Μια σειρά από "ψαγμένες" εκδόσεις του Ranger, λανσάρει τον τελευταίο καιρό η Ford, οι οποίες έχουν συλλεκτικό χαρακτήρα.

Για πρώτη φορά το Pick-Up της Ford απέκτησε έκδοση σασί, στην οποία τοποθετούνται πλήθος υπερκατασκευών.

Όποιος πρόλαβε απέκτησε το Ford Ranger Thunder, καθώς βγήκαν μόλις 4.500 μονάδες.

Λίγη από την αίγλη των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, φέρει το Ford Ranger MS-RT.

Με σπορτίφ ύφος το περιορισμένης παραγωγής Ford Ranger Stormtrak που φέρει ως στάνταρ το κάλυμμα καρότσας «Power Roller Shutter».

Νέο Ranger Wolftrak ή αλλιώς ο (αποκλειστικά) γκρίζος λύκος της Ford.

Στην κορυφή της γκάμας εξοπλισμού του Pick-Up της Ford, βρίσκεται το Ranger Wildtrak.

Πλούσια εξοπλισμένο και το Ford Ranger Limited.

Από άλλον πλανήτη έχει έρθει το Ranger Raptor, που διεκδικεί τον τίτλο του κορυφαίου Pick-Up της Ευρώπης.

Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του Ford Ranger Wildtrak.

O διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ., αποδίδει 213 ίππους.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του Ford Ranger, αποτελεί και το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, το οποίο εξοπλίζει και το Transit.

Οι νέες 4+1 σπέσιαλ εκδόσεις του Ford Ranger (+vids)

Το Pick-Up της χρονιάς για το 2020 και ευρωπαϊκό best-seller από το 2015 και μετά, το Ford Ranger, λανσάρεται σε πλήθος εκδόσεων. Ας δούμε τις πέντε πιο ειδικές από αυτές και ας θυμηθούμε τα χαρακτηριστικά και τις τιμές των «κανονικών» του εκδοχών, που φτάνουν μέχρι και το …όχι και τόσο κανονικό, Raptor.

Τα «ρέστα» τους δίνουν τον τελευταίο καιρό οι άνθρωποι της Ford, παρουσιάζοντας τη μία μετά την άλλη, τις ειδικές εκδόσεις του δημοφιλούς Pick-Up τους, το οποίο υπενθυμίζεται πως τα τελευταία χρόνια αποτελεί σταθερά το best seller μοντέλο της Ευρώπης στην κατηγορία του (από το 2015 έως και σήμερα), στην οποία ο ανταγωνισμός κάθε άλλο παρά ήπιος είναι. Επιπλέον, δεν  πρέπει να παραβλέπουμε πως έχει αποσπάσει, μεταξύ άλλων, και τον τίτλο του «International Pick-Up Award» για το 2020.
 
Σε ό,τι αφορά στις ειδικές εκδοχές του, μόνο σε έναν περίπου χρόνο, η Ford έχει παρουσιάσει τέσσερις σπέσιαλ, περιορισμένης παραγωγής, εκδόσεις του Ranger, ενώ το Pick-Up της Ford απέκτησε για πρώτη φορά και μια έκδοση σασί, το νέο Ranger Chassis Cab, που προορίζεται για μετασκευές και την υποστήριξη πάσης φύσεως υπερκατασκευές. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά…
 
Τα Ford Ranger του συλλέκτη
 
Καταρχάς, την περασμένη άνοιξη παρουσιάστηκε ο «κεραυνός» της Ford, το επιβλητικό Ranger Thunder, ένα συλλεκτικό Pick-Up με βάση τις εκδόσεις «Wildtrak», το οποίο θα αποκτήσουν μόλις 4.500 τυχεροί φίλοι της μπλε οβάλ εταιρείας. Διαθέσιμο μόνο σε εκδόσεις με διπλή καμπίνα, το Ranger Thunder προσφέρεται με μεταλλική σκούρα γκρίζα βαφή αμαξώματος και χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές σε διάφορα σημεία του αμαξώματος καθώς και ξεχωριστά «3D» αυτοκόλλητα λογότυπα στις εμπρός πόρτες και την αντίστοιχη του χώρου φόρτωσης.
Τη σκυτάλη πήρε το Ranger MS-RT το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον βελτιωτικό οίκο MS-RT και αντλεί έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σημειώνεται, πως η εταιρεία MS-RT ανήκει στο δίκτυο των πιστοποιημένων μετατροπέων QVM (Qualified Vehicle Modifier) της Ford, ενώ αποτελεί και συνεργάτη της αγωνιστικής ομάδας M-Sport, εφαρμόζοντας την εμπειρία που απέκτησε στο WRC σε ξεχωριστές εκδόσεις «δρόμου» των επαγγελματικών μοντέλων της Ford. 
Τις δύο επόμενες, περιορισμένης παραγωγής, εκδόσεις του Ranger, η Ford επέλεξε να τις παρουσιάσει ταυτόχρονα. Λόγος γίνεται για τα Ranger Stormtrak και Ranger Wolftrak, με το τελευταίο να αποτελεί μάλλον τον …γκρίζο λύκο της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί, πως με το Ranger Stormtrak έκανε ντεμπούτο και η νέα -ηλεκτρικά ελεγχόμενη- αναδιπλούμενη έκδοση καλύμματος καρότσας με την ονομασία «Power Roller Shutter», η οποία ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου.
 
Για πρώτη φορά σε έκδοση σασί
Με ωφέλιμο μήκος 2.518 χλστ. επί του πλαισίου για υπερκατασκευές, μεικτό βάρος 3,27 τόνων και δυνατότητα ρυμούλκησης trailer με φρένα βάρους έως και 3,5 τόνων, το νέο Ford Ranger Chassis Cab είναι σε θέση να υποστηρίξει πολλαπλές μετατροπές, κατάλληλες για χρήση σε διάφορους βιομηχανικούς τομείς ή υπηρεσίες στον κλάδο των κατασκευών, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, στη δασοκομία, στις ένοπλες δυνάμεις, τις ομάδες διάσωσης κ.ο.κ.

Παράλληλα, η εξαιρετική οδική του Ranger τόσο εντός όσο και –κυρίως- εκτός δρόμου, διατηρείται και στις εκδόσεις Chassis Cab, δεδομένου ότι η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 237 χλστ., ενώ μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 800 χλστ. Την ίδια στιγμή, ο εμπρός πρόβολος του αμαξώματος είναι ιδιαίτερα κοντός, γεγονός που διασφαλίζει μεγάλη γωνία προσέγγισης εμποδίων.

 
Την κίνηση των νέων αυτών εκδόσεων του Ranger αναλαμβάνει ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ. με απόδοση 170 ίππων και 420 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Παράλληλα, το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης ελέγχεται ηλεκτρονικά μέσω ενός επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, προσφέροντας και κοντό διαφορικό. Επιπρόσθετα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν τη νέα έκδοση Chassis Cab και με ηλεκτρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) και ελαστικά παντός εδάφους.
 
Οι «κανονικές» εκδόσεις του Ford Ranger
Κατά τα λοιπά, το Pick-Up της Ford διατίθεται στις εκδόσεις XL (Single Cab), XLT, Limited, αλλά και στην κορυφαία εξοπλιστικά Wildtrak. Φυσικά, κορωνίδα αποτελεί το σκληροτράχηλο Raptor, το Pick-Up δια χειρός Ford Performance που προορίζεται (σχεδόν) για αγωνιστική χρήση.
 
Δείτε στον εξελιγμένο διαμορφωτή της Ford (Configurator) όλες τις διαθέσιμες επιλογές σε αμαξώματα, εξοπλισμούς και μηχανικά μέρη αναφορικά με το Ranger.
 
Αξίζει να σημειωθεί, πως το best-seller Pick-Up της Ford προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις καμπίνας (Single, Rap και Double Cab), αποκλειστικά σε τετρακίνητες εκδόσεις.
 
Δείτε αναλυτικά τις τιμές τόσο του Ranger όσο και των υπόλοιπων επαγγελματικών μοντέλων της Ford.
 
Σημειώνεται, κλείνοντας, πως κάτω από το καπό του Pick-Up της Ford βρίσκεται αποκλειστικά ο λίτρος πετρελαιοκινητήρας του αποδίδει 170 ή 213 ίππους (στα Wlidtrak και Raptor χάρη στη διπλή υπερτροφοδότηση) και συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό ή 10άρι αυτόματο κιβώτιο.
 
Σας αφήνουμε με δύο ακόμα βίντεο της Ford, ένα για το "απλό" Ranger και ένα για το Raptor: