|
Ένα από τα βασικά γνωρίσματα του Mercedes-Benz Citaro είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης του και η ευκολία χειρισμού του ακόμα και κάτω από το αντίξοες συνθήκες.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει η ανεξάρτητη ανάρτηση του εμπρόσθιου άξονα που, πέραν του χαμηλού βάρους της, προσφέρει και καλύτερο έλεγχο του οχήματος από τον οδηγό. Επιπρόσθετα, η θέση οδήγησης του νέου Citaro έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και ο χώρος για τα κάτω άκρα του χειριστή είναι σημαντικά αυξημένος, ενώ παράλληλα έχει βελτιωθεί και η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων και ενδείξεων. Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του επιτρέπει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, ενώ παράλληλα η προσοχή του δεν διασπάται στο ελάχιστο από τα τεκταινόμενα στο δρόμο.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το νέο Citaro είναι το πρώτο αστικό λεωφορείο που μπορεί να εφοδιαστεί (προαιρετικά) με σύστημα ESP, ένα στοιχείο που αναμφίβολα αναβαθμίζει σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του παρέχει.
|
|
Οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων αφορούν μόνο σε αυτόματα προϊόντα των Voith και ZF ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το νέο Citaro είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους μελλοντικούς κινητήρες τεχνολογίας Euro 6 που η Mercedes-Benz έχει ήδη προαναγγείλει.
Η παραγωγή του νέου Citaro ξεκινά άμεσα, ενώ αρκετές ακόμα εκδόσεις του θα αρχίσουν να παράγονται από το 2012 με την πλήρη γκάμα του που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα CapaCity να είναι διαθέσιμη από το 2013.
|
|
|
Το νέο Citaro είναι το πρώτο λεωφορείο στην κατηγορία του που μπορεί, έστω και προαιρετικά, να αποκτηθεί με σύστημα ESP.
|
|
Το αυτόματο κιβώτιο που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, διευκολύνει αφάνταστα το έργο του οδηγού ακόμα και στις δύσκολες στιγμές ενός δρομολογίου.
|
|
|