Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης, η ΜΑΝ θα κατασκευάσει μια υπερσύχρονη μονάδα παραγωγής μπαταριών για βαρέα ηλεκτρικά οχήματα.

Στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης, η ΜΑΝ θα κατασκευάσει μια υπερσύχρονη μονάδα παραγωγής μπαταριών για βαρέα ηλεκτρικά οχήματα.

Υψηλοί προσκεκλημένοι κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων για τη μονάδα της Νυρεμβέργης.

Υψηλοί προσκεκλημένοι κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων για τη μονάδα της Νυρεμβέργης.

Στη Νυρεμβέργη θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες του MAN Lion's City E.

Στη Νυρεμβέργη θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες του MAN Lion's City E.

Το MAN eTruck έρχεται στην αγορά το 2024 υποσχόμενο αυτονομίες 600-800 χλμ. Στην επόμενης γενιάς μπαταρίες, από το 2026 περίπου, αναμένονται αυτονομίες έως και 1.000 χιλιομέτρων.

Το MAN eTruck έρχεται στην αγορά το 2024 υποσχόμενο αυτονομίες 600-800 χλμ. Στην επόμενης γενιάς μπαταρίες, από το 2026 περίπου, αναμένονται αυτονομίες έως και 1.000 χιλιομέτρων.

Τα «battery packs» του MAN Lion's City E τοποθετούνται στην οροφή του ηλεκτρικού λεωφορείου.

Τα «battery packs» του MAN Lion's City E τοποθετούνται στην οροφή του ηλεκτρικού λεωφορείου.

Έτσι θα είναι οι μπαταρίες του μελλοντικού MAN eTruck.

Έτσι θα είναι οι μπαταρίες του μελλοντικού MAN eTruck.

  • Στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης, η ΜΑΝ θα κατασκευάσει μια υπερσύχρονη μονάδα παραγωγής μπαταριών για βαρέα ηλεκτρικά οχήματα.
  • Υψηλοί προσκεκλημένοι κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων για τη μονάδα της Νυρεμβέργης.
  • Στη Νυρεμβέργη θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες του MAN Lion's City E.
  • Το MAN eTruck έρχεται στην αγορά το 2024 υποσχόμενο αυτονομίες 600-800 χλμ. Στην επόμενης γενιάς μπαταρίες, από το 2026 περίπου, αναμένονται αυτονομίες έως και 1.000 χιλιομέτρων.
  • Τα «battery packs» του MAN Lion's City E τοποθετούνται στην οροφή του ηλεκτρικού λεωφορείου.
  • Έτσι θα είναι οι μπαταρίες του μελλοντικού MAN eTruck.

Νέο εργοστάσιο μπαταριών η ΜΑΝ

4.775 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2022)

Στο ιστορικό εργοστάσιό της στη Νυρεμβέργη, η ΜΑΝ ετοιμάζει μια νέα μονάδα παραγωγής μπαταριών βαρέων οχημάτων, θέλοντας να ικανοποιήσει τη μελλοντική ζήτηση για τα ηλεκτρικά λεωφορεία της, όπως και για το νέο -εντυπωσιακών χαρακτηριστικών- βαρύ φορτηγό μηδενικών ρύπων που θα λανσάρει το 2024.

«Made in Germany» μπαταρίες από τη ΜΑΝ!

  • Νέο εργοστάσιο στη Νυρεμβέργη για φορτηγά & λεωφορεία
  • Επένδυση ύψους 100 εκ. ευρώ – Κρατική βοήθεια
  • Παραγωγή άνω των 100.000 μπαταριών τον χρόνο
  • Έρχονται νέες μπαταρίες για αυτονομίες 1.000 χλμ.
 
Από τις αρχές του 2025, η MAN Truck & Bus θα κατασκευάζει μπαταρίες υψηλής τάσης για τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία της, στο εργοστάσιο που διαθέτει στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η παραγωγή θα υπερβεί τις 100.000 μπαταρίες ανά έτος.


Υψηλοί προσκεκλημένοι κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων για τη μονάδα της Νυρεμβέργης.

Υψηλοί προσκεκλημένοι κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων για τη μονάδα της Νυρεμβέργης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επενδύσεις και κρατική βοήθεια

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, η ΜΑΝ θα επενδύσει στη μονάδα περί τα 100 εκ. ευρώ εντός της προσεχούς 5ετίας. Αρχικά -και για περίπου 2-2,5 χρόνια- η παραγωγή των μπαταριών θα πραγματοποιείται σε μικρή κλίμακα. Στα μέσα του 2023 θα ξεκινήσει η δημιουργία των συνθηκών για μαζική παραγωγή, με τις εργασίες να υπολογίζεται πως θα έχουν τελειώσει ως το 2024. Σημειώνεται πως η εταιρεία πρόκειται να λάβει βοήθεια ύψους 30 εκ. ευρώ από την Κυβέρνηση της Βαυαρίας.

Έρχονται μπαταρίες φορτηγών για αυτονομία 1.000 χλμ.

Αξίζει να αναφερθεί, πως οι μπαταρίες είναι το αποτέλεσμα μιας πολύπλοκης συναρμολόγησης. Κατασκευάζονται από στοιχεία μπαταρίας, τα οποία με τη σειρά τους ομαδοποιούνται σε μονάδες και συνδυάζονται σε μεμονωμένα στρώματα για να σχηματίσουν ένα περίβλημα μπαταρίας (πακέτο). Αυτό απαιτεί υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και αυστηρά πρότυπα ασφαλείας.
 
Ανάλογα με την αυτονομία, ένα βαρύ ηλεκτρικό φορτηγό χρειάζεται έως και έξι από αυτές τις μπαταρίες. Αυτό θα δώσει αρχικά στα ηλεκτρικά φορτηγά της MAN αυτονομία από 600 έως 800 χιλιόμετρα. Στην επόμενη γενιά τεχνολογίας μπαταριών, από το 2026 περίπου,, αναμένονται αυτονομίες έως και 1.000 χιλιομέτρων. Αυτό θα καταστήσει επιτέλους το ηλεκτρικό φορτηγό κατάλληλο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »