Χαμηλότερη κατανάλωση κατά μέσο όρο 10%, εμφανίζει το νέο Caddy TDI σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.

Χαμηλότερη κατανάλωση κατά μέσο όρο 10%, εμφανίζει το νέο Caddy TDI σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.

Υπερπλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου VW Caddy.

Υπερπλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου VW Caddy.

Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς και το twindosing μειώνουν τις εκπομπές ΝΟx των κινητήρων πετρελαίου TDI.

Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς και το twindosing μειώνουν τις εκπομπές ΝΟx των κινητήρων πετρελαίου TDI.

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

  • Χαμηλότερη κατανάλωση κατά μέσο όρο 10%, εμφανίζει το νέο Caddy TDI σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.
  • Υπερπλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου VW Caddy.
  • Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς και το twindosing μειώνουν τις εκπομπές ΝΟx των κινητήρων πετρελαίου TDI.
  • Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

Αποδοτικοί κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης

H ύπαρξη δύο καταλυτικών μετατροπέων και το twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue) μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου των κινητήρων πετρελαίου TDI, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twindosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR - ένας κοντά στον κινητήρα, ένας τοποθετημένος μακριά από αυτόν - και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου, γεγονός που τοποθετεί τους κινητήρες TDI ανάμεσα στους πιο καθαρούς κινητήρες diesel στον κόσμο.


Υπερπλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου VW Caddy.

Υπερπλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου VW Caddy.

Κοινοποίησέ το »

Αντίστοιχα αποδοτικός και «πράσινος» είναι και o turbo κινητήρας βενζίνης (TSI) με ισχύ 114 PS (84 kW). Επίσης, διαθέσιμος είναι και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου (βασίζεται στον TGI αλλά αποδίδει 130 PS (96 kW) καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid).Σημειώνεται, πως οι νέες τεχνολογίες των κινητήρων έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο οικονομικό όσο και οικολογικό. Για παράδειγμα, στους TDI η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC του Caddy 2.0 TDI πέμπτης γενιάς, 102 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα στον προκάτοχό του. Σε σύγκριση και με τους ανταγωνιστές του, το νέο Caddy TDI έχει κατά μέσο όρο 10% καλύτερη οικονομία καυσίμου και επίσης εκπέμπει 10% λιγότερο CO2 ενώ αντίστοιχη είναι η οικονομία που προσφέρει και στους βενζινοκινητήρες, όντας πάλι το καλύτερο στην κατηγορία του.

Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς και το twindosing μειώνουν τις εκπομπές ΝΟx των κινητήρων πετρελαίου TDI.

Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς και το twindosing μειώνουν τις εκπομπές ΝΟx των κινητήρων πετρελαίου TDI.

Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως για τα Caddy που κινούνται συχνά σε περιβάλλοντα χαμηλής πρόσφυσης όπως εργοτάξια, προσφέρεται το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ, το οποίο προσαρμόζει αυτόματα τη μετάδοση κίνησης στους τροχούς ανάλογα με τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες.
 

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

Κοινοποίησέ το »

Advertisement