Η νέα γενιά του Vito διατίθεται και στη χώρα μας με πληρέστατες επιλογές ως προς τα συστήματα ασφάλειας, ωστόσο αυτά είναι κατά κύριο λόγο διαθέσιμα προαιρετικά.
Στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, το Vito που χρησιμοποιήθηκε, εφοδιάζονται με Autonomous Emergency Braking (AEB) σε συνδυασμό με το Forward Collision Warning (FCW) που ανιχνεύει τις κινήσεις πεζών ή ποδηλατών. Στις δοκιμές με χαμηλή ταχύτητα, το σύστημα συμπεριφέρθηκε καλά ωστόσο, η απόδοση του «έπεσε» αισθητά στις δοκιμές με αυξημένη ταχύτητα κίνησης και μπορεί να χαρακτηριστεί ως «επαρκής» δεδομένου ότι οι συγκρούσεις αποφεύχθηκαν στα περισσότερα σενάρια.Το προαιρετικό Lane Support System (LSS) συμπεριφέρθηκε επίσης καλά ωστόσο, το Lane Keep Assist δεν ήταν διαθέσιμο ενώ, το Blind Spot information System, που προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν εμπόδια σε διάφορα –νεκρά- σημεία του οπτικού του πεδίου, ήταν διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό. Δείτε εδώ το σχετικό video…