|
Το συνολικό μήκος του αμαξώματος του Citaro έχει αυξηθεί από τα 11.950 χλστ. στα 12.105 χλστ. και αυτό οφείλεται στην αύξηση του μεταξονίου κατά 55 χλστ. και του εμπρόσθιου προβόλου κατά 100 χλστ. αντίστοιχα.
Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί προκειμένου να διασφαλιστεί περισσότερος χώρος στο πίσω μέρος του οχήματος για την τοποθέτηση των νέων κινητήρων Euro 6, ενώ το εμπρόσθιο τμήμα αυξήθηκε εξαιτίας της νέας αρχιτεκτονικής που αναβαθμίζει το επίπεδο της παθητικής ασφάλειας του οδηγού σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ECE R 29.
Παράλληλα, ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας διαιρείται σε τρία τμήματα, γεγονός που μειώνει σημαντικό το κόστος επισκευής του σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ στο κάτω μέρος των τεσσάρων "γωνιών" του αμαξώματος έχουν τοποθετηθεί ειδικά ελαστικά παρεμβύσματα που αποτρέπουν τις ζημιές κατά την επαφή π.χ. με κάποιο πεζοδρόμιο κ.ά.
Σε μια προσπάθεια να μειωθεί το συνολικό βάρος του οχήματος, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz εξέλιξαν νέους τύπους ενώσεων για τα οριζόντια και κάθετα στοιχεία του αμαξώματος στα πλευρικά τοιχώματα, οι οποίες είναι και πιο άκαμπτες και πιο ελαφριές.
Παράλληλα, το πάχος των κρυστάλλων σε όλα τα παράθυρα του οχήματος έχει μειωθεί από τα 4 χλστ. στα 3,15. Τέλος, η οροφή του οχήματος έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές της ECE R 66/01 που θα τεθεί σε ισχύ από το 2017, ενώ παράλληλα έχει επιτευχθεί η μείωση του συνολικού βάρους της στα μόλις 110 κιλά (από 137 κιλά για ένα 12μετρό Citaro προηγούμενης γενιάς).
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως η μεταφορά των μπαταριών κάτω από το κάθισμα του οδηγού (από το πίσω μέρος του οχήματος), έχει αποφορτίσει τον πίσω άξονα κατά 171 κιλά.
|
|
|
Το συνολικό βάρος του νέου Citaro έχει μειωθεί σημαντικά και πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια έχουν οι νέες ενώσεις (με πράσινο χρώμα) που, εκτός του ότι είναι ελαφρύτερες, βελτιώνουν και την ακαμψία της κατασκευής.
|
|
Το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος φέρει νέες ενισχύσεις που του επιτρέπουν να πληροί τις προδιαγραφές της ECE R 29.
|
|
|