Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Travego θεωρείται –και όχι άδικα- ως ένα από τα κορυφαία τουριστικά λεωφορεία σε παγκόσμιο επίπεδο αυτή τη στιγμή και θέτει τα πρότυπα στην κατηγορία του σε όλους τους τομείς.

Στο εσωτερικό του γερμανικού λεωφορείου, έως και 59 επιβάτες θα απολαύσουν ένα από –ίσως τα κορυφαία- επίπεδα άνεσης και κυρίως ασφάλειας.

Ο οδηγός του Travego Edition1 έχει στη διάθεση του ορισμένα από τα πιο υπερσύγχρονα συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς, τόσο του λεωφορείου, όσο και του… ίδιου.

Mercedes-Benz Travego Edition1

11.131 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

H ανανεωμένη έκδοση του Travego σε σχέση με εκείνη που το 2010 είχε αποσπάσει μεταξύ άλλων και τον τίτλο του «Coach of the Year», εμφανίζει μικρές, αλλά ουσιαστικότατες διαφορές. Μεταξύ αυτών, αξίζει απλώς να αναφέρουμε πως, είναι το πρώτο τουριστικό λεωφορείο που ήταν διαθέσιμο με κινητήρες Euro6, ενώ απαραίτητες ήταν οι σχεδιαστικές και δομικές αλλαγές του αμαξώματος του για το λόγο αυτό.

Εκδόσεις: Μήκη αμαξώματος από 12,2- 14,0μ.
Όπως προαναφέραμε, το Travego Edition1 είναι η νέα έκδοση του κορυφαίου τουριστικού λεωφορείου στη γκάμα της Mercedes-Benz και προσφέρεται σε εκδόσεις με δύο ή τρεις άξονες.
Ανάλογα με τον τύπο των καθισμάτων και την έκδοση του αμαξώματος, ο αριθμός των επιβατών που είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του, κυμαίνεται από τα 46- 59 άτομα, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές τους κυμαίνεται σε όγκο από τα 9,6- 12,2 κ.μ., με μειώσεις που αφορούν στην επιλογή ύπαρξης τουαλέτας ή κουκέτας για τον οδηγό.

Τεχνολογία: Κορυφαία άνεση και ασφάλεια
Το Travego Edition1 έχει να επιδείξει έναν μακροσκελή κατάλογο κορυφαίων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, όπως τα ESP, Brake Assist, Proximity Control, Lane Keeping Assist, ενώ νέο είναι το «Attention Assist» που συλλέγει και επεξεργάζεται πληροφορίες και δεδομένα από διάφορους τομείς του οχήματος και του δρομολογίου όπως οι κινήσεις του τιμονιού, η ταχύτητα κίνησης, οι πλευρικές και διαμήκεις επιταχύνσεις του αμαξώματος, η διάρκεια του δρομολογίου, η χρήση των δεικτών αλλαγής πορείας κ.ο.κ. Αναλύοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία, είναι σε θέση να ανιχνεύσει μεταβολές στη συμπεριφορά του οδηγού ως προς τον χειρισμό του οχήματος και στην περίπτωση που αυτή παρεκκλίνει από τα συνήθη πρότυπα, σπεύδει να τον… προτρέψει σε ένα διάλλειμα μέσω ειδικών ηχητικών σινιάλων και μιας κούπας καφέ που εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων!
Τέλος, η νέα -2η- γενιά του Active Brake Assist είναι σε θέση να αναγνωρίζει και τα σταθερά εμπόδια στην πορεία του λεωφορείου και μπορεί να επέμβει ακινητοποιώντας το αυτόματα, όταν θεωρήσει πως μια ενδεχόμενη πρόσκρουση είναι αδύνατο να αποφευχθεί.

Κινητήρες: Ο νέος OM 471 των 476 ίππων
Κάνοντας χρήση της επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR) σε συνδυασμό με την επεξεργασία τους αμέσως μετά με διάλυμα AdBlue (SCR) και τη χρήση ενός ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων, o νέος OM 471 κινητήρας της Mercedes-Benz, μέλος της οικογένειας BlueEfficiency Power, είναι σε θέση να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6.
Ωστόσο, προκειμένου να μειωθούν τα εκπεμπόμενα μικροσωματίδια κατά 99%, σε σχέση με τη Euro5 και τα οξείδια του αζώτου κατά 97% (μεταξύ άλλων), το εν λόγω μηχανικό σύνολο έχει υιοθετήσει αρκετά νέα στοιχεία. Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφέρουμε το εντελώς νέο σύστημα τροφοδοσίας X-Pulse, ένα –νέου τύπου- σύστημα common-rail με πιέσεις έως και 2.100 bar.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, ο 6κύλινδρος –σε σειρά- πετρελαιοκινητήρων των 12,8 λτ., αποδίδει ισχύ 476 ίππων από τις 1.800 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 2.300 Nm από τις 1.100 σ.α.λ. Ωστόσο, άξιο μνείας είναι το γεγονός ότι, τα 2.000 Nm περίπου είναι διαθέσιμα από τις 900 σ.α.λ. μόλις!