Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το eCitaro θα μπορεί να εφοδιαστεί συνολικά με έως και 10 μπαταρίες…

… των οποίων η συνολική χωρητικότητα ανέρχεται στις 243 kWh.

Ο άξονας ZF AVE 130 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών που αποδίδουν ισχύ 2x125 kWh και μέγιστη ροπή 2x485 Nm.

Αυτονομία 150 χλμ. και από το 2022 στα 400 χλμ.!

7.568 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2018)

Το Mercedes-Benz eCitaro εφοδιάζεται με έναν κινητήριο άξονα, τον ZF AVE 130 που περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρα στους σχετικούς τροχούς.
Η μέγιστη ισχύς τους ανέρχεται στα 2x125 kWh (2x170 ίπποι περίπου) και η μέγιστη ροπή στα 2x485 Nm.
Τα απαιτούμενα αποθέματα ενέργειας για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος προέρχονται από έως και δέκα μπαταρίες ιόντων λιθίου με μέγιστη χωρητικότητα της τάξης των 243 kWh.
Εξ αυτών, οι τέσσερις εδράζονται στο πίσω μέρος του οχήματος, όπου στα συμβατικά Citaro τοποθετείται ο πετρελαιοκινητήρας ενώ αναλόγως της έκδοσης, δύο ακόμη βρίσκονται στην οροφή και ακόμη 2 – 4 επίσης στην οροφή, πάνω από τον εμπρόσθιο άξονα.
Η εν λόγω συστοιχία μπαταριών μπορεί να φορτιστεί τόσο μέσω δικτύου όσο και με παντογράφο.
Σε κάθε περίπτωση, με βάση τα όσα μας ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας κατά τη διάρκεια της πρώτης –παγκόσμιας- παρουσίασης του eCitaro στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, στην παρούσα φάση, η χωρητικότητα των 243 kWh που προσφέρουν οι μπαταρίες, διασφαλίζει αυτονομία έως και 150 χλμ., γεγονός που μεταφράζεται σε κάλυψη του 30% των χρήσεων σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Ωστόσο, από το 2020, μια νέα γενιά μπαταριών με συνολική χωρητικότητα 330 kWh θα προσφέρει αυτονομία 200 χλμ. και κάλυψη των αναγκών του 50% των δρομολογίων που καλείται να πραγματοποιήσει ένα αστικό λεωφορείο.
Από το 2020, η Mercedes-Benz θα μπορεί να προσφέρει και μια εναλλακτική τεχνολογία στις μπαταρίες με χωρητικότητα 400 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία στα 250 χλμ. (70% των δρομολογίων) ενώ, από το 2022 μια ειδική μονάδα fuel-cells θα μπορεί να παράγει ενέργεια «καθΆ οδόν», αυξάνοντας την αυτονομία έως και στα 400 χλμ., καλύπτοντας έτσι το 100% των χρήσεων ενός αστικού λεωφορείου.
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως μεταξύ άλλων, στον εξοπλισμό του eCitaro θα περιλαμβάνεται μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της ενεργητικής του ασφάλειας όπως τα ASR, ABS, ESP, EBS, Preventive Brake Assist, Side Guard Assist κ.ο.κ.