Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Διαθέσιμο μόνο με μακρύ μεταξόνιο, το νέο Caddy Maxi TGI λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και είναι το μόνο που φέρει την ενεργειακή ταμπέλα «Α+».

Διαθέσιμο μόνο με μακρύ μεταξόνιο, το νέο Caddy Maxi TGI λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και είναι το μόνο που φέρει την ενεργειακή ταμπέλα «Α+».

Το Caddy TGI καταναλώνει στον μεικτό κύκλο 4,3 κιλά CNG/100 χλμ., ενώ εμφανίζει εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG.

Το Caddy TGI καταναλώνει στον μεικτό κύκλο 4,3 κιλά CNG/100 χλμ., ενώ εμφανίζει εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG.

Οι 5 δεξαμενές CNG χωρητικότητας 139 λτ. ή 21,1 κιλών βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του οχήματος, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος φόρτωσης. Το παρών δίνει και ένα βενζίνης 8,25 λτ., για

Οι 5 δεξαμενές CNG χωρητικότητας 139 λτ. ή 21,1 κιλών βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του οχήματος, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος φόρτωσης. Το παρών δίνει και ένα βενζίνης 8,25 λτ., για συνολική αυτονομία 520 χλμ.

  • Διαθέσιμο μόνο με μακρύ μεταξόνιο, το νέο Caddy Maxi TGI λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και είναι το μόνο που φέρει την ενεργειακή ταμπέλα «Α+».
  • Το Caddy TGI καταναλώνει στον μεικτό κύκλο 4,3 κιλά CNG/100 χλμ., ενώ εμφανίζει εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG.
  • Οι 5 δεξαμενές CNG χωρητικότητας 139 λτ. ή 21,1 κιλών βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του οχήματος, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος φόρτωσης. Το παρών δίνει και ένα βενζίνης 8,25 λτ., για

Νέο VW Caddy με φυσικό αέριο για αυτονομία 520 χλμ.

3.782 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2022)

Η πολυαναμενόμενη έκδοση του VW Caddy που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) είναι γεγονός, με το Caddy Maxi TGI να εμφανίζει χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων και να υπόσχεται αυτονομία πάνω από 520 χλμ. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία -ικανοποιώντας τους πελάτες της που επιθυμούν περισσότερο στιλ- λανσάρει την σπέσιαλ έκδοση εξοπλισμού «Dark Label».

VW Caddy: 2 νέες εκδόσεις για οικονομία & στιλ!

  • Νέο Caddy Maxi TGI με φυσικό αέριο (CNG)
  • Με 131 PS στα 1,5 λτ. και αυτονομία 520 χλμ. (CNG & Βενζίνη)
  • Ενεργειακή κλάση «Α+» - 4,3 κιλά CNG/100 χλμ.
  • Σπέσιαλ έκδοση εξοπλισμού «Dark Label»
 
Το νέο Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (VWCV) είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο νέες εκδόσεις, οι οποίες μάλιστα μπορούν να συνδυαστούν. Λόγος γίνεται για την έκδοση TGI που λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), αλλά και την σπέσιαλ έκδοση «Dark Label».


Το Caddy TGI καταναλώνει στον μεικτό κύκλο 4,3 κιλά CNG/100 χλμ., ενώ εμφανίζει εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG.

Το Caddy TGI καταναλώνει στον μεικτό κύκλο 4,3 κιλά CNG/100 χλμ., ενώ εμφανίζει εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με ενεργειακή κλάση «Α+»

Αναλυτικότερα, το νέο Caddy που προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου -στην «κανονική ή στη μακρύτερη κατά 35 εκ. έκδοση Maxi. Η τελευταία αποκτά μια νέα έκδοση που κινείται με εναλλακτικά καύσιμα. Συγκεκριμένα, ο turbo κινητήρας των 1,5 λίτρων καίει CNG (Compressed Natural Gas) και αποδίδει ισχύ 96 kW /131 PS, ενώ υπόσχεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, όπως πιστοποιεί η ενεργειακή ταμπέλα «Α+», με το νέο Caddy Maxi TGI να είναι το μόνο μοντέλο της κλάσης που την αποκτά.
 
Μάλιστα, το Caddy TGI μπορεί να γίνει περαιτέρω οικονομικό στη χρήση αλλά και φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς δύναται να λειτουργήσει με Bio-CNG. Σημειώνεται, πως η τιμή του CNG είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή της βενζίνης και του diesel. Επιπλέον, ένα κιλό CNG αποδίδει περίπου 1,5 φορά επιπλέον ενέργεια από ένα λίτρο βενζίνης και 1,3 φορά παραπάνω από ένα λίτρο πετρελαίου.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως τα επίπεδα ρύπων είναι ακόμα χαμηλότερα στην περίπτωση χρήσης του Bio-CNG, του βιομεθάνιου δηλαδή που μπορεί να παραχθεί, για παράδειγμα, από άχυρο ή λάσπη.

Με διπλό καύσιμο για να μη μένεις ποτέ

Σε κάθε περίπτωση, 139 λίτρα ή 21,1 κιλά συμπιεσμένου φυσικού αερίου μπορούν να αποθηκευθούν σε πέντε ατσάλινες δεξαμενές που βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του οχήματος, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος φόρτωσης.
 
Επιπλέον, το Caddy διαθέτει επίσης ένα ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 8,25 λίτρων, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατός ο άμεσος ανεφοδιασμός με αέριο καύσιμο. Τονίζεται πως το όχημα εκκινεί με τη βοήθεια βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί πάντα με CNG, αλλάζοντας σε βενζίνη μόνο εάν η δεξαμενή αερίου είναι άδεια. Αυτή η εναλλαγή συμβαίνει αυτόματο και οι επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται ή δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Οι ενδείξεις αυτονομίας και στάθμης καυσίμου αλλάζουν αυτόματα στο καύσιμο που χρησιμοποιείται αυτήν τη στιγμή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε