Οι αλλαγές που έχει δεχθεί ο χώρος για τον οδηγό είναι πολλαπλές και ιδιαίτερα σημαντικές. Κατ’ αρχάς, αξίζει να σημειώσουμε πως η θέση οδήγησης του έχει τοποθετηθεί αρκετά πιο ψηλά (+60 χλστ.) με αποτέλεσμα να έχει βελτιωθεί σημαντικά η ορατότητα του καθώς και διάφοροι τομείς που αφορούν στην ασφάλειά του.
Πέραν αυτού, ο οδηγός πλέον έχει στη διάθεση του ένα πλήρως επανασχεδιασμένο ταμπλό το οποίο, με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να μετακινηθεί κατά τον διαμήκη άξονα του οχήματος (συνολική διαδρομή 230 χλστ.) αλλά και καθ’ ύψος (συνολική διαδρομή 120 χλστ.). Σε συνδυασμό με το πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα, παρέχεται πλέον η εύκολη και γρήγορη εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης για όλους τους σωματότυπους, ενώ έχουν διασφαλιστεί και 310 χλστ. επιπλέον χώρου για τα γόνατα του οδηγού.
Σε ό,τι αφορά στο ταμπλό, η διάταξη των διαφόρων χειριστηρίων αλλά και ο πίνακας οργάνων έχουν επίσης αλλάξει άρδην.
Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού έχουν τοποθετηθεί οι διάφοροι διακόπτες για τα φώτα, ενώ στην δεξιά υπάρχουν τα χειριστήρια για τον έλεγχο των θυρών, το σύστημα επικάθισης καθώς και τα κουμπιά για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (6 σχέσεων EcoLife από την ZF ή 5 σχέσεων από την Voith).
Σε ό,τι αφορά στον πίνακα οργάνων, μεταξύ του στροφόμετρου και του ταχύμετρου εδράζεται πλέον μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για στοιχεία όπως είναι η λειτουργία των θυρών, τα επίπεδα καυσίμου και των υπολοίπων υγρών του οχήματος, οι θερμοκρασίες και η πίεση του αέρα, η μέση και η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, κ.ά. Όλα αυτά είναι δυνατά μέσω της εναλλαγής των ενδείξεων της σχετικής οθόνης από τα διάφορα χειριστήρια στο νέο τιμόνι του Citaro.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr