ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To νέο Citaro είναι εξαιρετικά ευέλικτο παρά την αύξηση του συνολικού μήκους του, ενώ ο οδηγός διατηρεί ένα ευρύτατο οπτικό πεδίο κάτω από όλες τις συνθήκες.

Ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες, το ESP θα βοηθήσει το νέο Citaro να παραμείνει σταθερό στην πορεία που έχει προδιαγράψει ο οδηγός.

Το πρώτο αστικό με σύστημα ESP

4.862 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

Κατά τη διάρκεια της οδηγικής παρουσίασης του Citaro στον Τύπο, είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του νέου αστικού λεωφορείου της Mercedes-Benz και να εκτελέσουμε ορισμένους… επικίνδυνους χειρισμούς σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης, προκειμένου να διαπιστώσουμε τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνονται τα επίπεδα της ενεργητικής του ασφάλειας εξαιτίας του συστήματος ESP.
Η πρώτη δοκιμή αφορούσε στη διαδικασία αλλαγής πορείας με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και η δεύτερη στην κίνηση σε μια στροφή (με βρεγμένο οδόστρωμα πάντα) με ταχύτητα 45 χλμ./ώρα.
Αν και σίγουρα δε διεκδικούμε… δάφνες για την εμπειρία μας πίσω από το τιμόνι ενός αστικού λεωφορείου, εντούτοις μπορέσαμε από την πρώτη στιγμή να αντιληφθούμε πως η τελευταία γενιά του ESP με τον οποίο εφοδιάζεται το νέο Citaro, είναι σε θέση να εξαλείψει πλήρως τις δυναμικές αντιδράσεις και τα φαινόμενα αποσταθεροποίησης του λεωφορείου στις προαναφερθείσες περιπτώσεις, κάτι που δεν είναι σίγουρο πως θα καταφέρει ένας οδηγός. Αν μάλιστα υπάρχουν οδηγοί εκεί έξω που θα καταφέρουν να το πράξουν, σίγουρα δεν θα μπορέσουν να είναι το ίδιο συνεπείς όλες τις φορές, που μακάρι να είναι ελάχιστες ή και καμιά.
Καταλήγοντας, θα θέλαμε να αναφερθούμε λίγο και στους κινητήρες του νέου Citaro. Τόσο ο OM 926 LA των 7,2 λτ. που αποδίδει ισχύ 286 ίππων και 1.120 Nm ροπής, όσο και οι δύο εκδόσεις του OM 457 hLA των 11.967 κ.εκ. που αποδίδουν ισχύ 299 και 345 ίππων (ροπή 1.250 και 1.600 Nm αντίστοιχα), συνεργάζονται ιδανικά με τα αυτόματα κιβώτια των Voith και ZF διασφαλίζοντας την άνετη και αθόρυβη επιτάχυνση του νέου Citaro με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου.
Υπό σημείωση πως οι εν λόγω (6κύλινδροι, σε σειρά) κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro 5 και των EEV, ενώ σε μετέπειτα βάση το νέο Citaro θα εφοδιαστεί και με τους νέους Euro 6 κινητήρες της Mercedes-Benz.