Τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες της Volvo φέρει το Rosenbauer RT.

Οι ηλεκτροκινητήρες και ο diesel προσφέρουν από κοινού 600 χλμ. αυτονομίας στο υβριδικό πυροσβεστικό.

Η Volvo Penta ξεκίνησε την παραγωγή της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης του Rosenbauer RT.

Διαθέτει monocoque σασί και πνευματική ανάρτηση για τη ρύθμιση της απόστασης πό το έδαφος, από τα 17,5 έως τα 47 εκατοστά.

Έχει μήκος 7,20 μ., πλάτος 2,35 μ. και ύψος 2,90 μ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3,80 μ. και την καμπίνα του να χωράει έως και 9 άτομα.

Ξεχωρίζει η οθόνη των 17 ιντσών, μέσω της οποίας οι πυροσβέστες λαμβάνουν οδηγίες και ο οδηγός διευκολύνεται στον χειρισμό και έλεγχο του οχήματος.

Rosenbauer RT: To 1ο ηλεκτρικό πυροσβεστικό

Τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες της Volvo Penta και ένα turbodiesel σύνολο για την επέκταση της αυτονομίας του στα 600 χλμ., διαθέτει το πιο επαναστατικό πυροσβεστικό όχημα του κόσμου, το Rosenbauer RT.

Η Volvo Penta ξεκίνησε πρόσφατα στη Σουηδία την παραγωγή της ιδιαίτερης ηλεκτρικής γραμμής κίνησης του καινοτόμου πυροσβεστικού οχήματος της Rosenbauer, το οποίο ακούει στο όνομα RT (Revolutionary Technology). Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, πρόκειται για ένα επαναστατικό όχημα, το πρώτο «εξηλεκτρισμένο» του είδους του, το οποίο εκτός από τις υπόλοιπες διακρίσεις που φέρει, κέρδισε πρόσφατα και το επίζηλο βραβείο σχεδίασης «Red Dot Design Award».


Οι ηλεκτροκινητήρες και ο diesel προσφέρουν από κοινού 600 χλμ. αυτονομίας στο υβριδικό πυροσβεστικό.

Οι ηλεκτροκινητήρες και ο diesel προσφέρουν από κοινού 600 χλμ. αυτονομίας στο υβριδικό πυροσβεστικό.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Όπως αναφέρει η ίδια η Volvo, το RT ώθησε τις ηλεκτρικές γραμμές κίνησης της Volvo Penta «σε νέα ύψη», καθώς αντίθετα με κάθε άλλο ηλεκτρικό όχημα του Volvo Group που φέρει δύο ή και καμιά φορά τρεις ηλεκτροκινητήρες, το RT χρειάστηκε τέσσερις, οι οποίοι μάλιστα πρέπει να λειτουργούν ταυτόχρονα. Οι δύο από αυτούς -ένας σε κάθε άξονα- αναλαμβάνουν την κίνηση του οχήματος, ο 3ος λειτουργεί ως γεννήτρια επέκτασης της αυτονομίας προσφέροντας επιπλέον ενέργεια στις μπαταρίες, ενώ ο 4ος τροφοδοτεί τους δυναμολήπτες του RT (electric power takeoff) προσφέροντας την απαραίτητη ενέργεια στα περιφερειακά συστήματα και επιτρέποντας στους πυροσβέστες να κάνουν τη δουλειά τους.

Η Volvo Penta ξεκίνησε την παραγωγή της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης του Rosenbauer RT.

Η Volvo Penta ξεκίνησε την παραγωγή της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης του Rosenbauer RT.

 
Λόγω των απαιτούμενων συμπαγών διαστάσεων ενός πυροσβεστικού οχήματος πόλης, η Volvo Penta -σε συνεργασία με την Rosenbauer- δημιούργησε τη νέα μονάδα ψύξης Active Cooling Unit (ACU), η οποία βασίζεται σε ένα σύστημα 600V -αντί για το συμβατικό 24V- προκειμένου να διαθέτει επιπλέον ισχύ. Σημειώνεται, πως ήδη τρία δοκιμαστικά RT έχουν παραδοθεί στο Βερολίνο, στο `Αμστερνταμ και στο Ντουμπάι, με τα πληρώματα που τα λειτουργούν να δηλώνουν ενθουσιασμένα από την απόδοσή τους.

Διαθέτει monocoque σασί και πνευματική ανάρτηση για τη ρύθμιση της απόστασης πό το έδαφος, από τα 17,5 έως τα 47 εκατοστά.

Διαθέτει monocoque σασί και πνευματική ανάρτηση για τη ρύθμιση της απόστασης πό το έδαφος, από τα 17,5 έως τα 47 εκατοστά.

 

Το πιο επαναστατικό πυροσβεστικό


Έχει μήκος 7,20 μ., πλάτος 2,35 μ. και ύψος 2,90 μ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3,80 μ. και την καμπίνα του να χωράει έως και 9 άτομα.

Έχει μήκος 7,20 μ., πλάτος 2,35 μ. και ύψος 2,90 μ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3,80 μ. και την καμπίνα του να χωράει έως και 9 άτομα.

Αξίζει να αναφερθεί, πως το Rosenbauer RT δεν είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα αλλά ένα υβριδικό. Πρωτοπαρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 και είναι καινοτόμο και ως προς τη δομή του, καθώς διαθέτει ένα μονοκόμματο (monocoque) σασί και σύστημα πνευματικής ανάρτησης για την αυξομείωση της απόστασής του από το έδαφος, από τα 17,5 έως τα 47 εκατοστά. Έχει μήκος 7,20 μ., πλάτος 2,35 μ. και ύψος 2,90 μ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3,80 μ. και την καμπίνα του να χωράει έως και 9 άτομα.
 

Ξεχωρίζει η οθόνη των 17 ιντσών, μέσω της οποίας οι πυροσβέστες λαμβάνουν οδηγίες και ο οδηγός διευκολύνεται στον χειρισμό και έλεγχο του οχήματος.

Ξεχωρίζει η οθόνη των 17 ιντσών, μέσω της οποίας οι πυροσβέστες λαμβάνουν οδηγίες και ο οδηγός διευκολύνεται στον χειρισμό και έλεγχο του οχήματος.

Μπορεί να αποκτηθεί με μία μπαταρία των 50 kWh ή με δύο και μεταφέρει 1.000-4.000 λίτρα νερού. Η έκδοση με τις δύο μπαταρίες έχει ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ., ενώ από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ένας 6κύλινδρος turbodiesel κινητήρας 268 ίππων, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τη δυνατότητα να κινηθεί για 500 ακόμα χιλιόμετρα (σύνολο 600 χλμ.).
 
Όταν οι μπαταρίες του είναι πλήρως φορτισμένες, η αντλία νερού μπορεί να δουλεύει συνεχόμενα για μία ώρα, μέχρι η φόρτιση να πέσει στο 20%. Όταν εμπλακεί ο κινητήρας πετρελαίου, το φορτηγό μπορεί να συνεχίσει να αντλεί νερό για πέντε ακόμα ώρες. Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης. Ανάμεσα στα στοιχεία ξεχωρίζει η οθόνη των 17 ιντσών, μέσω της οποίας οι πυροσβέστες λαμβάνουν οδηγίες και ο οδηγός διευκολύνεται στον χειρισμό και έλεγχο του οχήματος.
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο παρουσίασης της Rosenbauer:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement