Δεδομένου ότι το πετρέλαιο κίνησης και γενικότερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, αναμένεται να αποτελέσουν τη βασική επιλογή για τα φορτηγά, ιδίως στα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, επιβάλλεται να αναζητηθούν περαιτέρω τεχνολογικές λύσεις που θα επιφέρουν τη βελτίωση της αποδοτικότητας τους.
Εξάλλου, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις εκπομπές ρύπων επομένως, οι όποιες εξελίξεις θα υπάρξουν στον τομέα της μείωσης των εκπομπών CO2 σε μεσοπρόθεσμο πλάνο, θα σχετίζονται με την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Αυτό είναι εξάλλου και ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεταφορικές εταιρείες στην προσπάθεια μείωσης του λειτουργικού κόστους τους.
Ας δεχθούμε πως ένα φορτηγό νέα τεχνολογίας, δέχεται συγκεκριμένες βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής και της λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της μέσης κατανάλωσης του κατά 3%.
Αν ο μέσος όρος των χιλιομέτρων που διανύει ανέρχεται στα 120.000 χλμ., η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης ανέρχεται στα 1,20 ευρώ και η μέση κατανάλωση του ορίζεται στα 30λτ./100χλμ., η μείωση κατά 3% στη μέση κατανάλωση του μεταφράζεται σε όφελος της τάξης των 1.290 ευρώ/ έτος για μια μεταφορική εταιρεία από τα καύσιμα ενός μόνο οχήματος. Αν τώρα στον στόλο της αριθμεί π.χ. 100 οχήματα, τότε σε ετήσια βάση θα μπορέσει να εξοικονομήσει τους πόρους για την αντικατάσταση ενός εξ αυτών!
Προκειμένου να διασφαλίσουν την συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας των οχημάτων τους, οι ειδικοί της Mercedes-Benz Trucks διεξάγουν συνεχείς δοκιμές εξέλιξης σε διάφορα επιμέρους τμήματα των οχημάτων τους, τόσο σε πραγματικές συνθήκες όσο και σε εργαστηριακό περιβάλλον.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως, η υπάρχουσα γενιά του Mercedes-Benz Actros κατέγραψε περισσότερα από 200 εκ. χιλιόμετρα δοκιμών στον δρόμο καθώς και εκτεταμένες δοκιμές στο εργαστήριο για όλα ανεξαιρέτως τα μέρη της.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr