Σε ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια του Volkswagen Group παγκοσμίως, αυτό του Ανόβερο, μόλις ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Multivan, το εμπορικό λανσάρισμα του οποίου θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο.
Οι πρώτες μονάδες του νέου Multivan, βγήκαν πρόσφατα από τις γραμμές παραγωγής του αναβαθμισμένου εργοστασίου της Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) που βρίσκεται στο Ανόβερο, στο οποίο για πρώτη φορά κατασκευάζεται ένα Multivan με plug-in hybrid γραμμή κίνησης. Στην εν λόγω μονάδα, μάλιστα, από του χρόνου θα ξεκινήσει η παραγωγή του πολυαναμενόμενου, πλήρως ηλεκτρικού, ID. BUZZ.
Οι προπαραγγελίες για το νέο Multivan ξεκίνησαν, το εμπορικό λανσάρισμα θα ακολουθήσει τον Νοέμβριο και οι τιμές στη Γερμανία εκκινούν από τα 44.839 ευρώ.
Σημειώνεται, πως η εταιρεία πριν από λίγες ημέρες άνοιξε τα βιβλία παραγγελιών της για το νέο Multivan, το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα του οποίου στη Γερμανία θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο. Οι τιμές του μεγάλου πολυχρηστικού μοντέλου (MPV) της Volkswagen, ξεκινούν στην πατρίδα του από τα 44.839 ευρώ.
Το νέο Multivan, είναι το πρώτο όχημα που κατασκευάζεται στο Ανόβερο πάνω στην πλατφόρμα «MQB», αλλά και το πρώτο που φέρει plug-in υβριδική γραμμή κίνησης.
Στο τμήμα αμαξοποιίας, ο βαθμός αυτοματοποίησης στην παραγωγή του T6.1 είναι γύρω στο 77%, ενώ στο νέο Multivan ανέβηκε στο 93%.
Αξίζει να αναφερθεί, πως η ενσωμάτωση του νέου Multivan στην παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου, έλαβε χώρα όσο η κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων βρισκόταν εν εξελίξει. Μάλιστα, παρόλες τις δυσκολίες λόγω κορονοϊού και των καθυστερήσεων εξαιτίας της παγκόσμιας έλλειψης τσιπ, η έναρξη της παραγωγής του μοντέλου ήταν συνεπής με τον αρχικό προγραμματισμό.
Συνεχής είναι η επιμόρφωση του προσωπικού, προκειμένου να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα της παραγωγικής διαδικασίας.
Όπως αναφέρουν με υπερηφάνεια οι άνθρωποι της εταιρείας, η επέκταση των αυτοματισμών και η ενσωμάτωση της στρατηγικής ψηφιοποίησης, έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας της μονάδας. Ενδεικτικά αναφέρεται, πως στο τμήμα αμαξοποιίας, ο βαθμός αυτοματοποίησης στην παραγωγή του T6.1 είναι γύρω στο 77%, ενώ στο νέο Multivan σκαρφάλωσε στο 93%.
Οι επιβλέποντες είναι σε μόνιμη επαφή με τα μηχανήματα μέσω smart watch.
Οι επιβλέποντες τις μηχανές μπορούν πλέον να παρακολουθούν παράλληλα πολλαπλά στάδια της παραγωγικής διαδικασίας και είναι σε μόνιμη επαφή με τα μηχανήματα μέσω smart watch. Επιπλέον, στο βαφείο τοποθετήθηκε ένα νέο σύστημα διπλού χρώματος, χάρη στο οποίο το Multivan αποκτά τις δημοφιλείς δίχρωμες αποχρώσεις του. Ακόμα, υψηλή αυτοματοποίηση υπάρχει και στα συστήματα logistics που αφορούν στα μέρη και εξαρτήματα, με αυτόνομα οχήματα να μεταφέρουν ό,τι απαιτείται στις γραμμές παραγωγής.
Αυτόνομα οχήματα μεταφέρουν ό,τι απαιτείται στις γραμμές παραγωγής.
Εντυπωσιακό για τις δυνατότητες της μονάδας, είναι το γεγονός πως στο μέλλον, τα T6.1, Multivan, ID. BUZZ και ID. BUZZ Cargo θα κατασκευάζονται σε μόλις δύο γραμμές. Για να καταστούν δυνατά όλα τα παραπάνω, το προσωπικό του εργοστασίου δέχεται συνεχή επιμόρφωση στις νέες διαδικασίες, ενώ πραγματοποιούνται και σεμινάρια εξοικείωσης με τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR) που πλέον χρησιμοποιούνται. Ακόμα, η μεταμόρφωση της παραγωγικής διαδικασίας, μεταφράζεται και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στη λεγόμενη παραγωγική στρατηγική «Change4Factory» ενός άκρως βιώσιμου εργοστασίου. Σε αυτό, από του χρόνου, τρία οχήματα, σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες με τρεις ξεχωριστές γραμμές κίνησης, θα μπορούν να παράγονται ταυτόχρονα. Λόγος γίνεται για το T6.1, το νέο Multivan και το πλήρως ηλεκτρικό ID. BUZZ. Μάλιστα, από το 2025 και μετά, επιπλέον ηλεκτρικά premium SUV μοντέλα του γερμανικού ομίλου, θα κατασκευάζονται στο Ανόβερο.
Ο εκ βάθρων μετασχηματισμός του εργοστασίου του Ανόβερο, αναμένεται να επιδράσει θετικά στις συνολικές προσπάθειες του Ομίλου να έχει έως το 2050 ένα ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα. Στο ίδιο πλαίσιο, η ίδια η VWCV στοχεύει μέχρι το 2025 να έχει μειώσει το περιβαλλοντικό αντίκτυπο που έχει η παραγωγή της κατά 50%, σε σχέση με ό,τι ίσχυε το 2010. Για να καταστεί το τελευταίο εφικτό, οργανώνεται με πιο βιώσιμο τρόπο η χρήση των πρώτων υλών, ώστε να αποφεύγονται τα κατάλοιπα, ενώ ενισχύεται η βιοποικιλότητα.
Σε ό,τι αφορά στο νέο Multivan, υπενθυμίζεται πως αυτό αποτελεί το πρώτο όχημα που κατασκευάζεται στο Ανόβερο πάνω στην πλατφόρμα «Modular Transverse Matrix» (MQB), ενώ όπως προαναφέρθηκε, είναι και το πρώτο Plug-in υβριδικό μοντέλο που παράγεται στο εν λόγω εργοστάσιο. Όπως έχουμε γράψει και παλαιότερα, το απόδοσης 218 ίππων PHEV μοντέλο υπόσχεται εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών ρύπων. Παράλληλα το παρών στη γκάμα θα δώσουν και οι συμβατικές εκδόσεις πετρελαίου των 136 και 204 ίππων, ενώ από τις αρχές του νέου έτους θα λανσαριστεί και μία ενδιάμεση TDI έκδοση απόδοσης 150 αλόγων.
Δείτε παρακάτω σε βίντεο την παραγωγική διαδικασία του νέου VW Multivan: