ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Γερμανία Οδηγική παρουσίαση του νέου Mercedes-Benz Citaro
4.860 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)
Μέσα στον Οκτώβριο, είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη νέα γενιά του Mercedes-Benz Citaro, κατά τη διάρκεια της πρώτης οδηγικής του παρουσίασης στα προάστια του Μονάχου. Η εξαιρετική ευελιξία ακόμα και της αρθρωτής έκδοσης του, η υψηλή άνεση και φυσικά η ύπαρξη για πρώτη φορά του ESP σε αστικό χαμηλού σασί, έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Με μια ματιά * Νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού * Πληρέστερος εξοπλισμός * Πλήρως αναδιοργανωμένο κόκπιτ * Το πρώτο αστικό με σύστημα ESP
Ως γνωστόν, το Citaro αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστή της κατηγορίας των αστικών λεωφορείων με χαμηλό σασί, με περισσότερες από 31.000 πωλήσεις από το 1997, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του.
Ωστόσο, το επερχόμενο πρωτόκολλο Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων καθώς και οι ανάγκες αναβάθμισης της ασφάλειας που προσφέρεται σε οδηγό και επιβάτες, κατέστησαν αναγκαία την… αναδόμηση ουσιαστικά του εκπροσώπου της Mercedes-Benz, με το αποτέλεσμα να υπερβαίνει κατά πολύ, τόσο τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, όσο και τις προσδοκίες των υποψήφιων ιδιοκτητών του. Από την πρώτη στιγμή αντιλαμβάνεσαι πως το νέο Citaro έχει αλλάξει σημαντικά και σε αυτό δεν οφείλονται μόνο τα νέα φωτιστικά σώματα με τους ενσωματωμένους προβολείς ημέρας με λυχνίες LED. Το εμπρόσθιο τμήμα του έχει επανασχεδιαστεί πλήρως προκειμένου να προσφέρει αυξημένη προστασία στον οδηγό καθώς και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Ο εμπρόσθιος πρόβολος έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ. και το μεταξόνιο κατά 55 χλστ. με αποτέλεσμα το συνολικό μήκος του αμαξώματος στη βασική έκδοση του να ορίζεται πλέον στα 12.105 χλστ. (από 11.950 χλστ.). Αυτό βοήθησε τους μηχανικούς της να βελτιώσουν σημαντικά την δομική ακαμψία του. Παράλληλα, η ορατότητα του οδηγού παραμένει εξαιρετική κάτω από όλες τις συνθήκες καθώς έχει μεταβληθεί πλήρως το «περιβάλλον εργασίας» του, ενώ έχουν επιτευχθεί οι κατάλληλες μεταβολές του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, προκειμένου το νέο Citaro να μπορεί να υποστηρίξει σε μετέπειτα βάση τους νέους (μεγαλύτερους και βαρύτερους) κινητήρες τεχνολογίας Euro 6.