Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Έτοιμο είναι το GR DKR Hilux T1+ με το οποίο η TOYOTA GAZOO Racing θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ.

Έτοιμο είναι το GR DKR Hilux T1+ με το οποίο η TOYOTA GAZOO Racing θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ.

Τέσσερα πληρώματα θα πάρουν στο χέρια τους το GR DKR Hilux T1+, με αυτό που έχει ως οδηγό τον Nasser Al-Attiyah να φέρει τα λογότυπα της Red Bull (αριστερά).

Τέσσερα πληρώματα θα πάρουν στο χέρια τους το GR DKR Hilux T1+, με αυτό που έχει ως οδηγό τον Nasser Al-Attiyah να φέρει τα λογότυπα της Red Bull (αριστερά).

Το GR DKR Hilux T1+ φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Αποδίδει ισχύ 400 hp και ροπή 660 Nm.

Το GR DKR Hilux T1+ φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Αποδίδει ισχύ 400 hp και ροπή 660 Nm.

Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+.

Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+.

Το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες.

Το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες.

  • Έτοιμο είναι το GR DKR Hilux T1+ με το οποίο η TOYOTA GAZOO Racing θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ.
  • Τέσσερα πληρώματα θα πάρουν στο χέρια τους το GR DKR Hilux T1+, με αυτό που έχει ως οδηγό τον Nasser Al-Attiyah να φέρει τα λογότυπα της Red Bull (αριστερά).
  • Το GR DKR Hilux T1+ φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Αποδίδει ισχύ 400 hp και ροπή 660 Nm.
  • Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+.
  • Το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες.

Με τον V6 του Land Cruiser το Hilux του Dakar Rally

3.585 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2021)

Αυτή είναι η τελική μορφή του GR DKR Hilux T1+, του αγωνιστικού «όπλου» δηλαδή με το οποίο η TOYOTA GAZOO Racing θα επιχειρήσει να κερδίσει το Dakar Rally 2022, που θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου στη Σ. Αραβία.

Σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτότυπου οχήματος, η TOYOTA GAZOO Racing παρουσίασε την τελική μορφή του GR DKR Hilux T1+ με το οποίο θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ.


Τέσσερα πληρώματα θα πάρουν στο χέρια τους το GR DKR Hilux T1+, με αυτό που έχει ως οδηγό τον Nasser Al-Attiyah να φέρει τα λογότυπα της Red Bull (αριστερά).

Τέσσερα πληρώματα θα πάρουν στο χέρια τους το GR DKR Hilux T1+, με αυτό που έχει ως οδηγό τον Nasser Al-Attiyah να φέρει τα λογότυπα της Red Bull (αριστερά).

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Σημειώνεται πως το αγωνιστικό pick-up της Toyota εξήλθε της πρωτότυπης φάσης, ωστόσο θα συνεχίσει να βελτιώνεται μέχρι να φτάσει η στιγμή να διεκδικήσει την πρωτιά στον εμβληματικό αγώνα, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιανουαρίου του νέου έτους, για μία ακόμα φορά στη Σ. Αραβία.

Το GR DKR Hilux T1+ φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Αποδίδει ισχύ 400 hp και ροπή 660 Nm.

Το GR DKR Hilux T1+ φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Αποδίδει ισχύ 400 hp και ροπή 660 Nm.

 
Σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί τη μεγαλύτερη αναβάθμιση, από το 2011 που εκίνησε το πρόγραμμα Toyota Dakar. Η μεγάλη είδηση, όπως σας είχαμε ενημερώσει και στο παρελθόν αλλά πλέον είναι οριστικό, είναι πως το GR DKR Hilux T1+ θα φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300 GR Sport.

Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+.

Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+.

 
Με το βραβείο «Διεθνές Pick-Up» το Toyota Hilux

Το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες.

Το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες.

 
Όπως ορίζεται από τους κανονισμούς της FIA, το μηχανικό σύνολο εμφανίζει ισχύ 298 kW (400 hp) και ροπή 660 Nm, δύο τιμές που είναι εντός των εφικτών ορίων της έκδοσης παραγωγής του κινητήρα. Μάλιστα, χρησιμοποιούνται οι κανονικές τουρμπίνες που συναντάμε και στο εμβληματικό SUV, ενώ άλλαξε ο προσανατολισμός του intercooler δίχως να πειραχτεί αυτό καθεαυτό.
 
Το νέο σύστημα ανάρτησης αύξησε την απόσταση του οχήματος, από τα 280 χλστ. που είναι το «μαμά» Hilux στα 350 χλστ. του αγωνιστικού GR DKR Hilux T1+. Ομοίως, τα ελαστικά από τις 32 ίντσες πήγαν στις 37, με το πλάτους τους να αναβαίνει από τα 245 στα 320 χλστ.
 
Φορτηγό υδρογόνου στο Dakar Rally (+vid)
 
Κατά τα λοιπά, το νέο αγωνιστικό Hilux παραμένει κεντρομήχανο, όπως δηλαδή το βλέπουμε κάθε φορά από το Ράλι Ντακάρ του 2016, ενώ λόγω των αλλαγών της κατηγορίας T1+ στην οποία ανήκει, θα μεταφέρει δύο αντί για τρεις ρεζέρβες. Εμφανισιακά, υιοθετεί τα χρώματα που χαρακτηρίζουν την εταιρεία στα πρωταθλήματα WEC και WRC.
 
Αξίζει να υπενθυμίσουμε, πως η TOYOTA GAZOO Racing θα λάβει μέρος στον αγώνα με 4 οχήματα. Για μία ακόμα φορά, προεξάρχον μέλος της ομάδας θα είναι ο πολύπειρος Nasser Al-Attiyah -ο οποίος πέρυσι τερμάτισε δεύτερος- έχοντας ως πλοηγό τον Mathieu Baumel, με το δίδυμο να έχει κερδίσει τρεις φορές στη σειρά το πρωτάθλημα FIA World Cup «Cross-Country Rallies» και να φιλοδοξεί να κατακτήσει την πρωτιά για τέταρτη φορά στο Dakar Rally.
 
Με 1.080 ίππους το υβριδικό Hino του Dakar Rally (+vid)
 
Ο επίσης γνωστός Giniel de Villiers θα έχει στο πλάι του τον Dennis Murphy, ενώ οι Henk Lategan και Brett Cummings θα συμμετάσχουν για δεύτερη φορά στον θρυλικό αγώνα. Την ομάδα συμπληρώνει ο Shameer Variawa, ο οποίος θα έχει αυτή τη φορά ως συνοδηγό τον Danie Stassen και φιλοδοξεί να έχει μία καλύτερη επίδοση από την περσινή 21η θέση στην κατηγορία.
 
Δείτε παρακάτω το πρώτο βίντεο του νέου αγωνιστικού Toyota Hilux του Dakar Rally:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »