Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Volta Zero των 7,5 τόνων, πλάι στο μεγαλύτερο μοντέλο μεικτού βάρους 16 τόνων. Κάπου ανάμεσα θα βρίσκεται η έκδοση των 12 τόνων, ενώ θα ακολουθήσει και 18τονη εκδοχή.

Το Volta Zero των 7,5 τόνων, πλάι στο μεγαλύτερο μοντέλο μεικτού βάρους 16 τόνων. Κάπου ανάμεσα θα βρίσκεται η έκδοση των 12 τόνων, ενώ θα ακολουθήσει και 18τονη εκδοχή.

Οι δοκιμές των μικρών Volta Zero θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.

Οι δοκιμές των μικρών Volta Zero θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.

Οι εκδόσεις των 7,5 και των 12 τόνων θα είναι πανομοιότυπες μπροστά με τη μεγαλύτερη να φέρει μακρύτερο σασί και διπλούς πίσω τροχούς.

Οι εκδόσεις των 7,5 και των 12 τόνων θα είναι πανομοιότυπες μπροστά με τη μεγαλύτερη να φέρει μακρύτερο σασί και διπλούς πίσω τροχούς.

Οι μικρότερες εκδοχές θα υιοθετήσουν αυτό που αποτελεί το σήμα κατατεθέν του ηλεκτρικού φορτηγού των 16 τόνων: τη χαμηλής εισόδου καμπίνα με την κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης που προσφέρει ορατό

Οι μικρότερες εκδοχές θα υιοθετήσουν αυτό που αποτελεί το σήμα κατατεθέν του ηλεκτρικού φορτηγού των 16 τόνων: τη χαμηλής εισόδου καμπίνα με την κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης που προσφέρει ορατότητα 220 μοιρών.

  • Το Volta Zero των 7,5 τόνων, πλάι στο μεγαλύτερο μοντέλο μεικτού βάρους 16 τόνων. Κάπου ανάμεσα θα βρίσκεται η έκδοση των 12 τόνων, ενώ θα ακολουθήσει και 18τονη εκδοχή.
  • Οι δοκιμές των μικρών Volta Zero θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.
  • Οι εκδόσεις των 7,5 και των 12 τόνων θα είναι πανομοιότυπες μπροστά με τη μεγαλύτερη να φέρει μακρύτερο σασί και διπλούς πίσω τροχούς.
  • Οι μικρότερες εκδοχές θα υιοθετήσουν αυτό που αποτελεί το σήμα κατατεθέν του ηλεκτρικού φορτηγού των 16 τόνων: τη χαμηλής εισόδου καμπίνα με την κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης που προσφέρει ορατό

Τα ηλεκτρικά Volta Zero των 7,5 και 12 τόνων

6.545 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2022)

Η Volta Trucks από τη Σουηδία, μετά το καινοτόμο Volta Zero των 16 τόνων, παρουσιάζει τις μικρότερες εκδόσεις του ηλεκτρικού φορτηγού των 7,5 και 12 τόνων, ενώ ετοιμάζει πυρετωδώς και τη ναυαρχίδα μεικτού βάρους 18 τόνων.

Το 2025 τα Volta Zero των 7,5 και 12 τόνων!

  • Καινοτόμα ηλεκτρικά φορτηγά από τη Σουηδία
  • Με χαμηλή καμπίνα και κεντρική θέση οδήγησης
  • Στη λογική του μοντέλου των 16 τόνων
  • Έρχεται και η 18τονη ναυαρχίδα
 
Η σουηδική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών φορτηγών, Volta Trucks, σε συνέχεια των πρώτων προωθητικών σκίτσων, παρουσιάζει τις επερχόμενες εκδόσεις του Volta Zero, οι οποίες εμφανίζουν μεικτό βάρος 7,5 και 12 τόνων.
 
Τα εν λόγω φορτηγά -που θα ανταγωνιστούν μοντέλα όπως το FUSO eCanter και το BYD ETM6- σχεδιάστηκαν από το βρετανικό στούντιο σχεδίασης Astheimer Design, από κοινού με την ομάδα της Volta Trucks.

Οι μικρότερες εκδοχές ακολουθούν την αισθητική λογική του ηλεκτρικού φορτηγού των 16 τόνων, υιοθετώντας αυτό που είναι και το σήμα κατατεθέν του: τη χαμηλής εισόδου καμπίνα με την κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης που προσφέρει ορατότητα 220 μοιρών.


Οι δοκιμές των μικρών Volta Zero θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.

Οι δοκιμές των μικρών Volta Zero θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στην παραγωγή το 2025

Οι εκδόσεις των 7,5 και των 12 τόνων θα είναι πανομοιότυπες στο εμπρόσθιο μέρος τους, με το μεγαλύτερο μοντέλο να διαθέτει ένα μακρύτερο σασί και αμάξωμα, όπως και διπλούς τροχούς στον πίσω άξονά του, προκειμένου να υποστηρίξει το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο.
 
Σημειώνεται, πως ένας πιλοτικός στόλος των εν λόγω φορτηγών αναμένεται να παραδοθεί σε πελάτες της Volta Trucks το 2024, προκειμένου να υποβληθούν σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Η παραγωγή τους προγραμματίζεται να εκκινήσει στις αρχές του 2025, συμβάλλοντας στον στόχο της εταιρείας, που κάνει λόγο για ετήσιες πωλήσεις άνω των 27.000 μονάδων ως εκείνη το χρονιά, όπως και για αύξηση της παραγωγής τα επόμενα έτη.

Από τους 7,5 έως τους 18 τόνους

Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως οι νέες εκδόσεις θα έρθουν να πλαισιώσουν το ήδη υπάρχον Volta Zero των 16 τόνων, για το οποίο η ηγέτιδα εταιρεία logistics, DB Schenker, προχώρησε στην προ-παραγγελία 1.470 μονάδων, γεγονός που συνιστά τη μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική συμφωνία της Ευρώπης, σε ό,τι έχει να κάνει με τα φορτηγά μηδενικών ρύπων.
 
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volta Trucks, Essa Al-Saleh, προς τα μέσα της επόμενης χρονιάς, σχεδιάζεται να ξεκινήσει η παραγωγή του μεγαλύτερου μοντέλου της γκάμας, το οποίο θα εμφανίζει μεικτό βάρος 18 τόνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »