ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Έναρξη παραγωγής για τα ηλεκτρικά φορτηγά της MAN!

1.069 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2025)
O διευθυντής παραγωγής της ΜΑΝ, κ. Mickael Kobriger (αριστερά), μαζί με τον κ. Manfred Weber, ευρωβουλευτή και πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (κέντρο) και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΜΑΝ, κ.

O διευθυντής παραγωγής της ΜΑΝ, κ. Mickael Kobriger (αριστερά), μαζί με τον κ. Manfred Weber, ευρωβουλευτή και πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (κέντρο) και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΜΑΝ, κ. Alexander Vlaskamp (δεξιά) κατά την τελετή για την έναρξη της παραγωγής ηλεκτρικών φορτηγών στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μόναχο.

Κάθε όχημα που παράγεται από τη ΜΑΝ φέρει έναν ειδικό αναγνωριστικό αριθμό στο πλαίσιο του.

Κάθε όχημα που παράγεται από τη ΜΑΝ φέρει έναν ειδικό αναγνωριστικό αριθμό στο πλαίσιο του.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ eTruck είναι πως όλα τα στοιχεία του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης βρίσκονται κάτω ή μέσα στο πλαίσιο, αφήνοντας πλήρως ελεύθερο τον χώρο πάνω από αυτό

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ eTruck είναι πως όλα τα στοιχεία του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης βρίσκονται κάτω ή μέσα στο πλαίσιο, αφήνοντας πλήρως ελεύθερο τον χώρο πάνω από αυτό για τις πάσης φύσεως υπερκατασκευές.

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης αντικαθιστά τον πετρελαιοκινητήρα και τη μετάδοση.

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης αντικαθιστά τον πετρελαιοκινητήρα και τη μετάδοση.

Το E-Powerpack, δηλαδή οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού φορτηγού, κατασκευάζονται σε ξεχωριστό τμήμα, κοντά στην γραμμή παραγωγής του οχήματος. Μεταξύ άλλων, αποτελείται από 2 συστοιχίες μπαταριών και άλλ

Το E-Powerpack, δηλαδή οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού φορτηγού, κατασκευάζονται σε ξεχωριστό τμήμα, κοντά στην γραμμή παραγωγής του οχήματος. Μεταξύ άλλων, αποτελείται από 2 συστοιχίες μπαταριών και άλλα στοιχεία ενώ στόχος του είναι να προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το air-condition, τη θέρμανση, την ψύξη ή το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης χωρίς να παραβλέπουμε όλα τα δευτερεύοντα, βοηθητικά συστήματα του οχήματος.

Κατά τη διαδικασία του «γάμου» (όπως αποκαλείται) γίνεται η τοποθέτηση της καμπίνας στο πλαίσιο του ηλεκτρικού φορτηγού.

Κατά τη διαδικασία του «γάμου» (όπως αποκαλείται) γίνεται η τοποθέτηση της καμπίνας στο πλαίσιο του ηλεκτρικού φορτηγού.

Από την στιγμή που θα τοποθετηθεί και η καμπίνα, το σχεδόν ολοκληρωμένο φορτηγό είναι έτοιμο να δεχθεί μεταξύ άλλων τα ελαστικά και να ελεγχθεί διεξοδικά σε όλους τους τομείς ως προς την εύρυθμη λειτο

Από την στιγμή που θα τοποθετηθεί και η καμπίνα, το σχεδόν ολοκληρωμένο φορτηγό είναι έτοιμο να δεχθεί μεταξύ άλλων τα ελαστικά και να ελεγχθεί διεξοδικά σε όλους τους τομείς ως προς την εύρυθμη λειτουργία τους.

Έναρξη παραγωγής για τα ηλεκτρικά φορτηγά της MAN!

  • O διευθυντής παραγωγής της ΜΑΝ, κ. Mickael Kobriger (αριστερά), μαζί με τον κ. Manfred Weber, ευρωβουλευτή και πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (κέντρο) και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΜΑΝ, κ.
  • Κάθε όχημα που παράγεται από τη ΜΑΝ φέρει έναν ειδικό αναγνωριστικό αριθμό στο πλαίσιο του.
  • Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ eTruck είναι πως όλα τα στοιχεία του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης βρίσκονται κάτω ή μέσα στο πλαίσιο, αφήνοντας πλήρως ελεύθερο τον χώρο πάνω από αυτό
  • Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης αντικαθιστά τον πετρελαιοκινητήρα και τη μετάδοση.
  • Το E-Powerpack, δηλαδή οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού φορτηγού, κατασκευάζονται σε ξεχωριστό τμήμα, κοντά στην γραμμή παραγωγής του οχήματος. Μεταξύ άλλων, αποτελείται από 2 συστοιχίες μπαταριών και άλλ
  • Κατά τη διαδικασία του «γάμου» (όπως αποκαλείται) γίνεται η τοποθέτηση της καμπίνας στο πλαίσιο του ηλεκτρικού φορτηγού.
  • Από την στιγμή που θα τοποθετηθεί και η καμπίνα, το σχεδόν ολοκληρωμένο φορτηγό είναι έτοιμο να δεχθεί μεταξύ άλλων τα ελαστικά και να ελεγχθεί διεξοδικά σε όλους τους τομείς ως προς την εύρυθμη λειτο
  • Έναρξη παραγωγής για τα ηλεκτρικά φορτηγά της MAN!

«To μέλλον της ΜΑΝ ξεκινά τώρα» δήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας!
Ηλεκτρικά & συμβατικά φορτηγά θα κατασκευάζονται ταυτόχρονα, στην ίδια γραμμή παραγωγής.
Αυτονομία 740km με μια φόρτιση ενώ ήδη έχουν πωληθεί 700 ηλεκτρικά φορτηγά!
Πρωτοπορία και στα e-Buses, ουδέτερο CO2 έως το 2050

«To μέλλον της ΜΑΝ ξεκινά τώρα» δήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας!

