Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Με 5 αστέρια βαθμολογήθηκε από τον Euro NCAP το νέο VW Caddy Kombi. Στη φωτό η δοκιμασία πλευρικής σύγκρουσης με ένα κινητό φράγμα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 5 αστέρια βαθμολογήθηκε από τον Euro NCAP το νέο VW Caddy Kombi. Στη φωτό η δοκιμασία πλευρικής σύγκρουσης με ένα κινητό φράγμα.

Πεντάστερη ασφάλεια για το VW Caddy (+vids)

4.964 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2021)

Με «άριστα» (5 αστέρια) αξιολογήθηκε το νέο Volkswagen Caddy Kombi στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, την ίδια στιγμή που το νέο Nissan Townstar -όντας πανομοιότυπο με το Renault Kangoo- βαθμολογήθηκε και αυτό με τα 4 αστέρια που είχε λάβει νωρίτερα φέτος στα crash-test το γαλλικό μοντέλο.

Ένα από τα μοντέλα που αξιολογήθηκαν στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP -στις οποίες αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν το ηλεκτρικό Renault Zoe που βαθμολογήθηκε με μηδέν (0) αστέρια- ήταν το επιβατικό Volkswagen Caddy Kombi. Το γερμανικό μοντέλο, εμφανίζοντας μια αξιόλογη επίδοση σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες μέτρησης, κατάφερε να αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των πέντε αστέρων.

Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, όπου το νέο VW Caddy προσέκρουσε σε άκαμπτο φράγμα πλήρους πλάτους.

Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, όπου το νέο VW Caddy προσέκρουσε σε άκαμπτο φράγμα πλήρους πλάτους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Το μοντέλο που υποβλήθηκε στα crash-test του ανεξάρτητου φορέα ήταν το Volkswagen Caddy 2.0 diesel Kombi Life 4x2. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Euro NCAP, αναφορικά με τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, ισχύουν τα εξής:
 
«Το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) του Caddy απέδωσε καλά στις δοκιμές της αντίδρασής του σε άλλα οχήματα, με τις συγκρούσεις να αποφεύγονται σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις. Ένα σύστημα υπενθύμισης ζώνης ασφαλείας είναι στάνταρ για όλα τα καθίσματα και το Caddy είναι επίσης εξοπλισμένο με "Σύστημα ειδοποίησης οδηγού" (Driver Alert System), το οποίο παρακολουθεί τις γωνίες του τιμονιού για μοτίβα που είναι χαρακτηριστικά ενός κουρασμένου ή απρόσεκτου οδηγού. Η υποβοήθηση λωρίδας παρέχεται από το "Lane Keep Assist" που διορθώνει τη διαδρομή του αυτοκινήτου σε περίπτωση που βγαίνει από τη λωρίδα και το οποίο παρεμβαίνει επίσης σε ορισμένες πιο κρίσιμες καταστάσεις. Ένα όριο ταχύτητας που ρυθμίζεται από τον οδηγό είναι στον βασικό εξοπλισμό».
 
Αναλυτικότερα, η βαθμολογία που απέσπασε το νέο VW Caddy στις 4 βασικές κατηγορίες αξιολόγησης είναι η εξής:
  • Ασφάλεια ενηλίκων: 84% (32,3 πόντοι)
  • Ασφάλεια παιδιών: 82% (40,6 πόντοι)
  • Προστασία ευαίσθητων χρηστών οδικού δικτύου: 69% (37,6 πόντοι)
  • Επικουρικά συστήματα ασφαλείας: 79% (12,7 πόντοι)
 
Δείτε παρακάτω ένα βίντεο από τα crash-test του νέου Volkswagen Caddy:

Με «δανεικά» 4 αστέρια το Nissan Townstar

 
«Το Nissan Townstar είναι, από κάθε άποψη που σχετίζεται με την ασφάλεια, πανομοιότυπο με το Renault Kangoo που δοκιμάστηκε από το Euro NCAP. Αντίστοιχα, η βαθμολογία του Kangoo που δημοσιεύτηκε το 2021, μπορεί να εφαρμοστεί και στο Nissan Townstar», αναφέρει στην σχετική του ανακοίνωση το Euro NCAP.
 
Κατόπιν τούτου, η βαθμολογία του Nissan Townstar έχει ως εξής:
  • Ασφάλεια ενηλίκων: 78% (29,9 πόντοι)
  • Ασφάλεια παιδιών: 87% (43 πόντοι)
  • Προστασία ευαίσθητων χρηστών οδικού δικτύου: 67% (36,6 πόντοι)
  • Επικουρικά συστήματα ασφαλείας: 72% (11,6 πόντοι)
 
Δείτε παρακάτω ένα βίντεο από τα crash-test του Renault Kangoo 1.3 TCe:
 

Οι δοκιμασίες του Euro NCAP

 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως οι δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP είναι οι εξής:
  • Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, με το 50% του πλάτους του αυτοκινήτου να προσκρούει σε ένα επερχόμενο παραμορφώσιμο φράγμα, που κινείται επίσης με 50 χλμ./ώρα.
  • Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, όπου το αυτοκίνητο προσκρούει σε άκαμπτο φράγμα πλήρους πλάτους.
  • Δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης, όπου ένα κινητό παραμορφώσιμο φράγμα προσκρούει στην πόρτα του οδηγού.
  • Μια δοκιμή πόλου, με το δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο να προωθείται πλάγια σε έναν άκαμπτο πόλο.
 
Επιπλέον, πραγματοποιούνται μια σειρά δοκιμών πεζών, κεφαλής ενηλίκου και παιδιού, έλεγχος του κάτω και άνω τμήματος του ποδιού, δοκιμές καταπόνησης του αυχένα, καθώς και δοκιμές αυτόνομης πέδησης (AEB) πεζών και ποδηλατών.
 
Συνολικά, η ενεργητική ασφάλεια δοκιμάζεται με βάση τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου: σενάρια αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, παρακολούθηση κατάστασης επιβατών (συμπεριλαμβανομένων υπενθυμίσεων ζώνης ασφαλείας), υποστήριξη λωρίδας και τεχνολογίες υποβοήθησης ταχύτητας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε