Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το πρωτότυπο -σχεδόν παραγωγής- ηλεκτρικό φορτηγό με βάση τα νέας γενιάς μοντέλα της, παρουσίασε πρόσφατα η MAN στη Νυρεμβέργη.

Το πρωτότυπο -σχεδόν παραγωγής- ηλεκτρικό φορτηγό με βάση τα νέας γενιάς μοντέλα της, παρουσίασε πρόσφατα η MAN στη Νυρεμβέργη.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Hubert Aiwanger, Υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας, Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Dr. Markus Sοder, Υπουργός Πρόεδρος της Βαυαρίας και ο Δρ.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Hubert Aiwanger, Υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας, Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Dr. Markus Sοder, Υπουργός Πρόεδρος της Βαυαρίας και ο Δρ. Frederik Zohm, CTO της MAN Truck & Bus.

Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της ΜΑΝ θα ξεκινήσει να παράγεται το 2024, όταν και θα εκκινήσουν οι δοκιμές του φορτηγού κυψελών καυσίμου.

Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της ΜΑΝ θα ξεκινήσει να παράγεται το 2024, όταν και θα εκκινήσουν οι δοκιμές του φορτηγού κυψελών καυσίμου.

Το υδρογονοκίνητο φορτηγό (στη φωτό το ηλεκτρικό μπαταρίας) θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και ZF.

Το υδρογονοκίνητο φορτηγό (στη φωτό το ηλεκτρικό μπαταρίας) θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και ZF.

  • Το πρωτότυπο -σχεδόν παραγωγής- ηλεκτρικό φορτηγό με βάση τα νέας γενιάς μοντέλα της, παρουσίασε πρόσφατα η MAN στη Νυρεμβέργη.
  • Από αριστερά προς τα δεξιά: Hubert Aiwanger, Υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας, Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Dr. Markus Sοder, Υπουργός Πρόεδρος της Βαυαρίας και ο Δρ.
  • Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της ΜΑΝ θα ξεκινήσει να παράγεται το 2024, όταν και θα εκκινήσουν οι δοκιμές του φορτηγού κυψελών καυσίμου.
  • Το υδρογονοκίνητο φορτηγό (στη φωτό το ηλεκτρικό μπαταρίας) θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και ZF.

Αυτό είναι το ηλεκτρικό MAN νέας γενιάς

4.501 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2022)

Το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται η ηλεκτρική έκδοση των νέας γενιάς βαρέων φορτηγών της ΜΑΝ, χρονιά κατά την οποία η βαυαρική εταιρεία σχεδιάζει να εκκινήσει παράλληλα και τις δοκιμές του πρώτου υδρογονοκίνητου φορτηγού της.

Ηλεκτρικά φορτηγά: Σε διπλό ταμπλό η ΜΑΝ από το 2024!

  • Παρουσίαση του πρωτότυπου ηλεκτρικού ΜΑΝ νέας γενιάς
  • Έναρξη παραγωγής του ηλεκτρικού φορτηγού μπαταρίας το 2024
  • Την ίδια χρονιά θα ξεκινήσουν και οι δοκιμές του φορτηγού υδρογόνου
  • «eConsulting» υπηρεσίες ολιστικής προσέγγισης
Στις αρχές του 2024 -σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό- θα εκκινήσει η MAN Truck & Bus την παραγωγή των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών της, όταν και θα παραδοθούν οι 200 πρώτες μονάδες του οχήματος.
 
Πρόκειται για την ηλεκτρική εκδοχή των ΜΑΝ νέας γενιάς, με τη βαυαρική εταιρεία να παρουσιάζει το ηλεκτρικό ΜΑΝ της νέας οικογένειας «TG» για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή. Τονίζεται πως πρόκειται για την έκδοση που βρίσκεται κοντά στην τελική εκδοχή που θα παραχθεί στο εργοστάσιο του Μονάχου.
 
Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία εντείνει την ενασχόλησή της με την υδρογονοκίνηση και σε αυτό το πλαίσιο οι άνθρωποί της παρουσίασαν τη δέσμευσή τους πως θα συνδράμουν με 8,5 εκ. ευρώ το εγχείρημα «Βαυαρικός Στόλος» (Bayernflotte). Μάλιστα, το 2024 τα πρώτα φορτηγά της MAN με κυψέλες καυσίμου θα δοκιμαστούν στην πράξη από πέντε εταιρείες με τις οποίες η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται.


Από αριστερά προς τα δεξιά: Hubert Aiwanger, Υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας, Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Dr. Markus Sοder, Υπουργός Πρόεδρος της Βαυαρίας και ο Δρ. Frederik Zohm, CTO της MAN Truck & Bus.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Hubert Aiwanger, Υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας, Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Dr. Markus Sοder, Υπουργός Πρόεδρος της Βαυαρίας και ο Δρ. Frederik Zohm, CTO της MAN Truck & Bus.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ετοιμάζεται και έκδοση υδρογόνου

Σημειώνεται, πως τα ηλεκτρικά φορτηγά της ΜΑΝ θα φέρουν μπαταρίες που θα συναρμολογούνται από την ίδια την εταιρεία. Σε ό,τι αφορά στο υδρογονοκίνητο φορτηγό, αυτό θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και ZF. Το εν λόγω fuel cells φορτηγό θα παραδοθεί για δοκιμές στα μέσα του 2024 στις εταιρείες BayWa, DB Schenker, GRESS Spedition, Rhenus Logistics και Spedition Dettendorfer. Φυσικά οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
 
Υπενθυμίζεται, πως η ΜΑΝ έχει ανακοινώσει ήδη εδώ και κάμποσο καιρό πως εξελίσσει παράλληλα την ηλεκτροκίνηση και την υδρογονοκίνηση. Τα τελευταία φορτηγά και λεωφορεία θα στηρίζονται στα ήδη υπάρχοντα (και μελλοντικά) BEVs (Battery Electric Vehicles) της εταιρείας, με τη διαφορά πως θα αντικαταστήσουν ένα μεγάλο μέρος από τις βαριές μπαταρίες με τις ελαφρύτερες κυψέλες καυσίμου και τις δεξαμενές υδρογόνου.
 
Όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, τα υδρογονοκίνητα φορτηγά εμφανίζουν δύο βασικά πλεονεκτήματα έναντι των ηλεκτρικών μπαταρίας: Προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης και παράλληλα γεμίζουν με υδρογόνο πολύ ταχύτερα από ότι διαρκεί η φόρτιση των μπαταριών. Ωστόσο, το ενεργειακό κόστος της υδρογονοκίνησης είναι ακόμα υψηλότερο, γεγονός που ανεβάζει το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO).

Ολιστική προσέγγιση

Το μελλοντικό eTruck της MAN θα είναι σε θέση να καλύψει το σύνολο σχεδόν του μεταφορικού έργου, με τη βαυαρική εταιρεία να σχεδιάζει να προσφέρει τη συμβουλευτική υπηρεσία «eConsulting» προκειμένου να διευκολύνει τη μετάβαση των πελατών της στην ηλεκτροκίνηση.
 
Αυτή η ολιστική λύση θα περιλαμβάνει την καταγραφή των αναγκών της κάθε επιχείρησης, την επιλογή του κατάλληλου ηλεκτρικού φορτηγού και ακολούθως τη βοήθεια στη διαχείριση ώστε να γίνει η βελτιστοποίηση του κόστους, η σωστή ανάλυση των δρομολογίων, η βελτίωση του στόλου και η κατάλληλη επιλογή και χρήση των υποδομών φόρτισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »