Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Νέα προσθήκη στις mini-bus εκδόσεις του νέου Daily, αποτελεί το χαμηλής εισόδου Daily Access GNG, το οποίο λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.

Νέα προσθήκη στις mini-bus εκδόσεις του νέου Daily, αποτελεί το χαμηλής εισόδου Daily Access GNG, το οποίο λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η μηχανική ράμπα για αναπηρικά αμαξίδια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και ηλεκτρική.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η μηχανική ράμπα για αναπηρικά αμαξίδια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και ηλεκτρική.

Στην οροφή βρίσκεται το ντεπόζιτο χωρητικότητας 460 λίτρων CNG, που προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ.

Στην οροφή βρίσκεται το ντεπόζιτο χωρητικότητας 460 λίτρων CNG, που προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ.

Με ισχύ 136 hp και ροπή 350 Nm ο κινητήρας φυσικού αερίου του Daily Access CNG, που συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».

Με ισχύ 136 hp και ροπή 350 Nm ο κινητήρας φυσικού αερίου του Daily Access CNG, που συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».

Η χαμηλή είσοδος (270 χλστ.) και το μεγάλο πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας (1.200 χλστ.), διευκολύνουν την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.

Η χαμηλή είσοδος (270 χλστ.) και το μεγάλο πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας (1.200 χλστ.), διευκολύνουν την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.

Μέχρι και 13 καθίσματα και όλες τις σύγχρονες ανέσεις έχουν στη διάθεσή τους οι έως και 28 επιβάτες του νέου Daily Access CNG.

Μέχρι και 13 καθίσματα και όλες τις σύγχρονες ανέσεις έχουν στη διάθεσή τους οι έως και 28 επιβάτες του νέου Daily Access CNG.

Δουλεύοντας σε ένα εργονομικό περιβάλλον, ο οδηγός είναι προστατευμένος από τους επιβάτες (και το αντίστροφο).

Δουλεύοντας σε ένα εργονομικό περιβάλλον, ο οδηγός είναι προστατευμένος από τους επιβάτες (και το αντίστροφο).

  • Νέα προσθήκη στις mini-bus εκδόσεις του νέου Daily, αποτελεί το χαμηλής εισόδου Daily Access GNG, το οποίο λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.
  • Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η μηχανική ράμπα για αναπηρικά αμαξίδια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και ηλεκτρική.
  • Στην οροφή βρίσκεται το ντεπόζιτο χωρητικότητας 460 λίτρων CNG, που προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ.
  • Με ισχύ 136 hp και ροπή 350 Nm ο κινητήρας φυσικού αερίου του Daily Access CNG, που συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».
  • Η χαμηλή είσοδος (270 χλστ.) και το μεγάλο πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας (1.200 χλστ.), διευκολύνουν την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.
  • Μέχρι και 13 καθίσματα και όλες τις σύγχρονες ανέσεις έχουν στη διάθεσή τους οι έως και 28 επιβάτες του νέου Daily Access CNG.
  • Δουλεύοντας σε ένα εργονομικό περιβάλλον, ο οδηγός είναι προστατευμένος από τους επιβάτες (και το αντίστροφο).

Νέο Iveco Daily Access CNG αυτονομίας 510 χλμ.

6.642 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)

Με χαμηλούς ρύπους που το καθιστούν ιδανικό αστικό όχημα και υψηλή αυτονομία για να κινείται δίχως περιορισμούς, εμφανίζεται το νέο Iveco Daily Access CNG, ένα χαμηλής εισόδου mini-bus χωρητικότητας έως και 28 επιβατών, το οποίο λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.

Την εκδήλωση «National Public Transport Conference» επέλεξε η IVECO BUS για να παρουσιάσει το νέο Daily Access GNG, ένα χαμηλής εισόδου mini-bus χωρητικότητας έως και 28 επιβατών, το οποίο λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (συμβατό και με βιομεθάνιο) και προορίζεται για αστικές μεταφορές. Οι πρώτες παραδόσεις του οχήματος προγραμματίζονται για τις αρχές του νέου έτους.


Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η μηχανική ράμπα για αναπηρικά αμαξίδια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και ηλεκτρική.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η μηχανική ράμπα για αναπηρικά αμαξίδια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και ηλεκτρική.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Το Daily Access CNG προσφέρεται σε εκδόσεις χαμηλής εισόδου στο κέντρο του, οι οποίες έχουν μήκος 7,1 – 8,0 μέτρων και μπορούν να μεταφέρουν έως και 28 επιβάτες, από τους οποίους οι 13 είναι καθήμενοι. Διαθέτει μηχανική ράμπα (προαιρετικά ηλεκτρική) για την είσοδο αναπηρικών αμαξιδίων. Συνολικά, το ιταλικό mini-bus διατίθεται στις εξής τρεις εκδόσεις:

Στην οροφή βρίσκεται το ντεπόζιτο χωρητικότητας 460 λίτρων CNG, που προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ.

Στην οροφή βρίσκεται το ντεπόζιτο χωρητικότητας 460 λίτρων CNG, που προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ.

  • Daily Access Central Low Entry van: Μία έκδοση κατηγορίας Class A και Class I CNG Euro VI/e, το οποίο διαθέτει μια διπλή κεντρική πόρτα και μπορεί να μεταφέρει έως και 28 επιβάτες, διαθέτοντας ειδικό χώρο για τα ΑμεΑ. Η απόσταση του πρώτου σκαλοπατιού από το έδαφος είναι στα 270 χλστ., ενώ το πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας ορίζεται στα 1.200 χλστ.

