Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Χωρίς όρια
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 74175 αναγνώστες
Ο άκαμπτος άξονας και τα διαμήκη φύλλα σούστας με αμορτισέρ, που συνθέτουν την πίσω ανάρτηση σε όλα ανεξαιρέτως τα οχήματα που παρουσιάζουμε, επιτρέπουν την εμφάνιση αναπηδήσεων σε ορισμένες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Όμως, η εν γένει συμπεριφορά των διπλοκάμπινων Pick-Up που είχαμε στη διάθεσή μας, διαφοροποιείται αρκετά από μοντέλο σε μοντέλο. Το μοντέλο που καταφέρνει να ξεχωρίσει σε αυτόν τον τομέα, είναι δίχως άλλο το Nissan Navara, χάρη στη μεγάλη σταθερότητα που εμφανίζει στην άσφαλτο (ακόμα και σε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες) και στις ελάχιστες -έως μηδενικές- αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Παράλληλα, προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες, αν και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μικρό μέγιστο βάρος του ωφέλιμου φορτίου (σε συνδυασμό με το αυξημένο απόβαρο του οχήματος). Το Toyota Hilux αποδεικνύεται εξίσου άνετο και σταθερό στο δρόμο και ο πίσω άξονας δε θα "θορυβήσει" σημαντικά τον οδηγό, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι σαφές (όπως και στην περίπτωση του Navara), αν και όχι τόσο γρήγορο, ενώ τα φρένα κρίνονται ως απλά ικανοποιητικά. Υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας προσφέρει το Isuzu D-Max, καθώς διακρίνεται για το γρήγορο σύστημα διεύθυνσης και την καλή αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα φρένα. Ωστόσο, η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων στις στροφές. Παράλληλα, το τιμόνι υστερεί ελαφρώς σε αίσθηση. Τα φρένα δεν αποτελούν το ισχυρότερο ατού και των Mazda BT-50 και Ford Ranger (κυρίως λόγω αίσθησης), ωστόσο η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, αν και οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα γίνονται αισθητές στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης έχει απότομη επαναφορά. Σε κάθε περίπτωση, οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του αμαξώματος είναι μεγάλες, ευνοώντας τις "αναρριχητικές" δυνατότητες των εν λόγω μοντέλων. Καταλήγοντας, το Mitsubishi L200 περιορίζεται σημαντικά από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αναφορικά με την κίνηση στον δρόμο (σε υψηλές ταχύτητες), καθώς οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι αισθητές. Παρόλα αυτά, το επίπεδο άνεσης διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, όπου το ιαπωνικό μοντέλο διαπρέπει χάρη στις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και στο ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει. Τα φρένα είναι ισχυρά και με καλή αίσθηση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο αλλά "ελαφρύ".
Συστήματα 4κίνησης

Ford Ranger
Η εμπλοκή του εμπρός διαφορικού και ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, ωστόσο για την απεμπλοκή απαιτείται το πάτημα του διακόπτη "RFW".

Isuzu D-Max
Eύχρηστο είναι το σύστημα διακοπτών στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.

Mitsubishi L200
Ιδιαίτερα εξελιγμένο το σύστημα 4κίνησης του L200, όντας το μοναδιό με τρία διαφορικά. Ο έλεγχός του γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα.

Nissan Navara
Η επιλογή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού γίνεται μέσω ενός περιστροφικού χειριστηρίου, ενώ υπάρχει και διακόπτης για το κλείδωμα του πίσω διαφορικού.

Toyota Hilux
Η επιλογή τόσο της εμπλοκής του εμπρός διαφορικού, όσο και του υποπολλαπλασιασμού γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα.

Mazda BT-50
Η εμπλοκή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, ενώ για την απεμπλοκή του εμπρός διαφορικού απαιτείται ο διακόπτης "RFW".
Η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης του Ford Ranger επιτρέπει τις αισθητές αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Παρ' όλα αυτά, παραμένει σταθερό στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Σταθερό και άνετο στο χώμα, το Isuzu D-Max διακρίνεται για το γρήγορο σύστημα διεύθυνσης και την καλή αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα φρένα.

Έντονες αναπηδήσεις για τον πίσω άξονα του Mazda στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και γρήγορο.

Κορυφαία επιλογή για τις εκτός δρόμου "αναζητήσεις" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το Mitsubishi L200, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τα τρία διαφορικά.

Ιδιαίτερα καλή είναι η οδική συμπεριφορά του Nissan Navara και στο χώμα, αν και διαθέτει περιορισμένες -σε σχέση με τον ανταγωνισμό- γωνίες αμαξώματος.

Χωρίς προβλήματα και με υψηλό επίπεδο άνεσης θα κινηθεί το Toyota Hilux σε πάσης φύσεως επιφάνειες, παραμένοντας σταθερό και ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

 
 Όλα τα Pick-Up 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση και ποιότητα υψηλού επιπέδου
Χώροι επιβατών
Οδική συμπεριφορά
Μεταφορικές δυνατότητες
Ροπάτοι και οικονομικοί πετρελαιοκινητήρες
Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Αττικής