Το Pick-Up θα κυκλοφορήσει (και) σε εκδόσεις φυσικού αερίου, EV & plug-in υβριδικού.
Επιστρατεύονται 1.500 εργαζόμενοι, ύστερα από διαπραγματεύσεις με την Stellantis.
Στον «πάγο» έχουν μπει εσχάτως τα πλάνα για ηλεκτρικά οχήματα από την εταιρεία.
Τέσσερις πρωτοβουλίες δράσης στα σκαριά από την Stellantis.
Επιστρατεύονται 1.500 εργαζόμενοι, ύστερα από διαπραγματεύσεις με την Stellantis
Το γεγονός εκείνο που χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς, ωστόσο, είναι η δέσμευση της Stellantis να τηρήσει τις υποσχέσεις που έδωσε στο εργατικό σωματείο UAW (United Auto Workers), υπογράφοντας τη σύμβαση του 2023 και με βάση την οποία θα επιστρέψουν στην απασχόληση 1.500 εργαζόμενοι.
Υπενθυμίζεται πως το αρχικό σχέδιο προέβλεπε την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, με την υποστήριξη νέων εργοστασίων παραγωγής μπαταριών, καθώς κι ενός εργοστασίου συναρμολόγησης οχημάτων στην Indiana. Το καλοκαίρι του 2024, άλλωστε, το Υπουργείο Ενέργειας δήλωσε ότι θα δανείσει στη Stellantis 334,8 εκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσει τη μετατροπή του εργοστασίου του Belvidere σε εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
Στον «πάγο» έχουν μπει εσχάτως τα πλάνα για ηλεκτρικά οχήματα από την εταιρεία
Το ζήτημα όμως είναι πως ο αρχικός ενθουσιασμός της Stellantis για τα ηλεκτρικά έχει ξεθωριάσει έκτοτε, απόδειξη το γεγονός πως η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε αφενός να συστήσει στην αγορά
το plug-in υβριδικό Ramcharger, αφετέρου
να ακυρώσει (όπως προαναφέρθηκε) το project του RAM 1500 REV.
Υπεθυμίζεται δε, πως μια έκδοση του REV με μεγαλύτερη μπαταρία - για αυτονομία 805 χλμ. – είχε επίσης ακυρωθεί από προτού ακόμη λάβουν χώρα οι συγκεκριμένες εξελίξεις, ενώ η ιδέα για ένα μεσαίο ηλεκτρικό Pick-Up το 2023 επίσης δεν ευοδώθηκε ποτέ.
Το αποτέλεσμα; Το καλοκαίρι του 2024 η Stellantis ανέφερε πως μπορεί να ανακαλέσει τα σχέδιά της γύρω από την κατασκευή ενός μεσαίου «αγροτικού» στο Belvidere, παρεκκλίνοντας έτσι από τη συμφωνία του 2023, πράγμα που οδήγησε σε απειλές για απεργία από την UAW ως απάντηση.
Με τούτα και με εκείνα, η επανεκκίνηση της παραγωγής στο εργοστάσιο ήταν ένα από τα πολλά σημεία που αποδέχτηκε η Stellantis στις διαπραγματεύσεις της για το συμβόλαιο με την UAW, με τον πρόεδρο της τελευταίας, Shawn Fain, να δηλώνει πως:
«Αυτή η νίκη είναι μια απόδειξη της δύναμης των εργαζομένων που στέκονται ενωμένοι και κρατούν μια εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων υπόλογη».
Τέσσερις πρωτοβουλίες δράσης στα σκαριά από την Stellantis
Κάνοντας λόγο πάντως για μελλοντικά πλάνα, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως το μεσαίο Pick-Up είναι μόνο η μία από τις τέσσερις κατασκευαστικές δράσεις που επιβεβαίωσε η Stellantis, σε υπόμνημα που κυκλοφόρησε ύστερα από τις συναντήσεις του προέδρου της εταιρείας, John Elkann, με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Donald Trump.
Όσο για τις άλλες τρεις, αυτές περιλαμβάνουν την παραγωγή της επόμενης γενιάς του Dodge Durango στο εργοστάσιο του Detroit, αλλά και περαιτέρω επενδύσεις τόσο στις εγκαταστάσεις του Toledo στο Ohio, όσο και σε ένα εργοστάσιο κινητήρων στο Kokomo της Indiana.