  • Με ισχύ 136 hp και ροπή 350 Nm ο κινητήρας φυσικού αερίου του Daily Access CNG, που συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».

    Με ισχύ 136 hp και ροπή 350 Nm ο κινητήρας φυσικού αερίου του Daily Access CNG, που συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».

  • Daily Access Central Low Entry chassis: Μία Class II CNG Euro VI/e έκδοση με δυνατότητα μεταφοράς έως και 25 επιβατών, στην οποία ο χώρος για αναπηρικά αμαξίδια είναι στάνταρ. Το παρών δίνει και εδώ η διπλή κεντρική πόρτα εισόδου-εξόδου.
  • Daily Access Rear Low Entry: Μία Class I diesel Euro VI/e έκδοση με μονή κεντρική πόρτα και χωρητικότητα μέχρι και 35 επιβατών. Στο πίσω μέρος χαμηλής εισόδου, υπάρχει μια διπλή πόρτα για την εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση των ΑμεΑ.

  • Η χαμηλή είσοδος (270 χλστ.) και το μεγάλο πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας (1.200 χλστ.), διευκολύνουν την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.

    Η χαμηλή είσοδος (270 χλστ.) και το μεγάλο πλάτος της διπλής ηλεκτρικής πόρτας (1.200 χλστ.), διευκολύνουν την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.

 

Μέχρι και 13 καθίσματα και όλες τις σύγχρονες ανέσεις έχουν στη διάθεσή τους οι έως και 28 επιβάτες του νέου Daily Access CNG.

Μέχρι και 13 καθίσματα και όλες τις σύγχρονες ανέσεις έχουν στη διάθεσή τους οι έως και 28 επιβάτες του νέου Daily Access CNG.

Ακόμα πιο άνετο το νέο Iveco Daily mini-bus
 

Δουλεύοντας σε ένα εργονομικό περιβάλλον, ο οδηγός είναι προστατευμένος από τους επιβάτες (και το αντίστροφο).

Δουλεύοντας σε ένα εργονομικό περιβάλλον, ο οδηγός είναι προστατευμένος από τους επιβάτες (και το αντίστροφο).

Αξίζει να αναφερθεί, πως το μοντέλο υιοθετεί την εξωτερική μορφή του ανανεωμένου Daily και φέρει ένα φέρει ένα ευρύ πίσω παρμπρίζ, αλλά και ένα εμπρόσθιο πάνελ στο άνω τμήμα του, όπου αναγράφονται στοιχεία όπως η διαδρομή που ακολουθεί κτλ. Το παρών δίνουν και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Εσωτερικά -μεταξύ άλλων- συναντάμε στοιχεία όπως εύκολο σύστημα εισιτηρίων, προεγκατάσταση συστήματος SAE, φωτισμό LED, air condition, οπτικουακουστικό σύστημα multimedia και υποδοχές USB.
 
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα φυσικού αερίου του Daily Access CNG, αυτός πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro VI-E και εμφανίζει απόδοση 136 hp ισχύος και 350 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το προηγμένο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic», το οποίο ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, υπόσχεται ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, υψηλότερα επίπεδα άνεσης και χαμηλότερη κατανάλωση. Από την γνωστή εταιρεία Telma προέρχεται το retarder του οχήματος.
 
Αυτονομία 543 χλμ. για το ηλεκτρικό IVECO E-WAY
 
Η δομή του αμαξώματος έχει ενισχυθεί, ώστε να σηκώνει στην οροφή τη δεξαμενή CNG χωρητικότητας 460 λίτρων, η οποία προσδίδει στο όχημα μέγιστη αυτονομία 510 χλμ. Μάλιστα, όταν το mini-bus λειτουργεί με βιομεθάνιο -το οποίο παράγεται με την ανάκτηση οργανικών αποβλήτων- οι εκπομπές CO2 μπορούν να μειωθούν έως και κατά 95%, συγκριτικά με ένα diesel μοντέλο.
 
Αναφορικά με τον οδηγό, αυτός είναι απομονωμένος από ένα πολυανθρακικό προστατευτικό και χαίρει υψηλής εργονομίας. Έχει στη διάθεσή του το νέο κάθισμα «Hi-COMFORT» με αφρό μνήμης, το οποίο υπόσχεται πως μειώνει κατά 30% την πίεση που δέχεται το σώμα του.
 
Νέες ψηφιακές υπηρεσίες ασφάλειας από την Iveco
 
Τις δυνατότητες συνδεσιμότητας του οχήματος αυξάνει το γνωστό σύστημα τηλεματικής IVECO ON, το οποίο προσφέρει στους διαχειριστές στόλου τις υπηρεσίες FLEET, UPTIME, CARE, REPAIR & MAINTENANCE και PARTS. Προσφέρονται ακόμα δύο πακέτα συντήρησης, το στάνταρ SMART PACK και το πιο προηγμένο PREMIUM PACK. Κορωνίδα των τεχνολογικών εφαρμογών του νέου Daily Access, αποτελεί ο ψηφιακός συνοδηγός IVECO Driver Pal.
 
Νέο σύστημα φωνητικών εντολών από την Iveco (+vid)
 
Σημειώνεται, κλείνοντας, πως το νέο Daily Access, εκτός από τον κινητήρα φυσικού αερίου, διατίθεται και στην εκδοχή Class I των 35 επιβατών (δείτε παραπάνω) σε δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις προδιαγραφών Euro VI-E. Αυτές εμφανίζουν ισχύ 180 ή 210 hp και εξοπλίζονται είτε με το Hi-Matic αυτόματο είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »