ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Μέχρι το 2023 θα έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των Volta Zero των 7,5 και 12 τόνων, τα οποία θα εμπλουτίσουν την ηλεκτρική γκάμα της Volta Trucks που έχει λανσάρει ήδη το φορτηγό μεικτού βάρους 16 τόνων.

Μέχρι το 2023 θα έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των Volta Zero των 7,5 και 12 τόνων, τα οποία θα εμπλουτίσουν την ηλεκτρική γκάμα της Volta Trucks που έχει λανσάρει ήδη το φορτηγό μεικτού βάρους 16 τόνων.

Νέα ηλεκτρικά 7,5 & 12 τόνων από τη Volta Trucks

2.568 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2021)

Δεν πρόλαβε καλά καλά να ξεκινήσει την παραγωγή του ηλεκτρικού Volta Zero των 16 τόνων και η Volta Trucks κατασκευάζει ήδη τις μικρότερες εκδοχές μεικτού βάρους 7,5 και 12 τόνων, ώστε να είναι έτοιμη να τις βγάλει στους δρόμους για δοκιμές εντός του 2023.

Λίγες ημέρες αφού ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων 25 μονάδων του ηλεκτρικού Volta Zero των 16 τόνων, η Volta Trucks ανακοίνωσε πως καταπιάνεται ήδη με την εξέλιξη των εκδόσεων μεικτού βάρους 7,5 και 12 τόνων, παρουσιάζοντάς μας παράλληλα τη μορφή τους μέσω των πρώτων σχετικών σκίτσων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Για μία ακόμα φορά, η σουηδική Volta Trucks συνεργάζεται με το βρετανικό στούντιο σχεδίασης Astheimer Design. Όπως φαίνεται και από την πρώτη εικόνα, οι μικρότερες εκδοχές θα ακολουθήσουν την αισθητική λογική του ηλεκτρικού φορτηγού των 16 τόνων, υιοθετώντας αυτό που είναι και το σήμα κατατεθέν του: τη χαμηλής εισόδου καμπίνα με την κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης.
 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η εξέλιξη των ηλεκτρικών φορτηγών των 7,5 και 12 τόνων θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό που παρατηρήθηκε και στην περίπτωση του Volta Zero των 16 τόνων. Μάλιστα, η κατασκευή τους έχει ήδη ξεκινήσει και ένας πιλοτικός στόλος οχημάτων αναμένεται να δρομολογηθεί για δοκιμές πελατών το 2023, με την παραγωγή να προγραμματίζεται να εκκινήσει το 2024.
 
Τα πρώτα ηλεκτρικά Volta Zero των 7,5 και 12 τόνων θα εμφανιστούν στους δρόμους του Παρισιού και του Λονδίνου και άμεσα θα ακολουθήσουν το Μιλάνο, η Μαδρίτη, η μητροπολιτική περιοχή του Ρήνου-Ρουρ της Γερμανίας και η ευρύτερη περιοχή του Ράντσταντ της Ολλανδίας. Συνέχεια του άρθρου >>>