Είκοσι μονάδες του FUSO eCanter παρήγγειλε η ταχυδρομική υπηρεσία της Αυστραλίας.

Στην Πορτογαλία κατασκευάζονται το FUSO eCanter της Αυστραλίας.

Αυτονομία άνω των 100 χλμ. με μία φόρτιση, διαθέτει το ηλεκτρικό FUSO eCanter των 7,49 τόνων.

Το ηλεκτρικό FUSO eCanter του ταχυδρόμου

Η μία μετά την άλλη οι χώρες εμπιστεύονται το ηλεκτρικό FUSO eCanter της Daimler, με την τελευταία προσθήκη στον μακρύ κατάλογο να είναι η Αυστραλία και η τοπική ταχυδρομική υπηρεσία.

Πληθαίνουν οι χώρες που αποκτούν το FUSO eCanter, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Έτσι, στον μέχρι τώρα κατάλογο των 16 κρατών (Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πορτογαλία, Δανία, Ιρλανδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, ΗΠΑ, Ιαπωνία και Νέα Ζηλανδία) προστίθεται και η Αυστραλία.


Στην Πορτογαλία κατασκευάζονται το FUSO eCanter της Αυστραλίας.

Στην Πορτογαλία κατασκευάζονται το FUSO eCanter της Αυστραλίας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Πληθαίνουν τα ηλεκτρικά FUSO eCanter

Αυτονομία άνω των 100 χλμ. με μία φόρτιση, διαθέτει το ηλεκτρικό FUSO eCanter των 7,49 τόνων.

Αυτονομία άνω των 100 χλμ. με μία φόρτιση, διαθέτει το ηλεκτρικό FUSO eCanter των 7,49 τόνων.

 
Συγκεκριμένα, η ταχυδρομική υπηρεσία της χώρας (Australia Post) παρήγγειλε πρόσφατα 20 μονάδες του φορτηγού, με τα πρώτα να αναμένεται να πιάσουν δουλειά ήδη από τον επόμενο μήνα. Σημειώνεται, πως τα ταχυδρομεία της Αυστραλίας διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας, καθώς έχουν ήδη σε υπηρεσία πάνω από 3.000 οχήματα διανομών μηδενικών ρύπων. Στόχος του εν λόγω οργανισμού είναι έως το 2025 να έχει μειώσει κατά 15% τις συνολικές εκπομπές ρύπων που προκαλεί η δράση του, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.
 
Logistics με ηλεκτρικά FUSO eCanter
 
Ο στόλος των eCanter θα πραγματοποιεί διανομές σε μεγάλες πόλεις της χώρας, ενώ τα ηλεκτρικά φορτηγά θα τεθούν στη διάθεση και της θυγατρικής εταιρείας logistics της Australia Post, της StarTrack. Τα εν λόγω eCanter θα εξαχθούν από το εργοστάσιο του Tramagal της Πορτογαλίας και θα έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτά που διατίθενται στην Ιαπωνία και στην Ευρώπη. Αξίζει να αναφερθεί, πως πριν τοποθετηθεί η παραγγελία είχε προηγηθεί μια διεξοδική δοκιμή διάρκειας έξι μηνών, κατά τη διάρκεια της οποίας τα φορτηγά κινούνταν με πλήρες φορτίο.
 
Κλείνοντας, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως το FUSO eCanter έχει μεικτό βάρος 7,49 τόνων. Διαθέτει αυτονομία άνω των 100 χλμ. και ο κινητήρας ισχύος 129 kW, του προδίδει τελική ταχύτητα 80 χλμ./ώρα.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »