Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Λεωφορεία
Νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες
Κινητήρες EEV και προσεχώς Euro 6
Διαβάστηκε από 10457 αναγνώστες
Ανάλογα με την έκδοση του, το νέο Citaro εφοδιάζεται με έναν 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 6,37 λτ., τον OM 906 LA, με μέγιστη ισχύ 286 ίππων και ροπή 1.120 Nm ή με τον OM 457 hLA των 12,1 λτ. που προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 299 ή 354 ίππων και αντίστοιχη ροπή 1.250 ή 1.600 Nm. 
Σε κάθε περίπτωση, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro 5, αλλά και του προτύπου EEV χωρίς την ανάγκη χρήσης φίλτρου μικροσωματιδίων χάρη στην τεχνολογία BlueTec που προβλέπει την επεξεργασία των καυσαερίων με την χρήση διαλύματος AdBlue. 
Οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων αφορούν μόνο σε αυτόματα προϊόντα των Voith και ZF ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το νέο Citaro είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους μελλοντικούς κινητήρες τεχνολογίας Euro 6 που η Mercedes-Benz έχει ήδη προαναγγείλει. 
Η παραγωγή του νέου Citaro ξεκινά άμεσα, ενώ αρκετές ακόμα εκδόσεις του θα αρχίσουν να παράγονται από το 2012 με την πλήρη γκάμα του που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα CapaCity να είναι διαθέσιμη από το 2013.
Η γκάμα των κινητήρων του νέο Citaro περιλαμβάνει 6κύλινδρους κινητήρες τεχνολογίας EEV με χωρητικότητα 6,37 λτ. ή 12,1 λτ. που αποδίδουν ισχύ από 286- 354 ίππους και μέγιστη ροπή από 1.120- 1.600 Nm.

 
 ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Γερμανία για το νέο Mercedes-Benz Citaro
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Αυξημένες διαστάσεις και ακαμψία, μικρότερο απόβαρο
Κινητήρες EEV και προσεχώς Euro 6
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και για πρώτη φορά… ESP