Η εξέλιξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων όπως το Mercedes-Benz eActros, θα επιφέρει δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.

Εξελίσσοντας λύσεις με fuel-cells και φυσικό αέριο

Το φυσικό αέριο αποτελεί έναν ακόμη τομέα όπου δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα από την εταιρεία δεδομένου ότι, σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης, το εν λόγω καύσιμο απαιτεί λιγότερο πολύπλοκο σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων, καθώς είναι σαφέστατα πιο «καθαρό» ως καύσιμο, κυρίως σε σχέση με το diesel.
Η Mercedes-Benz Trucks προσφέρει εκδόσεις «NGT» (Natural Gas Technology) για το Atego από το 2014 και εξελίσσει περαιτέρω τους κινητήρες της σε αυτόν τον τομέα.
Παράλληλα, οι κυψέλες καυσίμου (fuel-cells) που βασίζονται στη χρήση του υδρογόνου (Η2) για την παραγωγή ενέργειας που θα χρησιμοποιείται σε ηλεκτροκίνητα φορτηγά είναι ακόμη ένας τομέας έρευνας όπου δαπανούνται μεγάλα κονδύλια. Με 55% καλύτερη απόδοση σε σχέση με αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, τα οχήματα fuel-cells είναι σε θέση να προσφέρουν σημαντικές λύσεις ακόμη και στο δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, δεδομένου πως θα διασφαλιστεί –μεταξύ άλλων- και το κατάλληλο δίκτυο ανεφοδιασμού τους.
Μέχρι τον Μάρτιο του 2018, η Γερμανία είχε να επιδείξει συνολικά 45 σταθμούς ανεφοδιασμού οχημάτων με καύσιμο το υδρογόνο ωστόσο, ο στόχος για το 2023 ανέρχεται στους 400 σταθμούς.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement