|
Το Ford Ranger φανέρωσε αρκετές από τις αρετές του στο διάστημα της δοκιμής. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει μια "ισορροπία" τόσο στην άσφαλτο όσο και σε χωμάτινες και δύσκολες διαδρομές. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά: Σε κανονικές συνθήκες το Ranger παρουσιάζει προβλέψιμη οδική συμπεριφορά και σχετικά καλή ποιότητα κύλισης, οι τάσεις πλεύσης είναι μικρές και η κατευθυντικότητα είναι ικανοποιητική. Οι αναπηδήσεις -όταν το αμάξωμα περνά από εγκάρσιες ανωμαλίες- δεν γίνονται αισθητές στην καμπίνα και αυτό οφείλεται στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και από άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας και αμορτισέρ διπλής ενέργειας πίσω. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση και κοντή κλιμάκωση και συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και σαφές με καλή αίσθηση για τον χαρακτήρα του οχήματος. Το σύστημα πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά - ταμπούρα πίσω) είναι αρκετά αποτελεσματικό ακόμη και σε μειωμένες συνθήκες πρόσφυσης ενώ το στάνταρ ABS αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Όσον αφορά την κίνηση σε χωμάτινη και δύσβατη διαδρομή το τετρακίνητο pick up "ξελασπώνει" το βαρύ όχημα όποτε παραστεί ανάγκη, ενώ η απεμπλοκή της τετρακίνησης γίνεται όταν το όχημα ακινητοποιηθεί. Δεν ισχυριζόμαστε βέβαια ότι το Ranger σκαρφαλώνει σαν αγριοκάτσικο αλλά όπως και να έχει οι αναρριχητικές ικανότητές του θεωρούνται επαρκείς.
|
|
|
Στο δρόμο το Ford Ranger εμφανίζει ισορροπημένη και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ενώ και η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή.
|
|
Οι εκτός δρόμου ικανότητες του Ranger είναι αδιαμφισβήτητες χωρίς αυτό να αποβαίνει σε βάρος της άνεσης των επιβατών.
|
|
|