Όλα τα Pick-Up 4x4 |
Χωρίς όρια |
Διαβάστηκε από 74709 αναγνώστες
|
|
|
Η εξέλιξη των σύγχρονων Pick-Up τα έχει αποδεσμεύσει εδώ και πολύ καιρό από το μονοδιάστατο ρόλο που επιτελούσαν μέχρι πρότινος, ως αμιγώς επαγγελματικά
αοχήματα καθώς προσφέρουν πλέον επίπεδα άνεσης και
εξοπλισμό εφάμιλλα με αυτά των πολυτελών SUVs. Η παρούσα συγκριτική δοκιμή επιχειρεί να ανιχνεύσεί το εύρος χρήσης τους δοκιμάζοντας τις δυνατότητές τους σε συνεργασία με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Αττικής,
σε ένα απαιτητικό και σκληρό πεδίο δραστηριοτήτων.
|
|
|
Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, η εμπορική πολιτική των διεθνών αυτοκινητοβιομηχανιών αναφορικά με τα ελαφρά ημιφορτηγά έχει ξεφύγει από τα -στενά- όρια του επαγγελματία ιδιοκτήτη. Χαρακτηριστικό είναι το "παρατσούκλι" SUT (Sport Utility Truck: Φορτηγό Ελευθέρου Χρόνου), με το οποίο η Nissan χαρακτηρίζει το Navara, διευρύνοντας την γκάμα των υποψήφιων ιδιοκτητών του και σε άτομα -θιασώτες των ακραίων σπορ- τα οποία αρέσκονται στις εξορμήσεις στην ύπαιθρο και (πέραν της παρέας τους) απαιτούν από το όχημά τους να είναι σε θέση να μεταφέρει μεταξύ άλλων ποδήλατα, ATV (τετράτροχα οχήματα), snow-mobile, jet-ski, αναρριχητικό εξοπλισμό κ.ά.
Προκειμένου να προσεγγίσουμε καλύτερα το συγκεκριμένο σκεπτικό, αλλά και σε μια προσπάθεια να προβάλουμε όσο καλύτερα μπορούμε το κοινωνικό έργο που προσφέρουν -και μάλιστα εθελοντικά- ορισμένοι ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ μας, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε τη φωτογράφηση όλων των διπλοκάμπινων 4x4 Pick-Up της αγοράς με τη βοήθεια των μελών της "Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Αττικής".
Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τα μέλη της συγκεκριμένης μη κερδοσκοπικής οργάνωσης ευαισθητοποιημένων εθελοντών πολιτών, που προσφέρουν τις γνώσεις, τις εμπειρίες και προπάντων τις δυνάμεις τους, για να βοηθήσουν όσους χρειάζονται οργανωμένη και εξειδικευμένη υποστήριξη σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών, μαζικών καταστροφών ή άλλων ειδικών καταστάσεων. Όλοι τους ανταποκρίθηκαν πρόθυμα σε αυτή την πρωτοβουλία του Auto Τρίτη Επαγγελματικά και έδωσαν το "παρών" σε μια μάλλον εύκολη -για τα δεδομένα τους- κατάσταση ανάγκης.
Σας ευχαριστούμε πολύ…
|
|
Ford Ranger DBLCab Wildtrak. Σαφέστατη αισθητική ανανέωση προσφέρουν οι εκδόσεις Wildtrak στην γκάμα του Ford Ranger, ενώ ο 3λιτρος κινητήρας εξασφαλίζει το "νεύρο" που έλειπε από τον εκπρόσωπο της Ford. Παράλληλα, ο χώρος φόρτωσης είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
|
|
Isuzu D-Max Extended 2,5 LS Η έκδοση Extended Cab του Isuzu D-Max, με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων που είχαμε στη διάθεσή μας, προσφέρει αυξημένο κατά 165 χλστ. χώρο φόρτωσης. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, δεν υστερεί σε τίποτα (πέραν των επιδόσεων) από το "μεγάλο αδελφό" της.
|
|
Mazda BT-50 DBLCab High 4x4. Το Mazda BT-50 αποτελεί μια ιδιαίτερα συμφέρουσα επιλογή στα διπλοκάμπινα Pick-Up, χάρη στην πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας, αλλά και στις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητές του. Παράλληλα, προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους σε μήκος χώρους φόρτωσης.
|
|
Mitsubishi L200 DBLCab Safari Για όσους επιθυμούν να
κινούνται απροβλημάτιστα σε πάσης φύσεως επιφάνειες, ενώ δεν έχουν πρόβλημα να "θυσιάσουν"
ορισμένα χλστ. στο χώρο φόρτωσης, η επιλογή είναι μονόδρομος και αφορά στο δυναμικό και ελκυστικό σχεδιαστικά Mitsubishi L200.
|
|
Nissan Navara DBLCab LE 4x4 2,5Παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός έχει αναβαθμιστεί σημαντικά μέσα στην τελευταία
διετία (και έπεται συνέχεια), το Nissan
Navara εξακολουθεί να φαντάζει ως η
πληρέστερη επιλογή, ιδιαίτερα χάρη στον
ισχυρό κινητήρα του και στην υψηλή ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει.
|
|
Toyota Hilux DBLCab Comfort 4x4 2,5. Τα διπλοκάμπινα Toyota Hilux με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων μπορεί να υστερούν εμφανώς σε επιδόσεις έναντι του ανταγωνισμού, ωστόσο αποτελούν μια πληρέστατη επιλογή, που μάλιστα
διακρίνεται και για την καλή σχέση τιμής-αξίας.
|
|
Toyota Hilux DBLCab 4x4 Tornado 3,0. Χωρίς ουσιαστικά να υστερεί σε
κανέναν τομέα, το Toyota Hilux με τον κινητήρα των 3,0 λτ. αποτελεί μια "all around" επιλογή, που θα ικανοποιήσει τον ιδιοκτήτη του με την αξιοπιστία, την ισχύ του κινητήρα και το πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.
|
|
|
|
|