Παρουσίαση

Λεωφορεία
ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Γερμανία για το νέο Mercedes-Benz Citaro
Νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες
Διαβάστηκε από 6335 αναγνώστες
Από το 1997 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Citaro έχει καταφέρει να εξελιχθεί στο δημοφιλέστερο λεωφορείο της κατηγορίας του σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι της Mercedes-Benz δεν επαναπαύονται στις δάφνες τους και ήδη παρουσίασαν την νέα γενιά του που σταδιακά θα αντικαταστήσει το υπάρχον μοντέλο.
Με μια ματιά
• Σημαντικά βελτιωμένη αισθητική αμαξώματος και εσωτερικού • Αυξημένες διαστάσεις και μειωμένο κόστος συντήρησης και επισκευής • Έτοιμο να εφοδιαστεί με τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro 6 της Mercedes-Benz • Συμβατό με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας της EE
Μπορεί οι συνολικά 31.000 πωλήσεις του από το 1997 να αποδεικνύουν περίτρανα πως το Mercedes-Benz Citaro είναι το πιο εμπορικά επιτυχημένο αστικό λεωφορείο σε παγκόσμιο επίπεδο, ωστόσο, η -εκ βάθρων- ανανέωση του κρίθηκε απαραίτητη από την Mercedes-Benz προκειμένου να αναβαθμιστεί σημαντικά το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει στο σύγχρονο επιβατικό κοινό, τον οδηγό αλλά και τον ιδιοκτήτη του.
Το νέο Mercedes-Benz Citaro που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του που πραγματοποιήθηκε για τον Τύπο στο Mannheim της Γερμανίας, έχει να επιδείξει νέα σχεδίαση, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του, ενώ πολλαπλές είναι και οι διαφοροποιήσεις του σε ό,τι αφορά στα μηχανικά του μέρη, στις διαστάσεις του και γενικότερα στη δομή του αμαξώματος του.
Στην πλειοψηφία τους, οι εκτεταμένες αλλαγές που το νέο Citaro έχει δεχθεί οφείλονται στο γεγονός ότι οι νέοι κινητήρες Euro 6 με τους οποίους -αργά ή γρήγορα- θα εφοδιαστεί και το σοφιστικέ σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων τους, θα επιφέρουν αύξηση του συνολικού βάρους του οχήματος κατά 300 κιλά περίπου. Για το λόγο αυτό, οι σχεδιαστές της εταιρείας έπρεπε να τροποποιήσουν τη δομή του αμαξώματος προκειμένου να το ελαφρύνουν, χωρίς παράλληλα να μειωθεί στο ελάχιστο η δομική ακαμψία του και το επίπεδο της ασφάλειας που προσφέρει στους επιβάτες. Τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους ήταν απόλυτα επιτυχημένα καθώς, πέραν της μείωσης του συνολικού βάρους του, το νέο Citaro είναι σε θέση να καλύψει μεταξύ άλλων και τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής νόρμας ECE R 66/01 που θα τεθεί σε ισχύ από το 2017 (πρωτιά για την κατηγορία των αστικών λεωφορείων).
Τέλος, δε μπορούμε να μην αναφερθούμε στη σημαντικά βελτιωμένη αισθητική της σχεδίασης του νέου μοντέλου καθώς και στη σημαντική μείωση του κόστους συντήρησης και -κυρίως- επισκευής που διασφαλίζουν οι προσεγμένες "πινελιές" της γερμανικής κατασκευάστριας εταιρείας.
Πλήρως ανανεωμένα τα "έξυπνα" εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, μπορούν να εφοδιαστούν με λυχνίες LED ή Bi-Xenon.

Όπως και το μοντέλο που σταδιακά θα αντικαταστήσει, παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες στο σύνολο του επιβατικού κοινού.

Ο εξοπλισμός του νέου Citaro είναι πληρέστατος και μπορεί να καλύψει απόλυτα όλες τις απαιτήσεις του πελάτη.

 
 ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Γερμανία για το νέο Mercedes-Benz Citaro
Εσωτερικό βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Αυξημένες διαστάσεις και ακαμψία, μικρότερο απόβαρο
Κινητήρες EEV και προσεχώς Euro 6
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και για πρώτη φορά… ESP