Μέσω του προγράμματος VECTO, στο προσεχές μέλλον, κάθε νεοταξινομούμενο φορτηγό όχημα θα έχει μια μοναδική «ταυτότητα» αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων και τη μέση κατανάλωση καυσίμου του.

    Νέα… εποχή στο θεσμικό πλαίσιο

    Πολλές και σημαντικές αναμένεται να είναι και οι αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για τις μεταφορές γενικότερα καθώς και τον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων ειδικότερα στην ΕΕ, μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, επιφέροντας σημαντικές απαιτήσεις και υποχρεώσεις για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
    Μια εκ των σημαντικότερων είναι η υιοθέτηση του συστήματος «VECTO» (Vehicle Energy Consumption Calculation Tool) από το 2019. Το εν λόγω λογισμικό πρόγραμμα είναι ουσιαστικά μια «ταυτότητα» που αφορά στις εκπομπές ρύπων κάθε ενός νέο-ταξινομούμενου φορτηγού οχήματος (όλων των τύπων), βάσει του οποίου, θα προβλέπονται τόσο οφέλη όσο και σημαντικά πρόστιμά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε συνάρτηση με τον αριθμό των οχημάτων που παράγουν παγκοσμίως σε ετήσια βάση.
    Αν και από τον Οκτώβριο του 1993 όταν και τέθηκε σε ισχύ το πρωτόκολλο «Euro 1» έως και τον Δεκέμβριο του 2013 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του Euro 6), οι εκπομπές ρύπων των φορτηγών οχημάτων έχουν μειωθεί δραστικά (π.χ. -95% για τα οξείδια του αζώτου – NΟx), δεδομένου ότι τα βαρέα επαγγελματικά ευθύνονται για το 25% των ρύπων που σχετίζονται με τις αυτοκίνηση, επιβάλλεται η περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης τους σε αυτόν τον τομέα.

     

     

    ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Advertisement