Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σε 30 χρόνια παραγωγής, η Iveco έχει κατασκευάσει 700.000 μονάδες του Daily στο εργοστάσιο του Βαγιαδολίδ της Ισπανίας
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε 30 χρόνια παραγωγής, η Iveco έχει κατασκευάσει 700.000 μονάδες του Daily στο εργοστάσιο του Βαγιαδολίδ της Ισπανίας

Ορόσημο παραγωγής για το Iveco Daily

2.903 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2022)

Λίγο μετά από τους εορτασμούς για τις 1,6 εκ. μονάδες του Daily από το εργοστάσιο της Ιταλίας (Suzzara), η Iveco τιμά τα 30 χρόνιας παραγωγής και τις 700.000 μονάδες στο εργοστάσιο του Βαγιαδολίδ της Ισπανίας, με το εμβληματικό van να μετρά ήδη 40 χρόνια ζωής, 6 γενιές και περισσότερες από 3 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως.

Το Iveco Daily γράφει τη δική του ιστορία!

  • 700.000 μονάδες στο εργοστάσιο του Βαγιαδολίδ
  • 30 χρόνια παραγωγής στην Ισπανίας
  • 6 γενιές σε 40 χρόνια ιστορίας
  • Πάνω από 3 εκ. πωλήσεις – Παρουσία σε 110 χώρες
 
Γιορτές και πανηγύρια για το εργοστάσιο της Iveco στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας, όπου κατασκευάζονται οι εκδόσεις καμπίνας σασί του Daily, αλλά και η καμπίνα του Iveco S-WAY. Βλέπετε, ο εορτασμός για τα 30 χρόνια παραγωγής στη μονάδα του Daily, συνέπεσε με την έξοδο από τις γραμμές παραγωγής, του μοντέλου υπ` αριθμόν 700.000.
 
«Το πρώτο Daily βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 11 Μαρτίου 1992 με την προθυμία κάποιου να ξεκινήσει ένα νέο έργο ζωής. Ήταν 30 χρόνια προσπάθειας, ενθουσιασμού και σκληρής δουλειάς, που διατήρησαν την επιτυχία της Daily ως προϊόν και του εργοστασίου Iveco Valladolid ως επιτυχημένου βιομηχανικού έργου που παρείχε σταθερότητα και ποιότητα ζωής σε τόσες πολλές οικογένειες στο Βαγιαδολίδ. Εκτός από αυτό το σημαντικό γεγονός, τον Ιανουάριο φτάσαμε στο ορόσημο των 700.000 οχημάτων που παράγονται στο Βαγιαδολίδ. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να τιμήσουμε αυτούς που προηγήθηκαν και για να πετύχουμε άλλα 30 χρόνια επιτυχίας για το εργοστάσιο της Βαγιαδολίδ και για το Iveco Daily στην Ισπανία και στην Ευρώπη», δήλωσε ο διευθυντής του εργοστασίου, Jose Manuel Jaquotot.


Το πρώτο Daily βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστάσιου της Iveco στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας, στις 11 Μαρτίου 1992.

Το πρώτο Daily βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστάσιου της Iveco στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας, στις 11 Μαρτίου 1992.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ένα εργοστάσιο με ιστορία άνω των 60 χρόνων

Το εργοστάσιο του Βαγιαδολίδ χτίστηκε το 1955 και αποκτήθηκε από την Iveco στις 13 Σεπτεμβρίου 1990, με τους προηγούμενους ιδιοκτήτες να είναι οι FADA, SAVA και τελικά η θρυλική Pegaso. Επί της παρούσης, σε καθημερινή βάση στη μονάδα παράγονται 140 μονάδες του Daily και 150 καμπίνες για το S-WAY.
 
Στο εν λόγω εργοστάσιο απασχολούνται περίπου 1.100 εργαζόμενοι και θεωρείται μία από της ηγέτιδες μονάδες της αυτοκινητοβιομηχανίας στις περιοχές της Καστίλης και του Λεόν. Το 2017 οι άνθρωποι του εργοστασίου γιόρτασαν τα 60α του γενέθλια και έκτοτε γίνονται επενδύσεις στο λεγόμενο «Industry 4.0», με την πολιτική της συνεχούς βελτίωσης να επιτρέπει την αύξηση της αποτελεσματικότητας, της ποιότητας και της προσαρμοστικότητας, προωθώντας παράλληλα την καινοτομία στο εργατικό της δυναμικό.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, το 2019 στο εργοστάσιο απονεμήθηκε η ύψιστη «χρυσή» διάκριση (Gold Level) στην αξιολόγηση «World Class Manufacturing» για το υψηλότερο επίπεδο βιομηχανικής καινοτομίας, αναγνωρίζοντας τις σημαντικές προόδους του στην ποιότητα, την προστασία του περιβάλλοντος, την ασφάλεια και την καινοτομία στις παραγωγικές διαδικασίες.

Έξι γενιές Iveco Daily

Με ιστορία άνω των 40 χρόνων, το Daily είναι ένα από τα πιο εμβληματικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, γεγονός που επιβεβαιώνουν και οι περισσότερες από 3 εκ. μονάδες του οχήματος που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους 110 χωρών του πλανήτη.
 
Το ιταλικό Μεγάλο Van πρωτοεμφανίστηκε το 1978 και πλέον βρίσκεται στην 6η του γενιά, η οποία πρόσφατα δέχθηκε μια εκτεταμένη ανανέωση και την οποία είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε πρώτοι από όλους. Ανάμεσα στα πολλά χαρακτηριστικά του οχήματος, αξίζει να αναφέρουμε πως είναι το μόνο που διατίθεται σε εκδόσεις μεικτού βάρους έως και 7 τόνων, αλλά και ότι αποτελεί ηγέτη στις εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »