Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με στόχο –φυσικά- την κορυφή!

1.250 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2020)

Με συνολικές πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 3,0 εκ. οχήµατα σε παγκόσµιο επίπεδο, το VW Caddy συγκαταλέγεται µεταξύ των πιο επιτυχηµένων εκπροσώπων τόσο της κατηγορίας του όσο και της γκάµας ελαφρών επαγγελµατικών της γερµανικής αυτοκινητοβιοµηχανίας.
Σύµφωνα µε τις σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων της µάρκας, η νέα γενιά του Caddy πραγµατοποιεί «… ένα τεράστιο άλµα προς το µέλλον…» δεδοµένου ότι, η νέα πλατφόρµα «MQB» επιτρέπει την υιοθέτηση πολλαπλών τεχνολογικών καινοτοµιών όπως π.χ. τα 19 συνολικά νέα ή βελτιωµένα ηλεκτρονικά συστήµατα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, αναβαθµίζοντας τόσο την άνεση όσο και της ασφάλεια που το όχηµα προσφέρει.
Την ίδια στιγµή, έχει τροποποιηθεί σηµαντικά και η εξωτερική σχεδίαση του οχήµατος µε τις διαστάσεις των δύο εκδόσεων (κανονική και Maxi) να είναι ελαφρώς αυξηµένες, γεγονός που ωστόσο δεν γίνεται αντιληπτό οπτικά, χάρη στην τροποποιηµένη σχεδίαση.
Πιο συγκεκριµένα, η εικόνα του νέου Caddy αποπνέει έντονο δυναµισµό, ενώ την ίδια στιγµή έχει µειωθεί ο αεροδυναµικός συντελεστής του οχήµατος από το 0,33 στο 0,30, µια εξαιρετική επίδοση για τα δεδοµένα της κατηγορίας.
Εκτός της τροποποιηµένης µάσκας, νέα είναι και τα φωτιστικά σώµατα (εµπρός / πίσω) καθώς και οι προφυλακτήρες ενώ, σε ότι αφορά στις επιβατικές εκδόσεις, θα είναι διαθέσιµη και η µεγαλύτερη –σε εµβαδό- ηλιοροφή σε όχηµα της κατηγορίας του (1,4 τ.µ. και εκτείνεται µέχρι τη 2η σειρά καθισµάτων). Παράλληλα, η VW έχει εξελίξει νέας σχεδίασης ζάντες αλουµινίου έως και 18 ιντσών, που θα είναι διαθέσιµες στις διάφορες εκδόσεις του νέου Caddy.
Παράλληλα, για πρώτη φορά στον εξοπλισµό του νέου Caddy θα συγκαταλέγονται στοιχεία όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόµενη λειτουργία τόσο των πλευρικών (συρόµενων) όσο και της πίσω θύρας, σύστηµα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς τη χρήση κλειδιού («Keyless Access» ή αν προτιµάτε «Kessy» για συντοµία) κ.ά.
Βελτιωµένο εσωτερικό και αυξηµένες µεταφορικές δυνατότητες
Λόγω των αυξηµένων διαστάσεων τους, οι επαγγελµατικές εκδόσεις («Caddy Cargo») µε το µακρύ µεταξόνιο («Maxi») θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν στο εσωτερικό τους έως και δύο παλέτες ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Εκτός των επανασχεδιασµένων καθισµάτων σε όλες τις σειρές, το νέο Caddy έχει να επιδείξει και εντελώς νέα σχεδίαση εσωτερικού. Με τον όρο «Digital Cockpit», το νέο Caddy υιοθετεί πλέον µια νέα –πλήρως ψηφιακή- µορφή σε ότι αφορά στον πίνακα οργάνων ενώ και το τιµόνι θα φέρει ανανεωµένα χειριστήρια που ουσιαστικά είναι… ψηφιακά και µπορούν να ελεγχθούν µε το απαλό άγγιγµα του οδηγού. Την ίδια στιγµή, νέα προηγµένα συστήµατα πολυµέσων που συνοδεύονται από οθόνες αφής 6,5 ή 10 ιντσών, σε συνδυασµό µε τον πίνακα οργάνων «Digital Cockpit», δηµιουργούν ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον πληροφόρησης του οδηγού και ελέγχουν των διαφόρων λειτουργιών του οχήµατος, το οποίο η Volkswagen αναφέρει ως «Innovision Cockpit».

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)