ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

ΝΕΟ ΜΑΝ TGX D38 M.Y.16

6.284 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2016)

H MAN Truck & Bus αναβαθμίζει πλήρως τη «ναυαρχίδα» της στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών συμβάλλοντας στη συνολική βελτίωση της αποδοτικότητας της, προς όφελος των πελατών της.

Το MAN TGX D38, με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 15,2λτ., αποτελεί την κορυφαία επιλογή της γερμανικής εταιρείας κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, για διάφορες χρήσεις όπως ο κλάδος των διεθνών μεταφορών ή των «heavy-duty» εφαρμογών. 
Με πολλαπλούς τύπους καμπίνας και κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις αναφορικά με τα μηχανικά του μέρη (άξονες, συστήματα μετάδοσης, αναρτήσεις κ.ο.κ.), το MAN TGX D38 διακρίνεται για την αποδοτικότητα του και το… κύρος που συνοδεύει το όνομα της MAN Truck & Bus. 
Παρόλα αυτά, ο έντονος ανταγωνισμός στην κατηγορία των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε συνδυασμό με τις νέες, πιο αυστηρές προδιαγραφές που τα εν λόγω οχήματα επιβάλλεται να πληρούν βάσει των σχετικών Κοινοτικών Οδηγιών, ωθεί τους υπευθύνους της MAN στην σημαντική αναβάθμιση της… ναυαρχίδας για το 2016, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις ακόμη πιο επιτακτικές ανάγκες των πελατών της. 
Με αυτά ως δεδομένα, στις σελίδες που ακολουθούν σας παρουσιάζουμε τις πολλαπλές και σημαντικές αλλαγές που παρατηρούνται στο MAN TGX D38 για το 2016, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως ήδη η MAN Ελλάς δέχεται παραγγελίες και από την ελληνική αγορά. 
Επιγραμματικά, αξίζει να αναφέρουμε τη νέα γενιά κιβωτίων MAN TipMatic TX, τις επιπρόσθετες λειτουργίες του συστήματος MAN EfficientCruise κ.ο.κ. που συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO: Total Cost of Ownership) του οχήματος καθΆ όλη του διάρκεια του κύκλου ζωής του. 
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως, σε πρόσφατες δοκιμές που η MAN Truck & Bus πραγματοποίησε, το MAN TGX D38 κατάφερε να σημειώσει βελτιωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 15% σε σχέση με το προγενέστερο TGX 18.680 4x2 BLS, με τον V8 κινητήρα τεχνολογίας Euro5.