Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

    VDL Futura

    11.129 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

    Το VDL Futura είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά καλούμενο να συνεχίσει την εξαιρετική και –προπάντων- μακρόχρονη εμπορική πορεία του προκατόχου του. Σε πρώτη φάση, βασισμένο στην επιβλητική σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού και στα προηγμένα μηχανικά του μέρη, έχει ήδη αποσπάσει τον τίτλο του «Coach of the Year» για το 2012.

    Εκδόσεις: Μεταφέροντας έως και 67+1+1 επιβάτες
    Το νέο Futura προσφέρεται σε εκδόσεις με δύο άξονες με μήκος 12,2 και 12,9 μ. και σε 3αξονικές εκδόσεις με μήκος 13,1, 13,9 και 14,8μ.
    Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος και τον τύπο των καθισμάτων, στο εσωτερικό του μπορούν να φιλοξενηθούν από 55 έως και 67 επιβάτες, σε ένα περιβάλλον που διακρίνεται για την εργονομία, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής ακόμη και στις πιο μικρές λεπτομέρειες αλλά και τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
    Αναφορικά με το χώρο για τις αποσκευές, η VDL ανακοινώνει χωρητικότητες από 10,5 έως και 13,8 κ.μ., μια επίδοση που συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας.

    Τεχνολογία: Κορυφαίες λύσεις παντού
    Από το σύστημα της υποβοήθησης της πέδησης έως και τα συστήματα πολυμέσων με τα οποία εφοδιάζεται, το νέο Futura έχει να επιδείξει κορυφαίες λύσεις και επιλογές για όλες τις χρήσεις.
    Τα προηγμένα συστήματα κλιματισμού, η αερανάρτηση σε όλους τους άξονες, τα συστήματα πολυμέσων με δύο οθόνες 19 ιντσών, η αυξημένη δομική ακαμψία του αμαξώματος που καλύπτει τις προδιαγραφές της αυστηρότατης Ευρωπαϊκής Οδηγίας R66 και το αυτόματο κιβώτιο AS-Tronic της ZF, αποτελούν ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα του κορυφαίου ολλανδικού τουριστικού λεωφορείου.

    Κινητήρες: 6κύλινδρες επιλογές από 361- 460 ίππους
    Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και των αναγκών του ιδιοκτήτη του, το νέο Futura προσφέρεται με τρεις υπερσύγχρονους κινητήρες (6κύλινροι σε σειρά) χωρητικότητας 9,2 ή 12,9 λτ. Ο μικρότερος εξ αυτών (PACCAR PR), είναι διαθέσιμος με ισχύ 361 ίππων και η μέγιστη ροπή των 1.450 Nm διατηρείται σταθερή από τις 1.000- 1.700 σ.α.λ.
    Την ίδια ώρα, οι δύο εκδόσεις του κορυφαίου PACCAR MX των 12,9 λτ. αποδίδουν ισχύ 410 ή 460 ίππων και αποθέματα ροπής της τάξης των 2.000 και 2.300 Nm αντίστοιχα.
    Η μέγιστη ροπή του MX είναι διαθέσιμη από τις 1.000 σ.α.λ., ενώ όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή το αυτόματο κιβώτιο της ZF, το γνωστό AS-Tronic.