|
|
Ford Ranger |
Όλοι εκπρόσωποι της κατηγορίας των διπλοκάμπινων Pick-Up που παρουσιάζουμε, κινούνται από μηχανικά σύνολα πετρελαίου χωρητικότητας 2,5 ή και 3,0 λτ. Κοινός παρονομαστής όλων των κινητήρων είναι το πολύ καλό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας τους και τα περιορισμένα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου (χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών).
Ισχυρότερος όλων ανακηρύσσεται ο κινητήρας του Nissan Navara, με απόδοση 174 και 200 ίππων (με τη "βοήθεια" της ελληνικής αντιπροσωπείας) και ακολουθεί ο 3λιτρος του Toyota Hilux με 171 ίππους και του Mitsubishi L200 με 167 ίππους. Αντίστοιχα, τα μέγιστα αποθέματα ροπής προσφέρει ο 2,5λιτρος κινητήρας του Navara, με δεύτερη καλύτερη επίδοση αυτή του 3,0λιτρου Ford Ranger.
Με μέση κατανάλωση καυσίμου που κυμαίνεται (σε μεικτό κύκλο κίνησης) από τα 7,5-9,6 λτ./100 χλμ. και ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας από 70-80 λτ., τα εν λόγω οχήματα επιδεικνύουν ένα πολύ καλό επίπεδο αυτονομίας.
|
|
|
Isuzu D-Max 2,5 |
|
Isuzu D-Max 3,0 |
|
Mazda BT-50 |
|
Mitsubishi L200 |
|
|