Μεταξύ πολλών άλλων, η Toyota μας παρουσιάζει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό Pick-Up, μέσω του οποίου μας γνωστοποιεί τις προθέσεις της να λανσάρει ένα «αγροτικό» μηδενικών ρύπων, ενώ την ίδια στιγμή ενδεχομένως να μας δίνει και μια πρόγευση για τη μορφή του Hilux επόμενης γενιάς.
Μπορεί η Toyota να άργησε να πάρει «μπρος» στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, αλλά σχεδιάζει να καλύψει άμεσα το χαμένο έδαφος, ανακοινώνοντας πως θα λανσάρει μέχρι το 2030 -ούτε λίγο ούτε πολύ- 30 ηλεκτρικά μοντέλα τόσο για ιδιωτική όσο και για επαγγελματική χρήση. Μάλιστα, ο όμιλος θέλει μέχρι εκείνη τη χρονιά να εμφανίζει 3,5 εκ. πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως.
Κοντά στις διαστάσεις του Hilux και με αισθητική επηρεασμένη από το μεγαλύτερο Tundra, το πρωτότυπο ηλεκτρικό pick-up της Toyota.
Σε αυτό το (φιλόδοξο) πλαίσιο, ο ιαπωνικός κολοσσός δημιουργεί τη νέα ηλεκτρική γκάμα που ακούει στο όνομα «Toyota bZ», με το δεύτερο συνθετικό να σημαίνει «beyond Zero». Η εταιρεία κατασκεύασε και μια πλατφόρμα ειδικά για αυτά τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα, με το πρώτο της σειράς να είναι το bZ4X, ένα SUV που εξελίσσεται από κοινού με τη Subaru.
Μάλιστα, κατά την παρουσίαση της νέας του στρατηγικής αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, ο ιαπωνικός όμιλος μας έδειξε με τη μία 16 νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα οχήματα με τα σήματα των Toyota και Lexus ή για την ακρίβεια 15 νέα και ένα ήδη γνωστό: το mini-bus e-Palette που μετέφερε αυτόνομα αθλητές στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
Το επόμενο ηλεκτρικό Hilux;
Ανάμεσα στα πρωτότυπα οχήματα ήταν ένα που για εμάς τουλάχιστον έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Λόγος γίνεται για ένα ηλεκτρικό Pick-Up, το οποίο βάσει διαστάσεων δείχνει να είναι παρόμοιο με το Hilux ή το αμερικάνικο Tacoma. Ωστόσο, η αισθητική του παραπέμπει άμεσα σε αυτήν του ολοκαίνουργιου, μεγαλύτερου Toyota Tundra. Έτσι, εκτός από τις προθέσεις των Ιαπώνων να κατασκευάσουν ένα Pick-Up μηδενικών ρύπων, μπορεί την ίδια στιγμή να παίρνουμε και μια πρόγευση για το πώς θα μοιάζει η επόμενη γενιά του Toyota Hilux.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Για τις «last-mile» διανομές
Στο μεταξύ, μέσα στο πλήθος των ηλεκτρικών πρωτότυπων οχημάτων, βρέθηκαν δύο ακόμα concepts που αφορούν στην αγορά επαγγελματικών. Το ένα είναι πιο μικρό, όπως άλλωστε αποκαλύπτει και το όνομά του (Micro Box) και το άλλο είναι μεγαλύτερο (Mid Box). Σε κάθε περίπτωση, και τα δύο έχουν συμπαγείς διαστάσεις και δείχνουν να προορίζονται για τις αστικές «last-mile» διανομές μηδενικών ρύπων.
Περισσότερα θα έχουμε όταν και εφόσον η Toyota ανακοινώσει περισσότερα στοιχεία. Στο μεταξύ, δείτε στο παρακάτω βίντεο την παρουσίαση της στρατηγικής της εταιρείας σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση: