
Το Kia Tasman πήρε «άριστα» σε διπλό απαιτητικό test drive!
Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2025
Σε ακραίες off-road διαδρομές (190+χλμ.) δοκιμάστηκε το 1ο Pick-Up της Kia.
Ένα απότομο ορεινό μονοπάτι με... εκπλήξεις, το 1ο σκέλος της αξιολόγησης.
Σε ακραίες off-road διαδρομές (190+χλμ.) δοκιμάστηκε το 1ο Pick-Up της Kia.
Ένα απότομο ορεινό μονοπάτι με... εκπλήξεις, το 1ο σκέλος της αξιολόγησης.
Τέσσερα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα Unimog, παρουσιάστηκαν στην εμπορική έκθεση Abenteuer Allrad.
Τα εν λόγω οχήματα έχουν μικτό βάρος 7,49 τόνους και διαθέτουν δεξαμενές νερού & ηλιακά πάνελ.
Τα δεδομένα του ανεφοδιασμού για το «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Δουλειά πάνω στον τομέα των καυσίμων πιάνει το φορτηγό Flusher/Cleaner στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Στα 3,6 εκατομμύρια ανέρχονται οι «ορφανές» θέσεις οδηγών σε 36 χώρες παγκοσμίως.
Ανησυχία προκαλούν τα δημογραφικά δεδομένα – ιδίως όσον αφορά στις νεαρότερες ηλικίες & στις γυναίκες.
Πρόκειται για ADAS που στοχεύουν στην προστασία των «ευάλωτων» χρηστών του οδικού δικτύου.
Τα τρία συγκεκριμένα συστήματα «τσεκάρουν» τα σημεία που δε φτάνει το ανθρώπινο μάτι.
Το σύστημα ισχύος 1mW παρέχει υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης από το συμβατικό CCS.
Πρόκειται για μια λύση η οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των οχημάτων που διανύουν μεγάλες αποστάσεις.
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό τετράτροχο όχημα, που είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε ποδηλατόδρομους.
Διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογικές καινοτομίες (βλ. αναγεννητική πέδηση & αυτόματη πέδηση στάθμευσης).
Νέα ειδική έκδοση του Pick-Up της Isuzu με δομικές και στυλιστικές επεμβάσεις της Arctic Trucks.
Πλήρως τροποποιημένη ανάρτηση, ελαστικά 35 ιντσών(!) & κορυφαία ADAS χωρίς εκπτώσεις σε φορτίο!
Εδρεύει στο Γκέτεμποργκ & πραγματεύεται την αναβάθμιση ψηφιακών υπηρεσιών για φορτηγά.
Τετραμελής διοίκηση, με άνθρωπο της Volvo στο «τιμόνι».
Πρόκειται για μια εκδήλωση που συγκεντρώνει τα βλέμματα όσων καταπιάνονται διεθνώς με τις δημόσιες μεταφορές.
Σημείο αναφοράς του λεωφορείου αποτελεί το αρθρωτό σύστημα κίνησης, που εξασφαλίζει ευελιξία & extra χωρητικότητα στο εσωτερικό του.
Πρόκειται για μια έκδοση που αποτελεί το αντίπαλο δέος του ID.Buzz της VW.
Υπολογισμοί για αυτονομία από 295 χλμ. έως 412 χλμ. - νούμερα που ξεπερνούν τις αρχικές προσδοκίες!
Τα «αποκαλυπτήρια» πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης UITP 2025.
Προορίζεται για μετακινήσεις από το κέντρο προς τα προάστια, αλλά και μεταξύ κοντινών πόλεων.
Στα 1.000 ευρώ το «πέναλτι» για τα φορτηγά & τα λεωφορεία δημοσίας χρήσης, στα 500 ευρώ για περονοφόρα κλπ.
400 ευρώ «χρεώνονται» οι παραβάτες που δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ.
Ένας μηχανικός της Scania μάς δίνει τα φώτα του, σχετικά με τις δοκιμές λεωφορείων σε ακραίες θερμοκρασίες.
Ο ρόλος των συστημάτων ψύξης.
Συμφωνία της Daimler Truck για την παράδοση φορτηγών που θα καλύπτουν καθήκοντα logistics από το Μάιο του 2026.
Τετρακίνητο, το τριαξονικό μοντέλο έχει ωφέλιμο φορτίο 10 τόνων & αποδίδει 455 άλογα.
Το ηλεκτρικό ποδήλατο φορτίου προορίζεται για χρήση μέσα στον αστικό ιστό.
Περιλαμβάνει εναλλασσόμενες μπαταρίες, με αυτονομία 35 χλμ.
Θα κάνει το 20% - 80% μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Τα ηλεκτρικά φορτηγά της Scania θα μπορούν να φορτιστούν μέχρι και δυο φορές πιο γρήγορα από το σημερινό πρότυπο CCS2.
Προορίζεται για επαγγελματικά οχήματα με μικτό βάρος μέχρι 7,5 τόνους.
Υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση & μειωμένη αντίσταση κύλισης σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr