Η εισαγωγή των νέων κινητήρων τεχνολογίας Euro 6 σε ένα αστικό λεωφορείο θα επηρεάσει το απόβαρο του οχήματος κατά 300 κιλά περίπου. Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz αναζήτησαν τρόπους για να μειώσουν το συνολικό βάρος του οχήματος και να επιτύχουν το βέλτιστο «ζύγισμα» μεταξύ των αξόνων του.
Η μεταφορά των μπαταριών κάτω από τον χώρο του οδηγού μείωσε την φόρτιση του πίσω άξονα κατά 171 κιλά, ενώ η μείωση του πάχους των κρυστάλλων σε όλα τα παράθυρα από τα 4 χλστ. στα 3,15 χλστ. έχει μειώσει περαιτέρω το βάρος του οχήματος. Πέραν αυτού, το νέο Citaro έχει δεχθεί σημαντικές δομικές ενισχύσεις (παρά το γεγονός ότι το συνολικό απόβαρο του έχει μειωθεί) σε τέτοιο βαθμό που ήδη πληροί τις αυστηρότατες προδιαγραφές της ευρωπαϊκής νόρμας ECE R 29 αλλά και της ECE R 66/01, που αφορούν στις ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας που επιβάλλεται να πληρούν σε περιπτώσεις πρόσκρουσης αλλά και ανατροπής (η 2η) τα αστικά λεωφορεία του… μέλλοντος. Καλά διαβάζετε καθώς η R 66/01 θα τεθεί σε ισχύ από το 2017!
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.