Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Irisbus Magelys PRO διακρίνεται για την κορυφαία αισθητική της σχεδίασης του και απέσπασε το 1ο βραβείο στον σχετικό τομέα κατά τη διάρκεια της Busworld του 2011.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι εξαιρετικός και αποπνέει την φινέτσα των ιταλών σχεδιαστών, ενώ πληρέστατο είναι και το επίπεδο της άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει στους επιβάτες.

Irisbus Magelys PRO

11.127 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

Το Irisbus Magelys PRO παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2011 και απέσπασε το κορυφαίο βραβείο για την σχεδίαση του κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως Busworld στο Kortrijk του Βελγίου την ίδια χρονιά.

Εκδόσεις: Δύο μήκη έως και 12,8μ.
Το Magelys Pro προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 12,2μ. και 12,8μ. αντίστοιχα ενώ, ανάλογα με τη χωροταξική διαρρύθμιση, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 57 επιβάτες.
Σε ό,τι αφορά στις αποσκευές των επιβατών, το Magelys Pro προσφέρει χώρους με ωφέλιμο όγκο από 9,5- 10,8 κ.μ., ενώ στην περίπτωση που η τουαλέτα δεν συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό του οχήματος, οι παραπάνω διαστάσεις αυξάνονται κατά 1,0 κ.μ. Το συνολικό ύψος του αμαξώματος ανέρχεται στα 3.620 χλστ. και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος ορίζεται στα 2.100 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, το μεικτό βάρος του αμαξώματος ορίζεται στους 19t. σε αμφότερες τις εκδόσεις αμαξώματος του ιταλικού λεωφορείου.

Τεχνολογία: Πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού
Δεδομένου του χαρακτήρα του, δεν θα μπορούσε παρά να εφοδιάζεται με τις κορυφαίες τεχνολογικές καινοτομίες που η Iveco- Irisbus προσφέρει.
Συγκεκριμένα, συστήματα όπως τα ESP, ABS, EBS κ.ά. είναι διαθέσιμα στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος καθώς και στοιχεία όπως συστήματα πολυμέσων με έως και δύο οθόνες. Παράλληλα όμως, το ιταλικό τουριστικό λεωφορείο εφοδιάζεται μεταξύ άλλων και με το Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει να διατηρεί πάντοτε την απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα καθώς και το LDWS (Line Departure Warning System) που ειδοποιεί τον οδηγό, όταν το όχημα παρεκκλίνει της προκαθορισμένης πορείας του.

Κινητήρες: Λύσεις έως και 450 ίππων
Η γκάμα των κινητήρων του ιταλικού μοντέλου περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του Cursor 10 των 10.308 κ.εκ. που αποδίδουν ισχύ 380 ή 450 ίππων και αντίστοιχα αποθέματα ροπής της τάξης των 1.600 ή 2.500 Nm. Οι εν λόγω κινητήρες συνεργάζονται με ένα χειροκίνητο ή το αυτοματοποιημένο- σειριακό κιβώτιο AS-Tronic της ZF, ενώ, πέραν της ύπαρξης ανεξάρτητης ανάρτησης στον εμπρόσθιο άξονα και αερανάρτησης στον πίσω αντίστοιχα, αξίζει να αναφέρουμε πως στις δεξαμενές καυσίμου υπάρχουν επιλογές χωρητικότητας από 420- 480 λτ. (60 λτ. για τις δεξαμενές AdBlue).