ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στις φωτογραφίες, εμφανίζονται με πράσινο χρώμα τα σημεία όπου η δομή του νέου Citaro έχει μεταβληθεί (αύξηση ακαμψίας, μείωση βάρους),

ενώ η μεταφορά των μπαταριών κάτω από τον οδηγό, έχει μειώσει τη φόρτιση του πίσω άξονα κατά 171 κιλά.

Κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας

4.863 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

Η εισαγωγή των νέων κινητήρων τεχνολογίας Euro 6 σε ένα αστικό λεωφορείο θα επηρεάσει το απόβαρο του οχήματος κατά 300 κιλά περίπου. Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz αναζήτησαν τρόπους για να μειώσουν το συνολικό βάρος του οχήματος και να επιτύχουν το βέλτιστο «ζύγισμα» μεταξύ των αξόνων του.
Η μεταφορά των μπαταριών κάτω από τον χώρο του οδηγού μείωσε την φόρτιση του πίσω άξονα κατά 171 κιλά, ενώ η μείωση του πάχους των κρυστάλλων σε όλα τα παράθυρα από τα 4 χλστ. στα 3,15 χλστ. έχει μειώσει περαιτέρω το βάρος του οχήματος. Πέραν αυτού, το νέο Citaro έχει δεχθεί σημαντικές δομικές ενισχύσεις (παρά το γεγονός ότι το συνολικό απόβαρο του έχει μειωθεί) σε τέτοιο βαθμό που ήδη πληροί τις αυστηρότατες προδιαγραφές της ευρωπαϊκής νόρμας ECE R 29 αλλά και της ECE R 66/01, που αφορούν στις ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας που επιβάλλεται να πληρούν σε περιπτώσεις πρόσκρουσης αλλά και ανατροπής (η 2η) τα αστικά λεωφορεία του… μέλλοντος. Καλά διαβάζετε καθώς η R 66/01 θα τεθεί σε ισχύ από το 2017!