Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
Η βασικότερη διαφοροποίηση του Hi-Lander από τις υπόλοιπες εκδόσεις του D-Max (αλλά και τον ανταγωνισμό) εστιάζεται στις πολλαπλές επεμβάσεις που έχει δεχθεί προκειμένου να ενισχυθεί το επίπεδο της ενεργητικής του ασφάλειας τόσο εντός όσο και κυρίως, εκτός δρόμου.
Τα ελαστικά Cooper Discoverer SST Pro αποτελούν μόνο την… κορυφή του παγόβουνου αναφορικά με τους λόγους της –άμεσα αντιληπτής- αύξησης της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος (225 χλστ.).
Η ανάρτηση έχει επίσης τροποποιηθεί και περιλαμβάνει ειδικές λύσεις (OLD MAN EMU) της εταιρείας ARB.
Συγκεκριμένα, στον εμπρόσθιο άξονα συναντάμε ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ + ελατήρια ενώ πίσω, έχει προβλεφθεί άκαμπτος άξονας με ελλειπτικά φύλλα σούστας (αυξημένου μήκους) και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.
Στα φρένα, οι αεριζόμενοι δίσκοι των 300 χλμ. εμπρός και τα ταμπούρα των 295 χλστ. πίσω, συνδυάζονται με τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα ABS με EBD, ΒΑ (υποβοήθηση πέδησης), ESC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας), Traction Control με λειτουργίες «Hill Start Assist» & «Hill Descent Control» κ.ο.κ.
Παράλληλα, το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης της Isuzu, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και περιλαμβάνει και κοντές σχέσεις.
Αν και η απόσταση του οχήματος από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. ενώ «φοράει» και χωμάτινα ελαστικά της Cooper, το Hi-Lander εμφανίζει μειωμένες κλίσεις στις στροφές ενώ την ίδια στιγμή, όταν βρεθεί εκτός δρόμου, η ανάρτηση ξεδιπλώνει τις αρετές της (αυξημένη διαδρομή, εξαιρετική απόσβεση κραδασμών) προσφέροντας μεγάλες… αναρριχητικές δυνατότητες, ακόμη και με πλήρες φορτίο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr