Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Scania Touring είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα των τουριστικών λεωφορείων της σουηδικής εταιρείας και διακρίνεται, μεταξύ άλλων, για το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης του.

    Scania Touring

    11.130 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

    Η Scania ανέκαθεν διέθετε την τεχνογνωσία για να κατασκευάσει ένα άρτιο ποιοτικά και τεχνολογικά τουριστικό λεωφορείο. Ωστόσο, η συνεργασία της με την Higer, της παρείχε τη δυνατότητα να προσφέρει νέα προϊόντα, με κορυφαίες προδιαγραφές αλλά και εξαιρετικά περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης

    Εκδόσεις: Με δύο ή τρεις άξονες για έως και 51+1+1 επιβάτες
    Το Scania Touring προσφέρεται και στην ελληνική αγορά με δύο ή τρεις άξονες και είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του έως και 51+1+1 επιβάτες.
    Η σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού είναι λιτή και απέριττη και η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, κάτι που ισχύει και για την συναρμολόγηση τους.
    Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους αναπαυτικά καθίσματα (διάφορες επιλογές τύπων) καθώς και όλες τις προβλεπόμενες παροχές (φως, κλιματισμός κ.ά.) όπως επίσης και διάφορες επιλογές προηγμένων τεχνολογικά συστημάτων πολυμέσων με έως και 2 οθόνες 15 και 17 ιντσών.
    Σε ό,τι αφορά στο χώρο για τις αποσκευές, η ύπαρξη ή μη τουαλέτας και κουκέτας τον οδηγό μειώνει την ωφέλιμη χωρητικότητα που ανέρχεται έως και στα 9 κ.μ.

    Τεχνολογία: Καλύπτοντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές
    Κατά την εξέλιξη του Scania Touring, λήφθηκαν υπόψη οι πιο αυστηρές προδιαγραφές (2001/85/ EC, R66 κ.ά.) που αφορούν στην προστασία των επιβατών, ακόμη και σε περιπτώσεις ανατροπής του οχήματος.

    Κινητήρες: Απόδοση έως και 440 ίππων
    Το Scania Touring προσφέρεται με δύο εκδόσεις ενός υπερτροφοδοτούμενου, με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, πετρελαιοκινητήρα 12,74 λτ. που αποδίδει ισχύ 400 ή 440 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100 ή 2.300 Nm από τις 1.000 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 χάρη στην τεχνολογία ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR= Exhaust Gas Recirculation δύο σταδίων), χωρίς να απαιτείται η προσθήκη διαλύματος AdBlue.