|
|
Λειτουργικό και με καλή ποιότητα κατασκευής είναι το εσωτερικό του Ford Ranger.
|
Οι τέσσερις πόρτες του αμαξώματος οδηγούν σε μια αρκετά άνετη και ευρύχωρη καμπίνα στην οποία τα πάντα είναι στη σωστή θέση. Ο δε οδηγός εξοικειώνεται άμεσα με τον εν λόγω χώρο και τη χρήση των διάφορων χειριστηρίων ενώ έχει στη διάθεσή του ένα άκρως αναπαυτικό κάθισμα με καλή πλευρική στήριξη το οποίο δεν πρόκειται να τον κουράσει ακόμη και σε πολύωρες διαδρομές.
Δεν ισχύει βέβαια το ίδιο και για τους πίσω επιβάτες όπου ο χώρος κρίνεται μεν επαρκής αλλά μπορεί να κουράσει τους επιβάτες σε μακρινές διαδρομές λόγω του ότι τα καθίσματα είναι κάπως σκληρά. Η ποιότητα των χρησιμοποιηθέντων υλικών είναι καλή με αντίστοιχο επίπεδο συναρμολόγησης αν και η σχεδίαση του εσωτερικού δείχνει λίγο συντηρητική λόγω των μουντών χρωμάτων ωστόσο η ασημί επένδυση στο ταμπλό αποτελεί ένα ευχάριστο στοιχείο. Οι χώροι τακτοποίησης αντικειμένων καλύπτουν με άνεση τις ανάγκες των επιβατών.
Ο πίνακας οργάνων είναι σαφής και ευανάγνωστος, ενώ στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούνται οι αεραγωγοί και το ηχοσύστημα. H θέση οδήγησης εκτός από αναπαυτική είναι και ψηλά τοποθετημένη και έτσι η περιμετρική ορατότητα είναι άριστη σε συνδυασμό φυσικά με τους μεγάλους και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες.
Κάποια σφάλματα όσον αφορά την εργονομία υπάρχουν. Στην αντίληψη μας υπέπεσε το χειρόφρενο, το οποίο δεν απαντάται πλέον σε πολλά οχήματα (παραπέμπει σε παλαιότερα μοντέλα) ενώ και η θέση πλάι από την κολόνα του τιμονιού περισσότερο προβληματίζει παρά εξυπηρετεί.
Όπως και να 'χει πάντως αν εξαιρέσει κανείς την κάπως συντηρητική σχεδίαση (θα προτιμούσαμε πιο εύθυμα χρώματα μιας και το Ranger είναι και "επιβατικό" όχημα) και το χειρόφρενο, το εσωτερικό είναι σε γενικές γραμμές ευρύχωρο και άνετο. Το τιμόνι ρυθμίζεται καθ' ύψος και έτσι ακόμη και άτομα μετρίου αναστήματος δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερο πρόβλημα ενώ η κολόνα του αποσπάται σε περίπτωση σύγκρουσης προστατεύοντας έτσι τους επιβαίνοντες και αυξάνοντας το έτσι κι αλλιώς καλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Τα τζάμια είναι φιμέ και προφυλάσσουν από αντανακλάσεις ενώ τα προσκέφαλα είναι άνετα και μαλακά και έχουν δυνατότητα ρύθμισης καθ' ύψος. Τέλος τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν σύστημα αντιβύθισης που αποτρέπει το σώμα να γλιστρήσει κάτω από τη ζώνη ασφαλείας σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Γίνεται λοιπόν σαφές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο εσωτερικό του Ranger όσον αφορά την παθητική ασφάλεια και την εργονομία.
|
|
|
|
Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει καλή περιμετρική ορατότητα, ενώ και δυο πίσω επιβάτες θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση και μικρές παραχωρήσεις.
|
|
|