ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Berlingo Electric ήταν το σημαντικότερο έκθεμα στο περίπτερο της Citroen κατά τη διάρκεια του NEC 2013.

O ηλεκτροκινητήρας των 66 ίππων και 200 Nm ροπής, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 170 χλμ. στο γαλλικό Vanette ενώ…

… η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης δεν έχει επηρεάσει την ωφέλιμη χωρητικότητα του.

Citroen

6.373 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Αναμφίβολα, η σημαντικότερη παρουσίαση στο περίπτερο της Citroen ήταν το νέο Berlingo Electric Van, η νέα –αμιγώς ηλεκτροκίνητη- έκδοση του γαλλικού Vanette μετά το Berlingo Electrique της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου που πωλείτο από το 1998 έως και 2005. 
Το νέο Berlingo Electric που αναμένεται να λανσαριστεί αργότερα μέσα στο 2013, εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 49kW (66 ίππων) και μέγιστη ροπή 200Nm, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 22,5kW/h και του εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 170 χλμ./ώρα με ταχύτητες έως και 110 χλμ./ώρα. 
Κάνοντας χρήση του οικιακού δικτύου ηλεκτρισμού, για τη φόρτιση των μπαταριών, απαιτούνται 12 ώρες, ενώ το 80% της φόρτισης τους μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε μόλις 35 λεπτά, χάρη σε ένα ειδικό τριφασικό τερματικό 380V. 
Οι μπαταρίες του Berlingo Electric εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης και για τον λόγο αυτό, ο ωφέλιμος όγκος του δεν έχει επηρεαστεί καθόλου επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων με όγκο 3,3 – 3,7κ.μ. και μήκος από 1,8 – 3,0μ. Παράλληλα, το ωφέλιμο φορτίο που το νέο μοντέλο είναι σε θέση να υποστηρίξει, ανέρχεται έως και στα 636 κιλά. 
Τέλος, ο εξοπλισμός του είναι πληρέστατος περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων στοιχεία όπως τα ABS, EBD, EBA, Hill Start Assist, ESP, Α/C κ.ά. 

Το Jumper τώρα και με σύστημα Start/Stop
Πέραν του ηλεκτροκίνητου Berlingo, η Citroen παρουσίασε μια νέα -6θέσια- έκδοση του Jumpy με ωφέλιμο φορτίο 1,0t. καθώς και το μεγαλύτερο Jumper, σε εκδόσεις με σύστημα Start & Stop που σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιφέρουν μείωση, τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 9,2% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, όσο  και εκπομπών ρύπων έως και κατά 10%.