Mercedes-Benz
6.375 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)
Δεδομένων των πολλαπλών νέων μοντέλων που η Mercedes-Benz έχει να επιδείξει στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων, κατά τη διάρκεια του NEC 2013, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις στους επισκέπτες της.
Πέραν του νέου Citan που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του (με το σύνολο των εκδόσεων του) σε έκθεση, η Mercedes-Benz παρουσίασε, τόσο το νέο Antos, όσο και το νέο χωματουργικό Arocs.
Ωστόσο, το μοντέλο που κέρδισε αναμφισβήτητα τις εντυπώσεις ήταν η νέα γενιά του Atego που κατά τη διάρκεια του NEC 2013 (και λίγο αργότερα στην 30η BAUMA) πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του για το ευρύ κοινό.
Το νέο ελαφρύ φορτηγό της Mercedes-Benz θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 6,5 – 16t. και διακρίνεται για την εντελώς νέα σχεδίαση, τόσο του εξωτερικού, όσο και του εσωτερικού των πολλαπλών τύπων καμπίνας με τις οποίες θα είναι διαθέσιμο.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του περιλαμβάνει επτά συνολικά επιλογές με ισχύ από 156- 299 ίππους.
Χάρη στο συνδυασμό του συστήματος τροφοδοσίας Common-Rail, των τεχνολογιών EGR και SCR αλλά και χάρη στο ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα καλύπτουν με άνεση τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6, ενώ οι μέχρι στιγμής δοκιμές της Mercedes-Benz, διαπιστώνουν και μείωση στη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 5% σε σχέση με τα αντίστοιχα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Euro5.
Η πρώτη επιλογή στους κινητήρες αφορά στον 4κύλινδρο OM 934 των 5,1λτ. που θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 156 έως και 231 ίππους.
Αντίστοιχα, ο εντελώς νέος 6κύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7λτ. θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 238 έως και 299 ίππους.