Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ήπια υβριδικό το αεριοκίνητο, ολοκαίνουργιο Iveco Urbanway Hybrid.

Ήπια υβριδικό το αεριοκίνητο, ολοκαίνουργιο Iveco Urbanway Hybrid.

Το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% και περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 19%.

Το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% και περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 19%.

Η κινητική ενέργεια που ανακτάται μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται σε LTO μπαταρίες (48 V), οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή.

Η κινητική ενέργεια που ανακτάται μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται σε LTO μπαταρίες (48 V), οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή.

Φυσικά στο λεωφορείο χαμηλής εισόδου της Iveco Bus έχει υπάρξει μέριμνα για τη μεταφορά ΑμεΑ.

Φυσικά στο λεωφορείο χαμηλής εισόδου της Iveco Bus έχει υπάρξει μέριμνα για τη μεταφορά ΑμεΑ.

  • Ήπια υβριδικό το αεριοκίνητο, ολοκαίνουργιο Iveco Urbanway Hybrid.
  • Το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% και περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 19%.
  • Η κινητική ενέργεια που ανακτάται μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται σε LTO μπαταρίες (48 V), οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή.
  • Φυσικά στο λεωφορείο χαμηλής εισόδου της Iveco Bus έχει υπάρξει μέριμνα για τη μεταφορά ΑμεΑ.

Νέο Iveco Urbanway Hybrid φυσικού αερίου (+vid)

15.472 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2022)

Τα πλεονεκτήματα των υβριδικών λεωφορείων και αυτών που λειτουργούν με φυσικό αέριο, θέλει να συνδυάσει το νέο Iveco Urbanway Hybrid, το οποίο υπόσχεται σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, αλλά και βελτιωμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας.

Φυσικό αέριο και υβριδική τεχνολογία για το Iveco Urbanway!

  • Νέο Iveco Urbanway Hybrid 10,5 – 18 μέτρων
  • Ήπια υβριδική τεχνολογία της Voith
  • Με ηλεκτροκινητήρα 35 kW (47 hp)
  • Στο -16% η κατανάλωση, στο -19% οι εκπομπές CO2
 
Η Iveco Bus λανσάρει μια νέα γενιά ήπιων υβριδικών αστικών λεωφορείων, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις φυσικού αερίου και ανανεώσιμων καυσίμων (XTL). Το ντεμπούτο του πρώτου μοντέλου της σειράς, του Urbanway που είναι συμβατό με βιομεθάνιο, πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για αργότερα φέτος.


Το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% και περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 19%.

Το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% και περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 19%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 16%

Σύμφωνα με την Iveco Bus, το νέας γενιάς υβριδικό Urbanway εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 16% σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, την ίδια στιγμή που ο περιορισμός των εκπομπών CO2 είναι της τάξης του 19%, με την ιταλική εταιρεία να τονίζει πως υπάρχει σημαντική βελτίωση και στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO).
 
Σημειώνεται, πως η εν λόγω τεχνολογία θα περάσει από του χρόνου τόσο στη γκάμα του Crealis όσο και του Crossway, τα οποία θα λανσαριστούν σε εκδόσεις «LE Hybrid». Σε ό,τι αφορά στο ήπια υβριδικό Urbanway, αυτό θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του τρέχοντος έτους σε εκδόσεις μήκους 12 και 18 μέτρων, με την τελευταία να είναι φυσικά αρθρωτή.
 
Στη βάση της γκάμας του Urbanway Hybrid θα τοποθετηθεί η έκδοση μήκους 10,5 μέτρων, η οποία όπως και η 12μετρη, θα φέρει τον κινητήρα Cursor 9 CNG απόδοσης 310 ίππων ισχύος και 1.300 Nm ροπής. Στην κορυφαία έκδοση των 18 μέτρων, η απόδοση του κινητήρα ανεβαίνει στους 360 ίππους και στα 1.640 Nm.

Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα

Της Voith είναι το υβριδικό σύστημα των 48 V του Urbanway Hybrid, που φέρει το νέο κιβώτιο Diwa NXT και τον γνωστό κινητήρα Cursor 9. Το παρών δίνει ένας ηλεκτρικός κινητήρας μέγιστης ισχύος 35 kW (47 hp), ο οποίος βοηθάει κατά την εκκίνηση και επιπλέον λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας που παράγεται κατά την επιβράδυνση και την πέδηση του οχήματος.
 
Η εν λόγω ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται σε LTO μπαταρίες (48 V), οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή. Τονίζεται, πως η μπαταρία προσφέρει έως και 25 kW (33 hp) ισχύος κατά την εκκίνηση, υποβοηθώντας το έργο του Cursor 9 κινητήρα. Σημειώνεται ακόμα πως η νέα τεχνολογία ενσωματώνει τη λειτουργία «Stop & Start», η οποία ενεργοποιείται αυτόματα, δίχως τη συνδρομή του οδηγού.
 
Δείτε περισσότερα για το νέο Urbanway στο παρακάτω βίντεο της Iveco Bus:

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »