Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Mercedes-Benz Vans αποκαλύπτει τα τεχνολογικά συστήματα που αναβαθμίζουν την άνεση, την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα του νέου Citan.

Η πρώτη προωθητική εικόνα του νέου Mercedes-Benz Citan, που θα παρουσιαστεί στις 25 Αυγούστου 2021.

H λίστα του στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού των επερχόμενων Citan και eCitan.

Η Mercedes-Benz Vans είχε διαρρεύσει στα social media τις πρώτες εικόνες του μελλοντικού Citan με εκτεταμένο καμουφλάζ.

Δεδομένου ότι βασίζεται στη νέα γενιά του Renault Kangoo, υπολογίζουμε πως θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 4,9 κ.μ.

Σε λιγότερο από ένα μήνα θα δούμε και το πλήρως ηλεκτρικό eCitan.

Το τεχνολογικό προφίλ του νέου Citan

6.312 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2021)

Η Mercedes-Benz Vans μας αποκαλύπτει την ευρεία λίστα του στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας που θα φέρει το δεύτερης γενιάς Citan, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 25 Αυγούστου, τόσο σε συμβατική όσο και σε ηλεκτρική έκδοση.

Η Mercedes-Benz Vans συνεχίζει το προωθητικό παιχνίδι της αποκάλυψης του Citan, το οποίο μετά από 9 χρόνια παρουσίας, ετοιμάζεται στις 25 Αυγούστου να μας αποκαλυφθεί στη νέα του γενιά. Η γερμανική εταιρεία, μετά από ένα όχι και τόσο αποκαλυπτικό πρώτο teaser, συνεχίζει να μην μας αποκαλύπτει πολλά για το επερχόμενο μοντέλο της, αλλά τουλάχιστον τούτη τη φορά μας δίνει στοιχεία για τον εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας του οχήματος.


Η πρώτη προωθητική εικόνα του νέου Mercedes-Benz Citan, που θα παρουσιαστεί στις 25 Αυγούστου 2021.

Η πρώτη προωθητική εικόνα του νέου Mercedes-Benz Citan, που θα παρουσιαστεί στις 25 Αυγούστου 2021.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τονίζουν τον θεμελιώδη ρόλο που παίζει η ασφάλεια στα οχήματά τους και σε αυτό το πλαίσιο μιλούν για τη στιβαρή δομή του αμαξώματος με τις ζώνες απορρόφησης της ενέργειας σε ενδεχόμενη σύγκρουση, τους μέχρι και επτά αερόσακους και τη μεγάλη γκάμα σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, που υποστηρίζουν τον οδηγό και παράλληλα καθιστούν τη δουλειά του απλούστερη.

H λίστα του στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού των επερχόμενων Citan και eCitan.

H λίστα του στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού των επερχόμενων Citan και eCitan.

 
Σε ένα μήνα το νέο Mercedes-Benz Citan

Η Mercedes-Benz Vans είχε διαρρεύσει στα social media τις πρώτες εικόνες του μελλοντικού Citan με εκτεταμένο καμουφλάζ.

Η Mercedes-Benz Vans είχε διαρρεύσει στα social media τις πρώτες εικόνες του μελλοντικού Citan με εκτεταμένο καμουφλάζ.

 
Επιπλέον, όπως και ο «μεγάλος αδελφός» του, το Sprinter, το νέο Citan μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με το περίφημο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης «MBUX» (Mercedes-Benz User Experience). Ακόμα, το Citan είναι έτοιμο εκ του εργοστασίου για τη χρήση πολλών ψηφιακών υπηρεσιών από την πλατφόρμα «Mercedes me connect». Ως εκ τούτου, οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες του Citan θα εσυνδέονται πάντα με το όχημα ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται, προκειμένου οι σημαντικές πληροφορίες να είναι πάντα διαθέσιμες σε αυτούς, τόσο εντός όσο και εκτός του οχήματος, ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση μιας σειράς χρήσιμων λειτουργιών.

Δεδομένου ότι βασίζεται στη νέα γενιά του Renault Kangoo, υπολογίζουμε πως θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 4,9 κ.μ.

Δεδομένου ότι βασίζεται στη νέα γενιά του Renault Kangoo, υπολογίζουμε πως θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 4,9 κ.μ.

 

Τα συστήματα ασφάλειας


Σε λιγότερο από ένα μήνα θα δούμε και το πλήρως ηλεκτρικό eCitan.

Σε λιγότερο από ένα μήνα θα δούμε και το πλήρως ηλεκτρικό eCitan.

Σημειώνεται, πως με τη συμβολή ραντάρ, καμερών και υπερηχητικών αισθητήρων, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και στάθμευσης, παρατηρούν την κίνηση και τον περιβάλλοντα χώρα και σε περίπτωση που χρειάζεται, αρχικά ειδοποιούν τον οδηγό και στη συνέχεια αναλαμβάνουν δράση, καθώς -όπως και στις νέες Mercedes C- Class και S-Class- το Active Lane Keeping Assist παρεμβαίνει στο τιμόνι.
 
Επιπλέον των υποχρεωτικών από τον Νόμο ABS και ESP, το νέας γενιάς Citan φέρει στον βασικό του εξοπλισμό ακόμα τα εξής συστήματα: Hill Start Assist, Crosswind Assist, σύστημα προειδοποίησης κούρασης ATTENTION ASSIST και το σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz. Μάλιστα, τα επικουρικά συστήματα είναι ακόμα περισσότερα στο Citan Tourer και περιλαμβάνουν ως στάνταρ τα εξής: Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist και Speed Limit Assist.
 
Προαιρετικά προσφέρονται μια σειρά επιπλέον επικουρικών συστημάτων, ανάμεσα στα οποία συναντάμε το «Active Distance Assist DISTRONIC», το οποίο είναι σε θέση να ρυθμίζει αυτόματα την οδήγηση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το παρών δίνει και το λεγόμενο «Active Steering Assist» που βοηθά τον οδηγό να παραμένει στο κέντρο της λωρίδας του.
 
Όσον αφορά στην παθητική ασφάλεια, το Citan Tourer εξοπλίζεται με έναν κεντρικό αερόσακο, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στον οδηγό και στον συνοδηγό, προκειμένου να τους προστατεύει σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης. Η επιβατική έκδοση φέρει επτά αερόσακους, ενώ η panel van διαθέτει έξι.
 

Υψηλή συνδεσιμότητα

Με τα ισχυρά τσιπ, το λογισμικό αυτοδιδασκαλίας, τις οθόνες υψηλής ανάλυσης και τα προηγμένα γραφικά, το MBUX διατίθεται όπως προαναφέραμε προαιρετικά στο νέο Citan. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του συστήματος περιλαμβάνεται -για παράδειγμα- η διαισθητική ιδέα λειτουργίας, που χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής επτά ιντσών ή κουμπιά ελέγχου αφής στο τιμόνι, καθώς και το σύστημα hands-free μέσω σύνδεσης Bluetooth και ψηφιακού ραδιοφώνου (DAB και DAB +). Επιπλέον, η γρήγορη πλοήγηση στον σκληρό δίσκο μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα με το σύστημα φωνητικού ελέγχου «Hey Mercedes».
 
Σημειώνεται, πως οι προορισμοί μπορούν να εισαχθούν ως διευθύνσεις τριών λέξεων με βάση το σύστημα «what3word» (w3w), που αποτελεί τον ευκολότερο τρόπο καθορισμού μιας τοποθεσίας. Συγκεκριμένα, ο κόσμος χωρίζεται σε τετράγωνα τριών μέτρων με μια αδιαμφισβήτητη διεύθυνση τριών λέξεων, κάτι που μπορεί να προσφέρει μεγάλη βοήθεια κατά την αναζήτηση ενός προορισμού, ιδίως σε εμπορικές δραστηριότητες.
 
Επιπλέον, με το MBUX, οι χρήστες έχουν ήδη πρόσβαση σε πολλές υπηρεσίες συνδεσιμότητας, ενώ με το «Mercedes me», το MBUX είναι ακόμα πιο έξυπνο και πιο εύκολο στη χρήση. Αναλυτικότερα, το «Hey Mercedes» λειτουργεί με φυσική γλώσσα, απαλλάσσοντας τους χρήστες από την ανάγκη εκμάθησης συγκεκριμένων εντολών. Επιπλέον λειτουργίες του «Mercedes me connect» περιλαμβάνουν απομακρυσμένες υπηρεσίες, όπως την απομακρυσμένη ανάκτηση κατάστασης οχήματος. Με αυτό, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν εύκολα τις πιο σημαντικές πληροφορίες για τα οχήματά τους ανά πάσα στιγμή, από το σπίτι ή το γραφείο. Ακόμα, χάρη στην Πλοήγηση με Ζωντανές Πληροφορίες Κυκλοφορίας και τα δεδομένα «Car-to-X», ο χρήστης οδηγεί με βάση δεδομένα πραγματικού χρόνου και έτσι το μποτιλιάρισμα μπορεί να αποφευχθεί και να εξοικονομηθεί χρόνος.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »