|
Μπορεί να προσφέρουν ανέσεις και οδική συμπεριφορά που παραπέμπουν σε αντίστοιχα πολυτελή επιβατικά SUVs, ωστόσο τα διπλοκάμπινα Pick-Up που παρουσιάζουμε, υπερέχουν ξεκάθαρα σε έναν άλλο τομέα. Αναφερόμαστε, φυσικά, στις μεταφορικές τους δυνατότητες, καθώς, χωρίς το μεικτό βάρος των διπλοκάμπινων εκδόσεών τους να υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 3.100 κιλά, είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία από 766-1.140 κιλά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος από 1.415-1530 χλστ. και πλάτος από 1.456-1.560 χλστ. Παρεμπιπτόντως, όλα αυτά ισχύουν μόνο για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις, καθώς τα μεγέθη που προαναφέραμε μεγεθύνονται σημαντικά στις υπόλοιπες εκδόσεις καμπίνας (κοντή και επιμηκημένη).
Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, τα Ford Ranger και Mazda BT-50 προσφέρουν το μεγαλύτερο ωφέλιμο μήκος (1.530 χλστ.), με το Mitsubishi L200 να διατηρεί τη χειρότερη επίδοση σε αυτόν τον τομέα (1.325 χλστ.). Το μεγαλύτερο ωφέλιμο πλάτος στο χώρο φόρτωσης, τόσο μεταξύ των θόλων (1.130 χλστ.) όσο και συνολικά (1.560 χλστ.), τον προσφέρει το Nissan Navara, ενώ τα πιο υψηλά τοιχώματα αυτού απαντώνται στο Isuzu D-Max (480 χλστ.).
Σε κάθε περίπτωση, η πρόσβαση στο συγκεκριμένο χώρο είναι εύκολη, χάρη στη σχετικά μικρή απόσταση του δαπέδου του από το έδαφος, ενώ στην πλειοψηφία των μοντέλων, η πέμπτη πόρτα είναι ασφαλιζόμενη με κλειδαριά. Παράλληλα, στα οχήματα που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης, αποτυπώνεται με σαφήνεια η μεγάλη ποικιλία αναφορικά με τις επενδύσεις που είναι σε θέση να φέρει ο χώρος φόρτωσης (πλαστικό υψηλής αντοχής, μεταλλικές επενδύσεις κ.λ.π.), καθώς και διάφοροι τύποι σκέπαστρων, όπως το σύστημα Rollershutter των εκδόσεων Ford Ranger Wildtrak, που είναι σε θέση να υποστηρίξει πάνω του φορτία βάρους έως και 500 κιλών.
|
|
|
Ford Ranger |
|
Isuzu D-Max |
|
Mazda BT-50 |
|
Mitsubishi L200 |
|
Nissan Navara |
|
Toyota Hilux |
|
|