Σε μια ειδική εκδήλωση, η MAN Truck & Bus εγκαινίασε τη νέα γραμμή παραγωγής που διατηρεί στο Μόναχο (Γερμανία), από την οποία ξεκινά άμεσα η σειριακή κατασκευή και αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών της εταιρείας.
                       
Σε σχετικές του δηλώσεις, ο CEO (Διευθύνων Σύμβουλος) της εταιρείας, κ. Alexander Vlaskamp, ανέφερε μεαξύ άλλων πως: «… Η έναρξη της σειριακής παραγωγής των ηλεκτρικών φορτηγών μας είναι μια ιστορική στιγμή. Σηματοδοτεί μια καμπή στην ιστορία μας! Το μέλλον της ΜΑΝ ξεκινά τώρα», για να προσθέσει πως η εν λόγω εξέλιξη είναι ένα σημαντικό βήμα για καταστεί η εταιρεία κλιματικά ουδέτερη ως το 2050».
 
Με επενδύσεις σχεδόν 400 εκ. ευρώ στην Έρευνα & Εξέλιξη φορτηγών με ηλεκτρική γραμμή μετάδοσης της κίνησης, η MAN έχει να επιδείξει πλέον λύσεις με μεικτό βάρος από 12 – 50t. που περιλαμβάνουν οχήματα πάσης φύσεως (απορριμματοφόρα, φορτηγά μεγάλων αποστάσεων κ.ά.) ενώ, στόχος της εταιρείας είναι να έχει παραδώσει τα πρώτα 1.000 e-Trucks στους πελάτες της μέσα στο τρέχον έτος!
 

Ηλεκτρικά & συμβατικά φορτηγά θα κατασκευάζονται ταυτόχρονα, στην ίδια γραμμή παραγωγής

Με βάση τις δηλώσεις του Michael Kobriger, μέλους του Εκτελεστικού Συμβουλίου για την Παραγωγή & Λογιστική της MAN, η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει  περίπου 1 δις ευρώ(!) στην μετατροπή των ευρωπαϊκών εργοστασίων της για την παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.
 
Η εν λόγω… μεταμόρφωση είναι πλέον ορατή στο βασικό εργοστάσιο της ΜΑΝ του οποίου η μέγιστη παραγωγική δυνατότητα ανέρχεται αυτήν τη στιγμή στα 100 φορτηγά/ημέρα, ανεξάρτητα από τον τύπο κίνησης του. Η κατασκευή ενός φορτηγού διαρκεί περίπου 8 ώρες!
 
Παράλληλα, σε δηλώσεις του, ο κ. Kobriger τόνισε πως: «Η παραγωγή ηλεκτρικών ή ντιζελοκίνητων φορτηγών σε μία μόνο γραμμή μπορεί να προσαρμοστεί με ευελιξία στις εξελίξεις της αγοράς και τα οχήματα μπορούν να κατασκευαστούν ακριβώς με τη σειρά που τα παραγγέλνουν οι πελάτες. Αυτό το καινοτόμο concept συνοδεύεται από εκτεταμένες αλλαγές κατά μήκος της γραμμής συναρμολόγησης, καθώς και στην αλυσίδα εφοδιασμού και τη λογιστική». Την ίδια στιγμή, περισσότεροι από 5.000 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν ήδη εκπαιδευτεί στην τεχνολογία υψηλής τάσης για αυτήν τη μεταμόρφωση.
 


Κάθε όχημα που παράγεται από τη ΜΑΝ φέρει έναν ειδικό αναγνωριστικό αριθμό στο πλαίσιο του.

Κάθε όχημα που παράγεται από τη ΜΑΝ φέρει έναν ειδικό αναγνωριστικό αριθμό στο πλαίσιο του.

Αυτονομία 740km με μια φόρτιση ενώ ήδη έχουν πωληθεί 700 ηλεκτρικά φορτηγά!

Μέχρι την έναρξη της μαζικής παραγωγής τους, η MAN έχει ήδη κατασκευάσει σχεδόν 100 ηλεκτρικά φορτηγά τα οποία έχουν παραδοθεί σε πελάτες της ενώ, κατά τη χρήση τους σε πραγματικές συνθήκες, έχουν συμπληρώσει περίπου 2 εκ. χλμ. Ορισμένα απασχολούνται σε ημερήσιες διαδρομές έως και 850km καταγράφοντας πολύ χαμηλές καταναλώσεις (97kWh/100km κατά μέσο όρο)!
 
Η MAN έχει ήδη δεχθεί περίπου 700 παραγγελίες ηλεκτρικών φορτηγών, τα οποία αποδεικνύονται ιδιαίτερα πρακτικά καθώς π.χ. ο τράκτορας με χαμηλό ύψος πλαισίου, είναι μοναδικός στην αγορά με ύψος πετάλου ζεύξης στα 950mm και μεταξόνιο 3,57m, γεγονός που επιτρέπει την πλήρως ηλεκτρική μεταφορά με εσωτερικό ύψος φόρτωσης στα 3m!
 
Ένα ακόμη πλεονέκτημα των e-Trucks της ΜΑΝ είναι οι 3 – 6 αρθρωτές μπαταρίες NMC, (παράγονται στη Νυρεμβέργη) συνολικής χωρητικότητας έως 534kWh που επιτρέπουν την διάνυση έως και 500km χωρίς επαναφόρτιση.
 
Για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις, προσφέρεται προαιρετικά και 7η μπαταρία που προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 740km!
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Συνέντευξη με τον κ. Alexander Vlaskamp, CEO της MAN Truck & Bus