Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Λεωφορεία
Νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες
Εσωτερικό βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Διαβάστηκε από 10463 αναγνώστες
Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz κατάφεραν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά παντού το εσωτερικό του νέου Citaro, ενώ παράλληλα κινήθηκαν μέσα στα πλαίσια που έθεταν τα νέα δεδομένα αναφορικά με την μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος. 
Ξεκινώντας την επιβίβαση στο νέο Citaro, το πρώτο που παρατηρείς είναι οι -νέου τύπου- θύρες (διαθέσιμες σε διάφορες εκδοχές) που φέρουν ελαφρύτερο σκελετό αλλά και μηχανισμό ελέγχου. Αμέσως μετά αντιλαμβάνεσαι πως η θέση του οδηγού είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με τους επιβάτες γεγονός που βελτιώνει τόσο το οπτικό πεδίο όσο και την επικοινωνία με τους επιβάτες, ενώ ένα ειδικό διαχωριστικό "απομονώνει" τον χώρο εργασίας του από τους επιβάτες.
Συνεχίζοντας την πορεία εντός του οχήματος αντιλαμβάνεσαι πως το νέο αστικό της Mercedes-Benz είναι πιο… ευάερο και ευήλιο χάρη στο αυξημένο μέγεθος των πλευρικών παραθύρων (έχουν επεκταθεί προς τα κάτω), ενώ η ειδικά σχεδιασμένη οροφή πέραν του ότι εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του αναβαθμισμένου συστήματος κλιματισμού, λειτουργεί και ως μονωτικό των ενοχλητικών θορύβων που δημιουργούνται στο εσωτερικό του οχήματος!
Νέο είναι και το σύστημα των ραγών στήριξης των επιβατών με αποτέλεσμα να προσφέρονται περισσότερα σημεία στήριξης για όλα τα άτομα, ενώ παράλληλα, τόσο το μεταξόνιο, όσο και ο εμπρόσθιος πρόβολος του οχήματος, έχουν αυξηθεί (κατά 55 και 100 χλστ. αντίστοιχα) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. 
Αυτό έχει να κάνει αφενός με τις αρχιτεκτονικές ανάγκες που επιβάλουν οι νέοι κινητήρες Euro 6 με τους οποίους θα εφοδιαστεί το νέο Citaro στο μέλλον, αφετέρου με την ενίσχυση της δομής του εμπρόσθιου τμήματος του οχήματος και την αναβάθμιση της παθητικής ασφάλειας. 
Μιλώντας για θέματα ασφάλειας αξίζει να σημειώσουμε πως στο νέο Citaro έχει επανασχεδιαστεί πλήρως το πλευρικό και πάνω μέρος του αμαξώματος προκειμένου να μειωθεί σημαντικά στο συνολικό απόβαρο, ενώ παράλληλα αυξήθηκε και η δομική του ακαμψία σε περιπτώσεις ανατροπής, διασφαλίζοντας αυξημένο ζωτικό χώρο για τους επιβάτες σύμφωνα με τα πρότυπα της οδηγίας ECE R 66/01.
Πέραν της βελτιωμένης αισθητικής και των καλύτερων υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του νέου Citaro, οι πλευρικές γυάλινες επιφάνειες έχουν αυξηθεί (προς τα κάτω) κατά 120 χλστ. προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερο οπτικό πεδίο.

Ο χώρος εργασίας του οδηγού διακρίνεται για την εξαιρετική εργονομία του, ενώ το περιμετρικό οπτικό πεδίο είναι εξαιρετικό.
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα στοιχεία του νέου Citaro είναι η βελτίωση της αισθητικής του χώρου για τους επιβάτες και η αίσθηση άνεσης και λειτουργικότητας που αποπνέει.
Ακόμα και στην περίπτωση των αρθρωτών εκδόσεων, ο χώρος της "φυσαρμόνικας" είναι άνετα προσπελάσιμος και κομψός σχεδιαστικά.
Η θέση του οδηγού είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με τους επιβάτες και διακρίνεται για την πολύ καλή διαρρύθμιση των διαφόρων χειριστηρίων που αφορούν στον έλεγχο του οχήματος.
Το σύστημα των ραγών αλλά και των ειδοποιητικών διακοπτών είναι πλήρως ανανεωμένο.
Ανάλογα με τις απαιτήσεις της χρήσης, το νέο Citaro μπορεί να αποκτηθεί με μια τεράστια γκάμα διαφορετικών χωροταξικών διαρρυθμίσεων.
Η οροφή του οχήματος έχει επανασχεδιαστεί και μεταξύ άλλων λειτουργεί και σαν "απορροφητήρας" των διαφόρων ενοχλητικών ήχων που παράγονται στο εσωτερικό του οχήματος από την συνάθροιση μεγάλου αριθμού ατόμων.
Μεταξύ των παροχών που προσφέρει το νέο Citaro είναι και η άνετη μεταφορά αμαξιδίων για ΑΜΕΑ ή βρέφη σε ειδικά διαμορφωμένες θέσεις.

 
 ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Γερμανία για το νέο Mercedes-Benz Citaro
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Αυξημένες διαστάσεις και ακαμψία, μικρότερο απόβαρο
Κινητήρες EEV και προσεχώς Euro 6
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και για πρώτη φορά… ESP