ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

    Χαρακτηριστικά παραδείγματα στις διάφορες «βαθμίδες» παραβάσεων

    4.262 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2018)

    Με βάση τα όσα προαναφέραμε, ας δούμε ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα παραβάσεων που εμπίπτουν στις τρεις κατηγορίες (χαμηλής, μεσαίας ή υψηλής) αξιολόγησης.
    Στην κατηγορία των παραβάσεων χαμηλής αξιολόγησης περιλαμβάνονται παραβάσεις όπως η επιλογή πελατών, η άρνηση μίσθωσης, η μη συμμόρφωση στις υποδείξεις του επιβάτη ως προς τον προορισμό, το κάπνισμα του οδηγού εντός του οχήματος, η διατήρηση της πινακίδας «Ελεύθερο» ενώ πραγματοποιείται διαδρομή με επιβάτη, η μη χρήση του ταξιμέτρου, το άνοιγμα των παραθύρων χωρίς τη συγκατάθεση του επιβάτη, η ελλιπής καθαριότητα του οχήματος κ.ο.κ.
    Αντίστοιχα στις παραβάσεις μεσαίας αξιολόγησης συγκαταλέγονται η μη ορθή λειτουργία του ταξιμέτρου, η άρνηση μεταφοράς μικρών ζώων συντροφιάς, η έλλειψη μέριμνας προκειμένου το όχημα να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση κ.ο.κ.
    Τέλος, παραβάσεις υψηλής αξιολόγησης θεωρούνται η ανάρμοστη, άσεμνη ή απειλητική συμπεριφορά προς τον πελάτη και άλλους οδηγούς, η άρνηση μεταφοράς ατόμου σε νοσοκομείο εφόσον αυτό ζητηθεί από τις αρχές κ.ο.κ.